Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussanneille :love:

Itsellä km vuoto loppu.. Kysyisin onko täällä joku koittanut ovistestiä, mikä mittaa sen kaksihormoonia? Kokemuksia kaipaisin? Meinasin jos testaisin sitä.. Vuodon voi sanoa loppuneen, kun aavistuksen verran tulee enää pyyhkiessä ruskeaa ja sekin hyvin haaleaa.

Vointi alkaa olemaan parempi henkisestikkin.. Välillä tulee sellaisia epätoivon hetkiä, kun havahtuu "todellisuuteen". Km kokeneet varmasti tietää tunteen, mitä tarkoitan. Toivo uudesta raskaudesta ja lapset ja mies on onneksi ne mistä olen kiitollinen <3
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo toivottavasti tälläkertaa kaikki olis ok!!

Sadeyes, onnea vielä!

Cristal. Mulla oli ne kätössä tossa kevään plussassa. Aamupissistä ptää tehdä. Mulla vilkutti hymyä 9 aamua ja meinas jo hermo palaa :D Eli siis ei todellakaan kannata odottaa et se vilkkuu vain kaks ja heti pysyvä hymiö. Se voi tehdä kaikkea nollan ja kymmenen vilkun väliltä :)!! Aika monella se tuntuu vilkkuvan pitkään. Mut siinä rinnalla tein tavan tikkua josta kyllä näki ettei ovis ollutkaan niinä päivinä vaan sit kun sai sen pysyvän hymiön 10 päivänä niin myös tikku oli tumma.
Siellä sisällä viivat on LH ja Estrogeeni viivoja eli niitä ei pidä sieltä tuijottaa. Toinen haalenee ja toinen tummuu kun plussa lähestyy /tulee. Eli siis ne ei näytä samalla idealla ku normaali o.testi. Mäkin ensin hämäännyin ku oli tummat viivat että tä, miks tää ei vieläkään oo hymiö.
Samaa testipäätä käytetään peräkkäisiä kiertoja jolloin laite "oppii " sun kierron ja noita vilkkupäiviä pitäs tulla jatkossa vähemmän.
Mut siis toimiessaan toi on ihan kiva, tosin mulla se ensin meinas stressata kun innostui eka vilkkuhymiöstä joka tuli kp12 ja luulin et ovis on ihan just koska tavan tikkukin oli aika tumma. Hirvee kiiire kaataa ukkoa joka pv. No sit alkoi jo tahti hiipua kun oli 9. pv menosaa ja yhä vilkkui ;)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Minalolle suuret onnittelut <3 luo itellekin toivoa kun joku "meistä vanhoista" plussaa. Sä oot pysyvän plussan ansainnut.

Mulla kanssa vilkutti 9pvää ja sit loppuki pian testit enkä saanu kii ovisplussaa.. voisi kyllä seuraavaan kiertoon investoida pari pakettia.
 
Onnea plussanneille <3

Missä vaiheessa kiertoa te alatte juoda greippimehua?
Kun itse tajusin, etteihän sitä taida olla järkeä kitata ennen kuin vuoto on ohitse.
Ja oliko jollain täällä tietoa, että käykö se verigreippimehu yhtälailla kuin vaalean greipin mehu?
Se olis vaan niin paljon parempaa, kuin R&D:n sokeri litku.

Primoludin tyhjennys vuoto sujuu hyvin...
Tuntuu ettei tässä taas malttais odotella, että alkaisi olla ovis ajankohdat käsillä :D
Toivottavasti testit ennättää saapua, joskin ovistestit teen mieheltä salaa, kun hän ei oikein innostu niiden tekemisestä :whistle:
Mutta nyt on iiiiiiihan pakko tehdä, kun on lääkkeillä tyhennelty niin haluaa nähdä mitenkä vaikuttaa kiertoon :)
Vähän vain pelottaa, kun on nyt niin kova into ja toiveet korkeella taas, että tullaan rytinällä pettymyksen kanssa taas sit elokuun lopussa maanpinnalle.
 
Cristal: Minä käytin tässä kierrossa sitä kaksoishormoonia mittaavaa laitetta. Minulla ei tullut yhtään vilkkuvaa päivää, vaan yhtäakkiä tyhjien jälkeen suoraan pysyvä hymynaama. RFSU:n tikku oli samana päivänä vielä nega, ja muuttui positiiviseksi vasta kun cb:n hymynaama hävisi...

En kyllä taida enää rahaa siihen tuhlata, sen verran kummallinen oli. Aloitin testaamisen kp 7, joten olisi pitänyt olla tarpeeksi ajoissa huomaamaan ne estrogeeninousutkin.
 
Eli en siis tuhlaa siihen näiden kommenttien perusteella :D Ostan sitten sen cb normin digi ovulaatiotestin tai sitten pc testit on myös ihan hyviä ja halpoja.. Katsotaan nyt, koska uskaltaa ostaa.. Munasarjoja on alkanut jomottaa jo hiukan ja se meinaa mulla ovikseen valmistautumista.. Eli munasarjat alkaa osoittamaan elonmerkkejä vissiinkin :)
 
Mä kyllä tässä kierrossa (jos on aihetta) koitan pitää näppini sen verran kurissa että testailen vasta sit lähempänä enkä heti puolessa välissä ala jo testailee :D mulla meni edellisessä kierrossa n. 50e testeihin, hups :D On kyllä ihan hyvät fiilikset kun menkat alko täysin ajallaan, kun nimenomaan jätin pilleriliuskan vielä kesken, olin syöny siitä n. Viikon pillerit. Tässä kierrossa opettelen lukemaan kroppaa vähän enemmän, että miten mulla käyttäytyy oviksen aikaa ja menkkojen alussa. Tosiaan, mun ja avomiehen puuhailut eilen kyllä vähän lannistu, kesken lemmenleikkejen mies vaan tokas että "sulla alko menkat!" :D meni joo vähän fiilis molemmilla.
 
Tikru, voi ei. Tosi kurja juttu.

Mä tein tänään kp 28/28 pc:n testin, nega. Dpo 12. En usko että enää tulee positiivista, mutta sunnuntaina teen vielä testin, jos ei sitä ennen ala kuulumaan tätiä.

Tänään lähdetään miehen kanssa flamingoon yöksi kaksin. Mennään käymään asuntomessuilla.
Että nyt sitä olusta ja viiniä uskaltaa vähän ottaa :) jotain positiivista keksittävä tähän negavitutukseen. Vaikka olikin yk1, niin kauhulla odottelen seuraavaa tappo-ovista!
 
Tää mun vuoto on ihan hullua! Mä en oo eläissäni nähny näin paljon verta kun nyt... Multa tulee kans kunnon hyytymiä ja kaikenlaista tavaraa... Näyttää vähän samalta kun mun nuoruudessa tehdyn keskeytyksen vuoto.. Onko mahollista että oli tosi aikanen keskenmeno? Koska mä eilen vielä ihmettelin sitä viivanpaikkaa testissä ja illalla aukes hanat... Mun pitää vaihtaa tamponi n. 20mim välein...
 
meriemilia, mulla kävi kans mielessä omalla kohdallani voiko olla kyseessä varhainen keskenmeno kun se vuoto oli niin runsasta. Enemmän mua huolestutti loppujenlopuksi kuitenkin se vajaan viikon kestänyt lähes koko ajan jatkuva kipu, johon ei oikein särkylääkkeetkään aina tepsineet. Runsasta vuotoa kun on aina ollut (lukuunottamatta niitä muutamia kuukausia kun pillereitä nimenomaan siihen vaivaan popsin). Ajattelin sitten, että kroppa vaan tekee kunnon tyhjennyksen monen helpon kuukauden jälkeen kun luomuna taas toimii o_O vuoto kesti mulla 8 päivää, loppuun asti ihan kirkasta kunnon vuotoa, ajattelin loppuuko ikinä. Sen jälkeen nyt pari päivää vähän tullut rusehtavaa/vaaleanpunaista vielä valkovuodon mukana.
 
Mariemilija. Mä vuodan toisinaan juuri noin. Vaik kierto normi 29-31 pv. Eli tyhjään piripintaista kuppia alle tunnin välein. Vuotoa 8 päivää. Gynen mukaan johtuu todnäk siitä, että ovis on huono eikä limakalvo pääse tiivistymään keltarauhasrn ansiosta. Eli limis on paksua estrogeenivaikutteista höttöä joka tulvii ja hyytymät joutuu tästä samasta kun verta tulee paljon ja pitkään.
Usein hyvin varhain km vuoto on normaalin rajoissa koska limis on vielä suhteellisen ohut siihennähden mitä se on jo muutaman vk päästä.
Mutta siis en väitä etteikö näin vois olla! Tarkoitin vaan et jos syy olis huono ovis ja keltarauhanen niin sitå vois yrittää tukea hormoneilla :)
Jaksuja! Todella kurjaa, tiedän!

Empuska. Voi hali. ..:/
 
Liityn joukkoon, nyt menossa kp38, oviksesta ei varmaa tietoa. Viimeviikolla keskiviikkona ja lauantaina tuli tosi pienet tuhrut. Sunnuntaina haamu, tänään testasin uudestaan, ja edelleen samanlaista haamua. Mitähän tää meinaa :( nää siis rfsu, pc ei näytä tuonkaan vertaa.
 

Attachments

Yhteistyössä