Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

empuskalla nään haaleen toisen viivan!! Vahvistumisia! :)

Minä en tietenkään voinu olla testaamatta tänäkään aamuna. Ja voi että miten voikaan tympästä ku joka kerta toivoo et se viiva ilmestys nopeemmin ja olis selvästi vahvempi..mutta kun ei. :( Pientä tummumista on havaittavissa..mutta kyllä ite tiiän et liian haalee se on näille päiville. Tää on ku toisinto viime syksyltä, jopa haaleemmat viivat vaan tällä kertaa.
Tässä aamun testi.
http://aijaa.com/zFFLBc

Ja tässä kaikki tähän mennessä tehdyt (melkonen liuta! :D) järjestyksessä, alin tuo tämänpäiväinen.
http://aijaa.com/Fo9icx
 
empuskalla haaleaa viivasta näkyy, ja MiNalon testit on kyllä tummuneet asteittain :)

Tässä mun tämän aamuinen, sorruin taas pikkumarketin tarjontaan eli punaiseen tikkuun :sneaky:
En tiedä itkeäkö vai nauraa. Dpo12, huomenna menkat pitäis alkaa, yli 28vrk:n kiertoja ei ole hetkeen ollut.
 
Minalo kokeile tosiaan jotain muuta testiä. Mut minustakin se on vahvistunut. Toivoa on. :)

Empuska olis kyllä jo aika. :) tekin niin kauan yrittänyt. Toivotaan ett olis tämä kierto. :)

Tikru eikös noi rfsu testit melko hitaasti näytä. Koklaa säkin jotain muuta testiä. :)
 
minalo kyllä munkin mielestä näyttää ihan hyvältä.
älä vielä toivoa menetä. <3 :)

empuska munkin mielestä jotain näkyy. :)

Minni jotain näkyy myös. :)

tikru valitettavasti en näe testissä mitään :(
mutta älä toivoa vielä menetä. :)


theran älä puhu puppua :D
et sä täällä ensivuonna ole!

Mä oon.! :D
kuulun jo vakio kalustoon vaikka hiljaiseloa välillä pidänkin. :)
 
Jeps, katselen huomiset olotilat ja jos vaikuttaa ettei menkkoja kuulu, niin haen vaikka tuon apteekin oman, tai pc puikon :)

Mulla on Theran samat fiilikset! Meillä alkaa nyt tämän kierron jälkeen tutkimukset/hoidot. Kävin jo alkuvuodesta labrassa, papassa ja "alkuhaastattelussa", mut sit meidän isäntä alkoi hannaamaan. Nyt se sitten ilmoitti, että olis valmis kesälomien jälkeen lähtemään tutkittavaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran, apua :"D jos en muuten niin reilun vkon päästä ainakin yhden koiravauvan verran ;D

Ei mulla oikein oo mtn oireita, vissiin. Tissit on ainakin julmetun kipeet, varsinkin sivuilta jotenki 0_o Naamassa ei yhden yhtä näppyä, hirmu kuulaan ja kauniin näköinen iho jotenkin ja välillä sitten jotain ällötysvellotus nieleskelyjä. Eilen tupakan poltto ei onnistunut kun yökkäilin koko ajan. Joku vinkki, lopeta polttaminen siis :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Täällä yks joka täällä vielä ens vuonnakin.. johan täällä on vuodesta 2010 roikkunut niin vuosi sinne tänne tunnu misään :D

Onnea plussista ja haamuille vahvistumista..

Täällä kp15 ja eka tero otettu.. toivottavasti kierto tasaantuu.. ens kierrolle sitten clomit mukaan.
 
Apua, kiitos jotenkin jännä fiilis eikä oikeen tajua että sitä ollaan raskaana... :barefoot: Pitänee kait siirtyä täältä odottajien ryhmään.... -> En varmaan täällä taustalla saa olla jännittämässä muiden piinailuja. :D
 

Yhteistyössä