Viivapaikkoja viivapaikkoja.. mitä mulleki tuli joten mä vähän niinku lopetin testien teon ja jäin nyt taka-alalle niitten teossa odottelen menkkoja jotka ei oo alkanut kun en oo kyl ihan varma ees enää kierron pituudestakaan. sen tiedän vaan et ovis oli 4.7 ja se hyödynneettiin kyllä ;D Noh Menkkoja ootelles. Tietty jos ei ens viikon pe mennes ala niin teen suoraan cb digin.Kuvasin kesken kuivumisen tän testin, niin ei varmaan pitäis tehdä.
Sofi
http://aijaa.com/UfDBWv
Apteekki (muoks. vaihdoin tarkempaan kuvaan samasta testistä)
http://aijaa.com/6La54A
Että semmosta... varmaan turhaan mä näitä teen
kyllä tuo plussa on. Onnea!Mooi tarvisin vähäsen jeesii kun sain yhtenä aamuna 2 rfsu raskaustestiin en tiiä onks toi viivanpaikka vai viiva kun ton jälkeen oon tehnyt muutaman saman testin ja niihin on tullu niin haaleet viivat et saa tiirailla et näkee ? :Okatso liitettä 117
Mut mua häirtsee se et ton jälkeen on vaan tullu niin haaleita viivoja et just just näkee ja viel tehnyt ne aamu pissasta ?:/kyllä tuo plussa on. Onnea!
Theran ei yleensä vaikuta raskautumiseen nuo muutokset ja tosiaan ne on helppo poistaa. Toivon ettei ole mitään vakavempaa. Itsellä ollut kohdunkaulan syövän esiasteita ja hoidettu pois. seuranta ollut joka vuos. 5 vuoden ajan tarkistavat tilannetta. Mutta tosiaan nuo hoidot voi saada aikaseksi et lapsi syntyy etuajassa. Halit ja jaksamisiaCisu kyselit mitä muutoksia. Samaan kolposkopiaan tuli aika ja otetaan koepalat. Agc-nos oli se termi. Minkä kuulemma piti parantua itsestään.. No ei sit parane. Mä tuota loop hoitoa just pelkään kun ei tee hyvää paikoille.
Pitääkö tässä oikeasti laittaa yritys katkolle että selviää ettei ole pahanlaatuista taustalla.
Meni päivä hammasta purren. Mut kyl ne menkat sieltä vaan alkoi. Yk 13 kkm jälkeen..join sitten ketutukseen pari siideriä kun kerta voin. Huomenna pahimpaan päivään mennä huvipuistoon hengaa koko päiväksi...
Toivottavasti te muut nyt plussaatte!
osaatko yhtään sanoa milä dpo sulla on?Mut mua häirtsee se et ton jälkeen on vaan tullu niin haaleita viivoja et just just näkee ja viel tehnyt ne aamu pissasta ?:/
Noo mun laskujen mukaan kun ton tein nii 9dpo tosi aikasin:O en oo tehny viel muun merkkisellä testillä pitää tänään sit hakee apteekin oma testiosaatko yhtään sanoa milä dpo sulla on?
ootko koittanu muuta testiä esim. pc testiä?
mulla ei tuo rfsu testi näyttänyt ku hailakkaa kun muut testit selkeesti jo viivaa.
ei kannata turhaan hätäillä ja testaat toisellaNoo mun laskujen mukaan kun ton tein nii 9dpo tosi aikasin:O en oo tehny viel muun merkkisellä testillä pitää tänään sit hakee apteekin oma testi
Oon kyl yks hätäilijäei kannata turhaan hätäillä ja testaat toisella