Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään tuli mun perhoset oyltä tilatut tosi herkät testit... No, mä tein ihan puolentoista tunnin pidätyksellä äsken sen, niin voiko oikeesti olla niin törkeen vahva viivanpaikka että ei tarvii ees tihrustaa vaan erottaa käden mitankin päästä?!? :eek: Kuvassa se ei yksinkertasesti näy, joten siksi en ottanut kuvaa. En näe kyllä väriä, mutta kyllä jää tolta firmalta tilaamatta jos on noin törkee viivanpaikka...
 
Paljon onnea plussanneille! :)

Empuska ihan kun jotain haaleeta näkyis :)

Mäkin taidan jäädä tänne vielä pitkäksi aikaa kun ei mies halua hoitoihin lähteä kun selittämättömiä ollaan ja yksi lapsi jo saatu. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä, jos se plussa vielä pääsisi yllättämään :) huomenna dpo 6 taitaa lähteä eka pc uimaan..
 
Hirmusti onnea plussanneille!

Minä olen käynyt lueskelemassa aina silloin tällöin täällä. Jotenkin en ole ehtinyt ajatella niin aktiivisesti vauvajuttuja. Liekö kiireinen kesäloma syynä "hermolepoon". Pari ovistikkua piti kuitenkin uittaa, vaikka tarkoitus oli mennä tämä kierto ilman. Yleensä ovisplussa on tullut aina kp14 ja näin oletin myös tässä kierrossa tapahtuvan. Kp19 alkoi kuitenkin tuntumaan nänneissä (ne on jotenki hipaisuherkät) siltä, että ovisplussa on käsillä. Ja niinhän se olikin. Kiva huomata, että vihdoin näin yli 30veenä alkaa vihdoin tuntemaan omaa kroppaa :) nyt on sitten dpo1 ja kovasti taas pitäisi malttaa odottaa.

Osaako kukaan kanssapiinailijoista sanoa, vaikuttaakohan armoton räkätauti jotenkin negatiivisesti? Tuli nimittäin just ennen ovista. Ja pessimisti kun oon, niin oon ihan varma että flunssan takia ei tärppää.
 
Mä en näistä tän päiväsistä laita kuvaa, kyllä ne viivanpaikoilta näyttää, mutta lupaan ja vannon että huomisen testistä laitan kuvan, josko ois jotain kuvattavaakin :D Toivottavasti kierto ois tasanen, jänskättää hirveesti kun ei voi oikeestaa laskee koska ois ollu ovis, koska pitäis menkat alkaa, ja sen takia ei voi niin sanotusti oottaa niiden menkkojen alkuun että tekis sitä testiä lähempänä. Mutta, jos laskettais siitä tyhjennysvuodon alusta, niin tänään ois kp27... Kumpa alkais menkat tai tulis plussaa testiin niin voi lopettaa tän hermoilun... :(
 
Ostin illalla pc:n. Se oli kyllä ihan tyhjä vaikka kuinka tiirailin. Ei tullut harmaita viivoja kuten one steppeihin. Aamulla vielä pc ja one step..

Mies kysy vihaisena aamulla että mitä mä oikein teen kun joka aamu oon pädillä pitkän aikaa.. Mutta pitäähän mun nyt kaltaisieni kanssa verrata tuloksia :D

Alan päästä testailun makuun!
Menkkajomotuksia ollut enemmänkin tänään. Saa nähä tuleeko täti huomenissa vai pääseekö vielä jännään sunnuntaihin. Se on mun deadline, sen jälkeen odottelen vaan.

Onnea vielä kaikille plussanneille, toivotaan että me päästään pian odottajiin!
 
melinda hyvältä näyttää!! Onnea vielä! :)

Tässä minun iltapäivällä tehty..
http://aijaa.com/5mZdgd

Nyt jopa minä näen vahvistumista...o_O Lieköhän minulla ollu ovis viikkoa oletettua myöhemmin?? Eli välillä 17.-19.7. Hmmm..sillon nuo viivat vois passata. Eli tänään ois dpo 13-14. Ihan arvailuksi menee kyllä! :)
Jos ovis on ollut 17.7 olet samoilla viikoilla kun minä... Hyvältä näyttää! Itselleni nämä riittää on jo tarpeeksi vahva viiva ja olen tehnyt digin joten uskon siel pienen köllivän. Mullahan oviksen olis pitänyt olla 4.7 mut olikin 15.7
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
MiNalo nyt kyllä näyttää vahvistuneen reippaasti! :) Onnea!

