Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tännään jäi haaleammaksi. Tämmöstä se on melekeen koko ajan. Ylemmän nivaskan alin on se minkä aattelin olleen ovis ko samana iltana tuli limatki. Sen mukkaan tännään ois jo dpo 16, eli ei tainnu olla kuitenkaan. Tuo alempi on tuore rivi ja alin siis tältä päivältä.


Vprinsessa kyllä siinä jotaki näkkyy... Onko sulla kuvvaa testiajalta?
 
vprinsessa kyllä siinä näkyy jotakin. :)

Äh, mua vaivaa kun r testin viiva on haalentunut vähän..
ja pakko hakea tänään lisää nuita rfsu liuskoja. mulla on 1 kympin herkkätesti, mutta en vielä halua käyttää. parempi testata samoilla ni huomaa jos vahvistuu. On tämä taas kuumottavaa ja jotenki ärsyttää kun ei voi tietää onko raskaana vaiko ei. hatun nosto kaikille niille jotka malttaa odottaa että menkat myöhässä, melkonen itsekuri ja hillintä! :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Tirppunen, mä itse oikein vihaan rfsu testejä ja vannoin viime kerralla etten osta niitä enää ikinä. Mä en kestä sitä 30minuutin testiaikaa ja mulla antoi tosi hailuraa jotenkin ja myös yhden melkein täysin negan iltapissasta kun muut testit antoi selvää plussaa. Mutta oikeassa olet, että parempi silti testaa samalla. Sen takia mäkin tilasin ison nipun sofi one steppejä, vaikka ne on myös sellaisia vähän itsensä rääkkäämistestejä kun antaa tosi hailua verrattuna PC testiin.

Tammityttö, mä nyt sitte ostin PC liuskoja työmatkalla, sinuu syytän kun tämän ajatuksen mun päähän laitoit :ROFLMAO::LOL::D nyt ei pissata vielä kyllä.
Viimeksi mä testasin PC:llä vasta pp8 päivällä kun sofit oli vähän tummentunu pp6:sta. Nyt pelottaa vaa testata PC:llä, että jos se kertookin 'totuuden' :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
pupelaattori mun silmään nuista ei oikein mikään ole vielä plussa :unsure: mutta tosiaan en taida tuntea noita testejä itse ja mua aina jotenkin ärsytti se ovistestien plussan tutkiminen muutenkin, että koska on tasavahva. Mutta ne sun limat tietty kertoo omaa tarinaansa.

vprinsessan kuvassa en valitettavasti näe oikein mitään mutta mun nämä työkoneen näytöt on sellaisia ärsyttäviä, että en näe omissa testikuvissakaan oikein mitään vaikka tiedän mitä etsiä :rolleyes::mad:
 
Wolt kai se voi olla mahdollista, en tiedä? mutta onko siihen mennessä sitten ehtinyt kohdun limakalvo ja johtofolli kasvaa kuin isoksi, se on toinen kysymys.

Onpa typerä olo taas, laitan aina testin siihen pieneen pussiin missä tulikin, mutta en voi olla ottamatta sitä esiin vähän väliä ja tutkailematta :whistle::rolleyes::geek:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Kaaliperhonen mie testaan aina vaan aamupissasta. Mie juon niin paljon tuon imetyksen kans ettei oo mittään mahiksia alkaa muista pissoista testaileen. Tai ehkä töissä ollessa, mutta se taas vaatii muuten niin paljon ylimäärästä etten jaksa siellä alakaa.

Mandala mieki alan kyllä kallistua siihen ettei nuissa sitä plussaa vielä oo. Huoh. Kyllästyttää jo tämä.

Ai niin ja Wolt, mulla oli pikkukakkosesta ovis ollu jo noin kp8, ultralla varmistettu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Kaaliperhonen mie testaan aina vaan aamupissasta. Mie juon niin paljon tuon imetyksen kans ettei oo mittään mahiksia alkaa muista pissoista testaileen. Tai ehkä töissä ollessa, mutta se taas vaatii muuten niin paljon ylimäärästä etten jaksa siellä alakaa.

