Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hahah pahasti OT kyllä :D Kyllä mä huomenna pp5 jo jotain uitan, ei hätää :D
Mulla tehtiin siirto 'avustettuun luomukiertoon' eli söin letroja kp 2-6, sitten ovitrelleä ihan pieniä määriä muutama päivä ja loput kynästä sitten just ennen ovista. Niin ja lugea ihan pieni määrä eli 100mg pikkukapseli aamuin illoin. Eihän tuo siis täysin luomu ole mutta ei myöskään niin lääkkeellinen kuin naikkarin progynova+luge-setti. Tuolla ovitrellellä kuitenkin taattiin se, että ei tarvi ovistikkujen kanssa sohia kun se LH huippukin on niin ja näin että milloin ite ovis tulee, näin sitten ajoitus saadaan just eikä melkein.
 
Mandala. Eli siis pitikö se ovis määrittää kuitenki jotenki vai miten? Mulle toi on ihan vieras juttu tai ei siis oo koskaan itellä ollu :) Seurattiinko sulla ultralla follin kehitystä? Sori jos jankkaan mut kiinnostaa miten toi niinku menee.. lähinnä siks että mulla aina kaikki siirrot on tehty lääkkeelliseen koska omaa ovista ei oo tai on tai ei voi tietää. Et voisko toi olla joskus ratkaisu jos ikinä saatais mitään pakkaseen..
 
Tammityttö mulla oviksen tulemisen kanssa ei ole ollut ongelmia koskaan, mutta tällä systeemillä boostataan omaa kiertoa vielä vähän paremmaksi ja ainakin paremmin ajoitetuksi koska mun lääkäri ei ihan älyttömän paljon ovistesteihin kai sitten luota ajoituksessa, ainakaan nyt kun halutaan olla tieteellisen tarkkoja.

Eka ultra oli kp9 ja toka ultra kp12. Ja tosiaan lääkäri mittasi että kohdun limakalvon paksuus ja johtofolli menee varmasti linjassa koko ajan. Sitten se ovitrellen loppu laitettiin irrottamaan munasolu että pystytään laskemaan melkein kellontarkasti milloin on blaston siirto paras tehdä. Jos en olisi munajohdoton nainen niin kondomia olisi pitänyt käyttää muuten, välttääkseen kaksosriskiä. Mullekin oli täysin uutta tuo lääkitys kyllä, mutta ilmeisesti tämän hetken tietojen mukaan täysin viimeisen päälle tuunattu, ainakin tällaiselle perusongelmattomalle kuten minä.
Mun 'kotiketjussa' on eräs kirjoittaja kuka käy samalla klinikalla, jolla oli sama lääkitys ennen siirtoa, mutta toinen lääkäri oli sitten vielä määrännyt ovitrelleä joka toinen päivä siirron jälkeen.
 
Kaaliperhonen (y)(y)

Mandala. Okeii!! No sepä kuulostaa erinomaisen hyvälle systeemille. Hassua miten klinikoiden välillä on kaikenlaista eroa, ja tietysti lääkäreiden välillä. Joskus kyselin näitä parilta klinikalta missä oltu hoidossa ja sanottiin vaan että kukaan ei loppupeleissä voi tietää mikä on se "paras " systeemi vaikka hommat kehittyy jatkuvaan. Mutta kyllähän se järkeen käy että mahd luomu systeemi on se optimi. Just luomukierrossa blaston siirto jolloin alkiokin on optimivaiheessa kohtuolosuhteisiin.
Mä kyllä uskon että sä plussaat :)! Teil on ollu hirmuisen hyviä alkioita kun niin moni kestää pakastusta ja jakautuu blastoiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Ihania haamusia muutamalla täällä :3 jospa ne vahvistuu siitä!

Itellä ois melkee viikko menkkoihon ja tänää tuli paksun valkovuodon joukossa punertavaa ja sit myöhemmin vähän ruskeeta pyyhittäes ja tuntuu et loppumaan päin.. Onko tää nyt sitä kiinnittymisvuotoo ? Mahd. Hedelmöittymisestä vois olla se 7-11 päivää ku tarkkaa aikaa vaikee sanoa.
Mitä neidit mieltä..? Jännittää sikana et tuleeko neiti verinen kylään vai ei.. Nyt jo! :S
 
Lisbon kyllä siellä jotain näkyy. :)
Another mikä tuo toinen testi on missä on kanssa viiva? Ovis?
Tiksuliini mulla oli n.viikko oviksesta verta valkovuodon seassa. Ilmeisesti silloin kiinnittyi koska nyt siellä pitäis joku olla. Toivotaan että olisi sullakin. :)
 
Moi!
Mä testasin rfsu:n testillä haamun, jossa oli punertavaa väriä, joka tuli testiajalla viime perjantai illalla kp 28/29-36. Sen testin kuva oli muistaakseen kaksi kertaa sivulla 161. sen jälkeen olen testannut negoja rfsu:lla ja pc liuskalla ja viime yönä kolmen tunnin pidätyksellä testasin apteekin varhaisella testillä herkkyys 12 tuli puhas nega. Toiseen pc:hen tuli testiajan jälkeen himmee viiva varmaan viivanpaikka, mutta tosiaan testiajan jälkeen. Nyt on kp 32/29-36 nämä viime kierrot on ollut 32-33. Ei periaatteessa ole vielä menkat myöhässä kun pisin kierto 36. Tänään oli vähän menkka jomottelua alavatsassa, mutta punaista vuotoa ei ole tullut. Edellisinä päivinä on viillellyt alavatsaa oikealta ja vasemmalta. Ja tänään sen menkka jomotuksen jälkeen alkoi taas viilteleen oikealta ja vasemmalta. Ajattelin jo kun alkoi alavatsaa jomotteleen, että nyt ne menkat sitten alkaa.

Eli kysymys on onko muita joilla ollut eka haamu testissä ja siinä haamussa on väriä ja sen jälkeen negoja? Mikä on ollut sitten loppu tulos onko myöhemmin tullut vielä plussa vai alkanut menkat?
Kerettiin jo poikakaverin kanssa vähän iloita, että tuli plussa. Mutta noi negat sen haamun jälkeen veti pään sekaisin, että mitä tämä on.
 
Minni-83 en kyl osaa vastata kun ei ole vastaavaa tapahtunu, tähän mennes ollu miul vaan negoja :\ tosin pitäs alkaa kohta tulla plussia jos tullakseen eikä menkat ala :D

Nyt toivotaan et sinulla alkaa tulla niitä plussia ! Pien peukut pystyssä ja toivon puolestasi parasta :)
 
Kauniina päivänä tuut, miul ei täl puhelimella oikee näy niin jospa joku toinen sais zoomailtua :( pien kyl peukut pystys siulle et tulos sitä viivaa toista näkyvii!! :)

PS. Omanapailua; jos oli kokemusta kiinnittymisvuodosta jollakin nii ite tarkkailun omaa mitä on niin ei kyl koskaa ole ollu vastaavaa.. Limaista valkovuotoo jossa vähäisesti erottuu veriviiruja ja toisinaan tulee paperiin ruskeaa ja välillä punasempaa läikkää mut tosi niukkaa..oispa tämä nyt Sitä :3
 

Yhteistyössä