Muok. Täytyy varmaan huomenna aloittaa sittenkin testaus ihan vaan ovustestillä kun eihän mulla olekkaan kun 2 pc:tä jäljellä, enkä enää kehtaa miehelle myöntää että pitäis taas testejä ostaa. Toki sitten niitä täytyy saada reippaasti lisää jos edes jotain näkyy :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja MiNalo
Tyhmä täällä taas Hei. Juu edelleen tikuttanut ovista tänään kp 11. Aloin tuolloin kp 9 ja viiva on tummunu joka päivä hieman. Nyt tein tälle päivää illalla toisen kun on semmonen olo et piti tehdä. Ei ollu ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva, mutta selkeästi tummempi ku aamulla. Eli ei plus vielä varmaan, mut tarkoittaako et se ovis ois tulossa lähipäivinä? Toiveikkaana kyselen, koska sit tulis lyhyempi kierto. Oon niin kyllästynyt pitkiin kiertoihin. Ovislimatki bongattu, alavatsaa vihloo välillä ja rinnatkin himpun arat. :D kuvaa en osaa laittaa analysoitavaksi. :D

Tullut niin paljon taas viestejä tänne etten kaikkeen voi vastata, mutta essuliinille pahoittelut negasta ja meriemilia, jos kp 27 niin ei välttämättä näy vielä jos ovis ollutkin esim kp 14. :) mutta pillerit on voinu vetää elimistön sekaisin. Mulla aikoinaan ei alkanu tyhjennysvuodon jälkeen ollenkaan menkat kun lopetin pillerit. Piti aloittaa teroilla. :/
 
Kiitos teille :) Olisi ovis voinut olla myöhemminkin, mutta alkaa tuo aikaikkuna sitä edeltävien puuhastelujen suhteen sulkeutua, joten en oikein usko enää... Mutta ehkä seuraavalla kerralla sitten! Onnea plussanneille ja plussaisia tuulia meille haaveilijoille :)
 
Hienosti vahvistuu minalo! <3 Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)

Tulin ilmoittamaan hieman haikein mielin että menkat kolkutteli tuhruvuodolla illalla, ja äsken väkisin änkes kylään vaikka kielsin! Tästä voimme siis päätellä, että älkää tilatko perhonen oyltä testejä, puskee todella rajua viivanpaikkaa, melkein jo ehdin innostua :D Oli äsken vielä vähän paha mieli, mutta nyt ei enään, koska oon näitä onnellisia, joilla pillereiden lopetuksen jälkeen kierto on täysin normaali :) eli siis tässä kierrossa pystyn normaalisti laskemaan kp! Ja muutenkin, vasta eka yrityskierto oli.

Mulla varmaan pisti noi pillereiden lopetus kropan ihan sekasin? Mulla tosiaan oli kierron puolivälissä nännit tosi kipiät, ja alavatsa sekä munasarjat kipuili, ja kipuilee edelleen. Enkä usko että liittyi ovikseen, koska oireet kesti niin kauan. :eek:

Elikkä nyt voin sanoa: kp1/yk2
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
meriemilia, itsekin lopetin pillerit kesäkuussa ja vaikka sen jälkeinen kierto ei ollutkaan vielä "virallinen yrityskierto", kyllä se yllättävän paljon otti päähän kun ne menkat sieltä sitten tuli. Mutta nimenomaan hieno juttu, että tulivat kuitenkin :D Ja oireita oli täälläkin ihan samanlaisia + miljoona muuta "raskausoiretta" ainakin (siis tuon ekan luomukierron) reiluun puoliväliin saakka! Onneks helpotti sitten. Nää ekat luomumenkat mulla oli myös tosi kipeet 5-6 päivää!! Yleensä en kipuile kuin hetkittäin ehkä ekana, tokana päivänä. Ja vuoto palasi vähintäänkin yhtä runsaana kuin mitä oli ennen pilsuja..

Täällä nyt kp11, eilen illalla peittojen heiluttelua ekaa kertaa tässä kierrossa ja tänään oviksen testailua ekaa kertaa ikinä.
Kokemusta teiltä testimestareilta kuinka nopsaan toi tosta ovulaatioks muuttuu? :rolleyes: kp11.jpg
 

Yhteistyössä