Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Uskomatonta mutta totta, en testannut aamulla! No syy tähän oli,että en vaan kerennyt millään! Lapsi piti kiikuttaa päiväkotiin kiireellä ja tikkuun kuseskelu sai jäädä...Menkkaolot pahentuneet, joten eiköhän ne kohta ala..Tuntuu,että alamaha räjähtää! Testailen aamulla (jos niagara ei ole vielä täällä)....
 
Mandala En käynyt kuin kerran ja sitten seurasin itse cb:n viikkonäytöllisellä että arvot nousi niinkuin piti.
Mutta sulla se huominen verikoe varmaan paljon selventää että missä mennään mutta plussa on jo hyvinkin postiivinen merkki.Tsemppiä
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
En tiedä kyllä olisiko ite myöskään kannattanu mennä huomenna toiseen testiin ja näitä tikkuja uittaa joka päivä kun onhan tämä stressaavaa. MUTTA toisaalta kyllä tuntuu että mielummin haluan tietää ajoissa jos menee perseelleen kuin että olisi vaikka viikko tolkulla onneissaan ja sitten tulisi tipahdus kerta laakista. Tai no niin, ehkä ainakin ois saanu olla onneissaa ees sen hetken :rolleyes: :ROFLMAO:
 
Theran joskus alkuraskaudessa voi tulla :rolleyes:

Hih. Tiioks vaa että PC testiin EI edelleenkään tuu mitään viivanpaikkoja eikä harmaita eikä muunkaan värisiä viivoja ilman että hcg on yhtään koholla. Kyllä se tikku on lakanan valkea. Ja mulla on mielestäni hyvin harjaantunu silmä:geek: Ei sillä että olisin hetken mielijohteesta dipannu ylijäämätikun :whistle: (Sitäpaitsi nyt on kai joku dpo6 mikäli paikkansa pitää. .olisin vähintään friikki jos tikkuun viiva lävähtäisi :ROFLMAO:)

Look! http://aijaa.com/LojacT
Ovistesti samasta kiposta nega http://aijaa.com/BYcYIT
 
Viimeksi muokattu:
Mäh :mad:..:poop:.. perun sanani. Kyl siihen tulee. Nyt ku se on maannu reilun tunnin hyllyllä niin vääntelemällä häivähtää harmaa palkki. Mut siis tosiaan vääntelemällä ja ehkä jos jollain superkameralla alkais muokata kuvaa. Mutta nega se on.
 
Kyllä se vaan niin on että PC on omiin silmiin haalistunut eilisestä ilman vertailuliuskojakin ja ovistestikin on vain puolet kontrolliviivasta :( sitä vaan on koko ajan ollut niin epäuskoinen fiilis ja kaikki oireettomuus että ei kai tämä nyt edes tule yllätyksenä mutta kyllä kirpasee että eka onnistuminen päättyy näin.
Mietin jo että kannattaako käydä verikokeessa edes enää mutta kai mä nyt käyn katsomassa että lähtee laskuun.
 
Theran maitoa! Hyvältä kuulostaa (y)

Mie pissin viimeksi semmosen pc:n ettei siihen tullu yhtikäs mittään ikinä (nytki tarkistin niin ei mittään). Ja vähän aiemmin oli ihan selevä viivanpaikka. Mutta ihan sisimmässäni uskon että nuo raskaustestit (ihan kaikki merkit) on tarkotettu vähän erilaista käyttöä silimällä pitäen :whistle:

Tintu testaatko tännään?

Mandala täällä on kaikki peukut pystyssä että sulla mennee verikokkeet nappiin (y) E: Kääks, olitksi ehtiny jo kirjottaa... Voi ei, käy ihimeessä siellä verikokkeessa, saatpa selevyyttä suuntaan jos toiseen. Iso hali!
 
Voi Mandala, kunpa saisit hyviä uutisia tämän päivän verikokeista ja testi vaan jostain syystä huijaa. Tsemppihali!

Minä taidan lopettaa testaamisen muutamaksi päiväksi. Jos vaikka viikonloppuna tekisi digin. Silloin pitäisi saada "Raskaana 2-3". Pc tummuu hitaasti, mutta tummuu kuitenkin. Tänään siis dpo14. Jokohan uskaltaisi siirtyä tuonne huhtikuisiin...
Testikimara
http://aijaa.com/aslzQ3
 
Mandala mä vielä toivon että olis kaikesta huolimatta hyvin. <3

Nyytti hyvältä näyttää!

Pupelaattori teitkö testiä??

Lisää tikkuja nähtäväksi :p

).( höpö höpö.. Enköhän mä joku friikki ole ja tirsuu maitoa muuten vaan. :D tänään dpo 7 tammityttö eli perässä tulet. :p
 
Mie oon ihan mammari, tein vaan ovistestin tännään.. Perskele, eilen oli liki blankko ja nyt tuommonen. Taas ala tekemään sitä siksakkia..


Nyytti tosi hienosti on vahavistunu nuo sinun viivat! Ei muutako huhtikuisiin ;) Ota meitä monta imussa mukkaan!
 
RFSU, testi nr. 2. Eilen illalla (mulla on vaikeuksia muistaa aamulla tällaisia asioita...) Tuollainen ilmestyi molemmissa aikarajan sisällä (aika lailla heti, kun tikku oli kastunut), eikä hävinnyt kuivuessaan.. Onko RFSU vaan noin susi testi? :/



Kp 34/28-36

test2

test1


Edit. Vielä yksi, negatiivina tällä kertaa...

negative
 
Viimeksi muokattu:
Tintu samaa mietin kun Tammityttö..:unsure: Ne testiviivatkin on aika tarkkarajaisia.. :unsure: Toivon todella että olen väärässä ja testi vaan on epäselvä. Tiedän tuon tunteen kun toive nousee..:unsure:

Oi että mä ihan oikeasti takavarikoin itseltäni noi testit.. :geek: Miksi ihmeessä pitää edes testaa näin aikaisin.:rolleyes: -> koska hätähousu vaikka ei se tulos siitä miksikään muutu..:ROFLMAO: http://aijaa.com/lh2zHz
2. http://aijaa.com/tBPL4T

Jotain hämärää viivanpaikkaa se näyttää kun tarkkaan tiirailee mut eipä muuta. :poop:
 
Theran. No joo..jos tekis nää testit niinku ohje sanoo niin pääsis helpommalla :D tosin tätäkään ketjua ei olis :whistle: ja nii.. muistaakseni ohjeissa ei sanota että tikkua kuuluu käännellä eri valoissa ja läpivalaista kaikilla laiteilla :ROFLMAO:

Ton PC viiva on tosiaan ihan melko selkee vaikkakin kameraan sitä ei todellakaan saa. Mut siis dpo6 ei kyllä pysty mikään testi oikeaa viivaa antamaan. Eli kyl noihin jokin "paikka " tulee tai mä mielikuvittelen :rolleyes: sekin on mahdollista :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Allu13
Theran Hui kun on jännää :)

Tsekkasin tossa papakokeen tuloksenkin, niin ei ole sielläkään onneksi ollut mitään poikkeamaa.
On tää odottavan aika vaan niiiiiiiiiiiiiiiin pitkä ettei tosikaan.
Ovistestejä olen liotellut, mutta ei vielä ole tullut ihan tummaa viivaa. Laskurin mukaan perjantaina tais olla h-hetki, mutta tiedäpä siitä sitten.
Tuntemuksia alkaa olla kyllä jo vähän ilmassa lähestyvästä oviksesta.
Miks nää päivät ei vois kuluu nopeempaa, ni ei tarviis odotella koko ajan :LOL:
 

Yhteistyössä