Ainahan voit tehdä uudestaan ja uudestaanKiitos ja niinpä, mä vaan kuvittelen taas että onko se enemmän kuin viivan paikka. Mutta kun kuvissa ei näy mitään ja todennäköisyys on jotain 1 % luokkaa niin ei pitäis.
Mut mitä koira karvoilleen voi
Ainahan voit tehdä uudestaan ja uudestaanKiitos ja niinpä, mä vaan kuvittelen taas että onko se enemmän kuin viivan paikka. Mutta kun kuvissa ei näy mitään ja todennäköisyys on jotain 1 % luokkaa niin ei pitäis.
Mut mitä koira karvoilleen voi
On TODELLA tylsä ilta ja tämän luettua muistin, että itsellänikin on jemmassa vielä pari ovistestiä ja pakkohan se oli kokeilla miltä sellainen näyttää näillä viikoilla (eikö olekin todella järkevää )Piti nyt ihan testata tuota ovistestiä mitä näyttää kun on plussannut. Plussaa sekin näyttää eli näköjään ne toimii myös raskaustestinä.
http://aijaa.com/sCpDCb
Tuli vaan mieleen kun siitä ollut puhetta näyttääkö vai ei.
se pistää munkin silmää... mut noh aika näyttääMelinda, ainakin toi viivanpaikka erottu mun silmään ylemmäs kuvas, toivottavasti ois enemmän ku paikka
Joskus ne viivanpaikat lupaa hyvääkiPakko postata vielä iltapissa kun taas tuli joku viivanpaikan varjo.
En kyl tiiä pystyykö sitä kukaan erottaa, tiukkaa tekee
http://aijaa.com/CVieng
No ei sua kyllä helpolla päästetä.. toivotaan että loppuis nyt tooodella nopeasti.Kääks. Peukkuja haamuilijoille !!
Pisamapeikko halaus. Vuoto ei välttis ole kova etenkin jos proge ei ollut korkea. Limis saattaa olla sellanen höttönen. Toivottavasti ei tuu mitään säätöä enää, nää vuotoahommat on syvältä !!!
Jaksuja! Onneksi sullakin on kotona elämää, minkä ikäisiä sun muksut olikaan?
Theran halaus !! On kyllä pitkä tie sullakin takana. Sieltä ja syvältä!
Mulla palaa kans kohta hermo. Muka pari pv piti enää vuotaa toimenpiteen jälkeen ja !! Vuoto hiipui ja taas tulee kuin Esterin per***tä. Ikinä saa kiertoa tasoittumaan. Ketuttaa että tästä ei paljon hoitoihin ponnosteta vaikka muuten voisikin. Ihan ku kohtalo haluaisi uhalla että mikään tällanen ei onnistu. Hemoglobiinikin on laskenut todella alas kun vuotaa jo 8.viikkoa ei jaksis enää.