Mandala mieki alan kyllä kallistua siihen ettei nuissa sitä plussaa vielä oo. Huoh. Kyllästyttää jo tämä.

Ai niin ja Wolt, mulla oli pikkukakkosesta ovis ollu jo noin kp8, ultralla varmistettu :)
Ookkei.. En tiedä (vihreävartiset ei ole tutuja mulle), mitä testejä käytit/käytät, mutta ovulaatiotestiähän ei suositella tehtäväksi aamupissasta (se eka heräämisen jälkeen), koska LH syntentisoituu elimistössä aikaisin aamulla ja näkyy pissassa vasta päivän mittaan... Mikään noista ei ikävä kyllä näytä mun mielestä plussalle :unsure:
 
Pupelaattori. Joo ihan samaa oli mun testit pitkään ennenku kierto alako. Ei oo plussaa vielä noi... :(!

Mandala haha.. ;) ;) mähän sanoin!!!!

Wolt eikai se harvinaista oo mutta vähän saattaa olla limis huono jos just on menkat loppu.. Tuntemuksista en osaa sanpa mitään, mulla oli esim plussa kierrossa ovisliman tapaista kp9 ja Kp 12 . Kipuja oli alkaen kp12 ja ovis oli kp21.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Mandala
Hieno haamu mandala :barefoot::love: Mulle tuli tunne, että muistan sut täältä ja katsoin, että olet rekisteröinyt jo kauan sitten. Onko sulla (ollut joskus?) blogia?
Olen liittynyt tänne jo luomuyrittämisen aikaan ja kirjoitellut tuolla kolmekymppisissä aikoinaan, mutta blogia en ole pitänyt koskaan :)

Jaahas, nyt tuo PC on muuttunut ihan totaalisen liilaksi näin reilummin testiajan jälkeen.
 
Onnea paljon plussanneille ja halaus uuteen kierrokseen joutuneille.

Theran Täällä peukut pystyssä, kerrohan kuulumiset heti meille :)

ON: Viikko sitten hcg oli 584 ja tänään 4724....ilmeisesti kaikki on hyvin ja hyvällä onnella voisi huomisessa ultrassa syke jo pumppailla :love:
Kyllä säikäytti se viime viikolla tehty ultra tosin niin hyvin, että en uskalla vielä hellittää jännitystä joka on niiiiin katossa nyt ettei tosikaan :)

Nyt olisi rv 5+6
 
  • Tykkää
Reactions: Matueve
Tirppunen, mie oon aina oottannu siihen asti, et menkat myöhässä :D Tosin miulla silloin saattaa ehkä tulla joku haamujen esihaamu, ettei aiemmin kannattaiskaan testailla :D Miulla tulee aika myöhään noi viivat, tiiä sitte, onko myöhänen ovis vai mikä, kun en ite ovista tunne ja en oo koskaan testaillu :Dd
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Theran Voi ei :( Halaus <3
Minä tässä mietin vielä...en uskalla vielä mihinkään liittyä ennen kuin minä sen sykkeen saan :)
Sitten tulee olemaan niin kiirettä minulla että, en paljon ennätä koneella olemaan..vähän on jo nyt sitä vikaa.
Täälläkin käyn nopsaan aina lueskelemassa kuulumia toisilta ja pitää jo taas kiitää.

Ihanat noi cola, kahvi jne....tikutukset :)
 
Sweeny ei ole pelkästään odotusryhmä. :)

Sykettä ei saatu. Lähete gynelle ja paremmat laitteet. Pitäisi kuulemma selvittää nopeasti ennen koloskopiaa. Ei vaan taas jaksais km.. Olis mieluummin plussa jäänyt tulematta. Henkisesti hirveän raskasta elää epätietoisuudessa.nyt olis 6+6 tai 7+0 en tiedä oikein tuosta lääkäristäkään että osasko se katsoa.. Kun heitti ilmaan myooman..
 

Yhteistyössä