Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Taalla olis nyt menossa 20/26-28. On ollu vaikka mita tuntemuksia oviksesta saakka, semmosta paineen tuntua alavatsalla ja nippailuja nyt parina paivana. Toivottavasti meinaisi muuta kuin etta kuukautiset olis tulossa.. no mutta testeissa ei kylla viela mitaan nay. Ei uskalla iloita ennenkuin sit varma. Toivottavasti nakyis tarpeeksi ajoissa, tuntuu muuten pitkalle taa viikko odotella! :p
 
Pumpulipallero, pidetään peukkuja että plussaa pukkais! :)

Omaa napaa(taas!) : Vuoto on onneks vähän rauhottunut, aamulla oli pahin vaihe kun pissallakin vaan kävi, niin lorisi verta kun jostain hanasta! Nyt ei tuu niin runsaasti enään :D jee, jo kp2!! Eiköhä sitä kohta pääse taas testailun makuun ;)
 
Kyllä mulla joo pulpahti heti ekana mieleen että mitä jos olikin kemiallinen, oli tuo vuoto niin kamalan runsasta ja hyytymiä tippuili samaan syssyyn... Onneks en saanu sitä plussaa testiin ennenku hanat aukes, sit oiski ollu vähä sulattelemista :(
 
Hope_ kyllä minustakin siinä on jotain???

Nuo vuotojen vaihtelut on kyllä hämmentäviä. Olen usein miettinyt, että alkaako vaihdevuodet koputella, kun joku kierto on ihan järkyttävää vuotoa ja hyytymiä ja joskus tosi niukkaa...

Sitten se himotestailu ja hätähousu osuus: eilen tuli raskauskeijulta 30 herkkää liuskaa ja nyt niitä on jäljellä 25 tuloksena täysin valkoisia, ei viivanpaikkoja tms.... Ja dpo taitaa olla jo huimat 7
 
SPHE pitäähän se joka vessareissulla joku testi uittaa :D jos vaikka parissa tunnissa tulos muuttuis..

hope kyllä siellä jotain näkyy.

Mulla myös vuotojen määrä vaihtelee. Lyhyissä kierroissa yleensä vaan tuhruttelee ja pitemmissä tulee hyytymiä. Olenkin itse päätellyt, jos olis jotain tekemistä limakalvon paksuuden kanssa?
 
Nnä pahoittelut tädistä! :( Plussatuulia hirmusti seuraavaan kiertoon!

Hope kyllä siinä haaleeta viivaa on..mutta oliko se niin että testasit viikko sitten kans haamun? Toivotaan että muuttuisi kunnon plussaksi! :love:

Minä en kuulkaa vieläkään usko kaiken olevan hyvin..:sick: Pc:ssä EDELLEEN haaleeta viivasta ja apteekin omakaan ei järin vahva ole. Oon vaistonnu nämä huonot uutiset ennenkin. Ja onnistuneissa raskauksissa ollu tosi varma olo..
Tässä aamun pc:
http://aijaa.com/PGh8Tv

Ja tässä apteekin oma:
http://aijaa.com/HKFZhF

Varmasti teijän mielestä viivat näyttää ihan ok, mutta en voi mitään epäilyilleni..niin varma olen ettei pikkusta enää ole. :cry:
 
minalo voisitko päästä veritestiin? Ikävää että huoli on päällimmäisenä. *halaus* :unsure:

Mä taas kun tuota apteekin omaa katselin niin on ihan tuon mun kuopuksen testin kanssa samanlainen. Mä toivon että kaikki olisi hyvin vaikka sulla tunne onkin ettei ole.
Tiedän hyvin sen tunteen. Viime kesän raskaudesta oli samanlainen vaikka testejä en tehnyt kuin sen yhden mutta tunne oli vaan niin voimakas.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo

Yhteistyössä