Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minalo, näyttää mun mielestä kans hyviltä viivoilta, mulla vahvistui kans ekasta (ja ainoasta) jotenkin tosi hissukseen, ja kaikki meni hyvin.

Täällä mä odottelen menkkoja. En oo testaillut eilisaamun jälkeen kun ollaan reissussa ja jätin tahalteen testit kotiin. Huomenna sit taas.

Hirvee alaselkä jomotus!! Ja aaltoilee kummasti. Onko kellään ollut tollaista raskausoireena?
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
miss_piggy
kp 23. Oviksesta ei vieläkään oikein tietoa tai varmuutta. Liekö pcos sitten saa kaksi viivaa näkymään ovistestissä mutta ei tuo kyllä plussa vieläkään ole. Pitkä kierto siis tulee taas.
 
Iltaomanapa, menkkajomojen tyylistä kipua havaittavissa. Ainut vaan että vaihtelee vähän nivusiin, alamahaan, munasarjoihin ym seudulle. Tissit edelleen aika pirun kipeät, mennkafinnejä ei vielä näy. Tänään kp30, oottelen nyt päivän pari ennen kuin menen testiä ostamaan. Jotenkin varma olo että menkat tekee tuloaan vain. Tää kroppa yllättää mut joka kuukausi millon mitenkin:D
 
hope kyllä siellä viivaa tosiaan näkyy.

minalo kiitos tuulista :)

tiedän että aiemmat kokemukset kummittelevat. mutta silti toivon jos nyt olisi erillinen raskauden alku ja testit vain kiusaavat.
Minun mielestä apteekin omassa on jo todella hyvät viivat.






plussa tuulia muillekin :)
 
Elämäni ensimmäinen viivanpaikka. Tämän aamun testiin, tunti teon jälkeen oli piirtynyt vitivalkoinen kohta, jonka reunat oli tummemmat...

Eli nyt on koettu kymmenien testien jälkeen sekin :) Dpo 8 taitaa olla, riipuen kummastako ovistestista sen laskee, kun digi hymyili vuorokautta ennen kuin rfsu tummeni, tai sitten vasta 7.

MiNalolla inhottava tilanne, kun oma tunne on noin voimakas. Minusta sinun viivasu näyttää hyvälle, mutta jokainen tuntee itsensä parhaiten. Jospa kuitenkin kaikki olisi hyvin.

Hopen aamun testiä odotan, kun eilen siinä jotain kyllä oli.

Mimmi92 mennään suunnilleen samoissa päivissä, toivotaan molemmille plussaa, yhtä negoja oli minun eiliset (monta) testiä kuin mitä sulla :) mutta vielähän tässä on aikaa.
 
Hope jottai näkkyy !! Toivottavasti vahvistuu! !

MiNalo.. voi että. Mitkä kp menos? Luulis tosiaan etttä alkais tulla jo vahvempaa..mutta never know!! Toiveet korkealla jookos!!

Teen tässä huvikseni o.testiä vaikka syön hormonikuuria jonka aikana harvoin ovista voi tulla. Testinä rfsu. Tällasta viivaa antaa näköjään läpi kierron niinku silloin plussakierrossa keväällä :) sit plus on plus, sen erottaa kyl. Mut siis antaa ihan selkeää viivaa vaikka aijaa haalistaa vähän väriä ;)

http://aijaa.com/KEVyLQ
 
Pisamapeikko.. nii siis en mäkään saa yleensä koskaan blankkoa, mutta ton keskeytyksen jälkeen tuli pikään ihan vitivalkea tikku. Sik se oliki outoa. Mut mä ajattelin ettei myöskään hormonikuurin aikana LH olis kovinkaan koholla koska ulkoa tulee niin vahvasti estrogeenia. Mut näköjään sitä aina on sen verran et tikkuun tulee suht selvää viiva :)
Tää oli multa lähinnä heittona, kun moni miettii vahveneeko ovistestissä viivat miten ja onko ovis lähellä ku viiva selkenee (y) Ne tosiaa voi olla mitä vaan kunnes sit se ihan oikea plus tulee :)
Pc ovistestissä mulla oli vielä vahvempaa viivaa läpi kierron vaikka imetyksen takia ei ollu edes menkkoja. Siks vaihdoin noihin :LOL:

Hope. .no joo.. hmm.. mun tällå puhelimella ei näe oikein kunnolla. :unsure:
 
tein myös puolikkaan rfsu:n liuskan, mutta kuvaa en kehtaa laittaa kun meni mun askartelusta niin mössöksi koko testi ja väriä missä sattuu. Siinä kohtaa missä viivan pitäis olla niin on joku värikertymä, mutta niin on muuallakin testissä. Jos nyt malttais huomenna testata ihan aamupissasta kun kaikki tehty tunnin parin pidätykselllä. Jotainhan tossa pc:ssä näkyy, mutta ei vaan taida olla väriä..
 
Kiitos teille kaikille ihanista sanoista! Kyllä tää valitettavasti on lopun alkua..viiva on alkanut jo haalistumaan ja kaikki pienet oireet, joita kerkes tulla, on tyystin hävinny. Tammityttö kp on tänään 40/28-30. Oviksen vaan epäillen olleen viikon myöhässä eli 17.7. Siihenki nähden viivat on liian haaleita ja siis huolenaiheenihan on ku ei vahvistu kunnolla ja viikon ajan oon jo testaillu. Mutta siis tänä aamuna tein pc puikon ja viiva tosiaan haalistunut entisestään ja tuli näkyviinki tosi hitaasti.
http://aijaa.com/bnY2rM

Jään taustalle odottelemaan vuotoa. Palaan sitten jossain vaiheessa, kun on taas jotain näytettävää teille! ;) Meillä taidetaan aloittaa kolmosen yritys nytten ihan virallisesti. :) Toivon mukaan ei tarttis kovin montaa kemiallista/keskenmenoa kokea ennen kuin saadaan vauva taloon..siis jos saadaan.

Toivon sitä plussaa ihan jokaikiselle teistä!!! :love:

P.S. mimmi minäki nään sun testissä vilauksen jostain..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo sun testisuora on kun kopio mun versiosta. Kyl sen itse vaan tietää onko kaikki hyvin vai ei. Jaksamista ja toivon teille sen kolmosen pian <3 muutaman vuoden palstaa seurannut sivussa.
Jep vuoto ohi ja uusi yritys tulee jos tulee meiningillä. Saa nähdä tuleeko edes ovis tässä kierrossa.
Plussan saaneille onnea!!
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Mimmi kyllä siinä näkyy jotain Vahvistumisia.

minalo eiiii.
ei se nyt niin saa mennä. :(
mutta Hienoa että yritys alkaa kolmosen kannalta.
toivottavasti yritys tuottaa nopeasti tulosta.
:)
(tyhmää ettei tossa ole muita kuvio nappeja toi alaspäin peukkuja on tota testiä varten ja muuten voi vaikka olla hali nappi jos sellainen olisi. )
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Onkohan mulle tulossa joku superovis kun rinnat on äly arat ja ällövaroitus.. Kosteaa on ja nyt vielä aikasemmin kuin viime kuussa. En valita.. En tykkää noista pitkistä kierroista.. Liian monta päivää ehtii ajatella. http://aijaa.com/IiqmxT
Kohta se on plussa. :ROFLMAO:

Hope juu se monasti on että kamera vielä syö niitä sävyjä. Mutta kyllä mä tuossa tosiaan jotain viivasta näen. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä