Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viivat vahvistuu :love: Niin kummallinen olo, kun oli jo ajatellut ettei niitä viivoja ikinä tule. Päiväpissasta vain parin tunnin pidätyksellä: one step 10 ja 25 ja vielä ovistestikin, nyt siis ilmeisesti dpo 11.
19.7 päivä
Mulla on muuten ovistesteistä kuvat usealta päivältä miten vahvistunut pikkuhiljaa, kun täällä ollut puhetta siitä miten näyttää raskauden – voin laittaa kun kotona ja omalla koneella. Huomenna reissusta kotio: digi oottelee siellä ja muutenkin iso kasa testejä kaapissa vielä :LOL:

Sadeyes, toivottavasti tuo loman varaaminen mahdollisen raskauden kannalta huonoon kohtaan toimii just niin että tärppää – eikös se niin usein mene.. :D

Mulla jomotteli alaselkää menkkamaisesti jo ennen kuin haamutteli, dpo7 alkaen. Toivottavasti lupailee hyvää aletheia91 (y)

muoks. ongelmia kuvan kanssa...
 
Viimeksi muokattu:
Kp22 ja ovistestit loppu - pahapaha koska testausyyhy iskee x)
Tai on mulla noita digitaalisia vielä, mutta turha niin arvokkaita tämmöseen testisyyhyyn ja kierron yleiseen seurailuun käyttää...
Yks r-testikin lojuis kaapissa, mutta taitaa olla turhan aikasta sitä vielä tuhlata...
Tavallaan vähän optimistinen olo kun lämmöt oli pitkään semi korkeella - ainakin mahdollisuus siihen että ovis ois ollu. Toisaalta taas se on ilmeisesti laskemaan päin jo eli ei kai tärppiä taaskaan, huokaus. Ollapa kärsivällisyyttä ja jaksamista tähän vähän enempi. Ois vaan niin kiva saad ees se haamu joskus. Edes jotain....
 
aamulla tuli vain samoja viivanpaikkoja kuin eilenkin, joten tajusin missä akuutissa mielenhäiriössä olen ollut pari viime päivää. Ostin digin palauttaakseni itseni maanpinnalle ja "ei raskaana"han sinä luki. Ja samantien tajusin että juu no en minä kyllä raskaana olekaan, nämä "oireet" on varmaan vaan oudon raju pms tai hormonihäiriöitähän on vaikka muille jakaa että eipä näitä syitä tarvitse kaukaa etsiä...odottelen siis menkkoja ja lapsettomuushoitoja. Plussatuulia teille, siirryn jälleen taustalle :)
 
Tärkeä kysymys tietäville: mulla on nyt kp 7 vasta menossa, mutta kroppa viestii tosi vahvasti että olis ovis. O-testi kuitenkin nega??? Mitä ihmettä, alavatsaa nipistää oikealta, himottaa koko ajan ja limailukin on alkanut...

Oli tietysti kiva jo nyt aloittaa ovistestien teko, kun vähän on outo päivä sellainen, jolloin ei purkkiin tule pissittyä ja jotain tikkua uitettua
 
Hellureit kaikille! :) Jonkin aikaa oon tätä ketjua jo seurannu ja aattelin että joskos minäkin aktivoitusin ku tää ketjun nimi kuvastaa jotenkin niin hyvin minua ja tän hetkistä tilannetta :) . Omaa tilannetta sen verran että kotona häärää jo yks 6-vuotias neitokainen, jonka alulle saanti oli aikanaan vaikeaa minun PCO:n vuoksi. Nyt oon kuitenkin uudessa suhteessa johon vauva olisi enemmän kuin tervetullut mutta tuon oman historian vuoksi toki hiukan pelottaa mutta en jaksais taas ottaa stressiä asiasta vaan minkäpä teet (n):rolleyes:
 
Nyt kyllä kroppa temppuilee. Pari päivää tuntunut kohdussa kovia vihlaisuja ja tämään tuli pientä rusehtavaa tuhrua. Kp 11 tänään menossa. Hitto kun ei oo yhtään raskaustestiä jäljellä. Menkat alkoi jo kp 25 (yleensä kp 28-30) joten alkoi mietityttämään jos olikin vaan valemenkat.. tai sitten tuo vuoto vois johtua ovulaatiosta. Ei kyllä koskaan aikaisemmin oo mitään vuotoja silloin ollut. Sori tämmöinen omanapainen pohdiskelu..
 
IMN
Täältä taustalta huutelen Theranille halauksia <3 kovasti oisin sulle jo nyyttiä toivonut syliin asti :(

Täällä on ollut paljon puhetta lyhyestä luteaalivaiheesta. Minähän sain keväällä pillerit lopetettuani (ovistestien avulla) huomata että ovuloin vasta kp 19-21 ja kierron pituus 28. Plussakierrossa ovis oli juurikin tuolloin kp21 ja dpo7 sain jo ekan haamun. Eli ilmeisesti lyhyt luteaalivaihe ei aina oo "lopullinen tuomio"? Itsekin tosta stressasin, mutta näemmä turhaan :)
 
New
Hei, liityn joukkoonne. Toista lasta yritämme. Nyt yk 4 ja turhauttaa jo piinailla. Tuntuu että hyvin kireänä aina kun tekee negan. Ovulaatiota en tikuttanut mutta uskoisin että nyt dpo 8 ja tänään apteq testillä nega. Ekan lapsemme saimme ensimmäisestä kierrosta ja hän syntyi sektiolla. Nyt pelottaa että onko siellä jotain rakenteellista vikaa nyt kun ei vain napppaaa.. Olen seuraillut teitä taustalta mutta kiva tulla ihan kirjoittelemaan. Raskaustestejä kulunut liikaa jo tähän aikaan. En ikinä jaksa odottaa menkkoja.. Pääsisi halvemmalla kun odottaisi mutta himotestaaja...
 
Hei, liityn joukkoonne. Toista lasta yritämme. Nyt yk 4 ja turhauttaa jo piinailla. Tuntuu että hyvin kireänä aina kun tekee negan. Ovulaatiota en tikuttanut mutta uskoisin että nyt dpo 8 ja tänään apteq testillä nega. Ekan lapsemme saimme ensimmäisestä kierrosta ja hän syntyi sektiolla. Nyt pelottaa että onko siellä jotain rakenteellista vikaa nyt kun ei vain napppaaa.. Olen seuraillut teitä taustalta mutta kiva tulla ihan kirjoittelemaan. Raskaustestejä kulunut liikaa jo tähän aikaan. En ikinä jaksa odottaa menkkoja.. Pääsisi halvemmalla kun odottaisi mutta himotestaaja...
osta kerralla enemmän eli tilaa tyylii ebay taikka raskaukeijulta useampi testi
 
Tähän väliin, jos ovis on ollu viikon myöhässä niin eikös menkatki ole viikon myöhässä? :unsure: Kierrot tass pitenee ja piina jatkuu..
Melinda_ ikävä kyllä en osaa sanoo mitään, kännykän näyttö laittaa kaiken iha epätarkaks. :(
 
Tähän väliin, jos ovis on ollu viikon myöhässä niin eikös menkatki ole viikon myöhässä? :unsure: Kierrot tass pitenee ja piina jatkuu..
Melinda_ ikävä kyllä en osaa sanoo mitään, kännykän näyttö laittaa kaiken iha epätarkaks. :(
No mun menkat on vielläki myöhässä vaikka ovis oli sen 2 päivää myöhässä niin menkat olis pitäny alkaa niin ei oo alkanut vaikka oon jo melkis rukoillu niitten alkamista. Mutta eipä ne mua taida totella.
 
Kiitos kaikille muiStaneet. Lämmitti mieltä. <3 kotiuduttiin kesäreissulta vasta tänä iltana niin ei oo ehtinyt kuin pikaisen lukemisen tekee.
Mut se että ne menkat masensi mieltä niin vähän latistaa reissua kun pitää ravaa vessassa vähän väliä kun vuotaa yli.. huoh..naisen elämää. :confused:

onnea plussista! Toivottavasti lisää plussia tulisi! :love:
 
Heipsan.. Takaisinhan mä tänne tulin.. Rv6+0 alkoi vatsakivut ja ruskeavuoto ja menin päivystykseen. Sielä hcg matalaksi todettiin arvolla 1030 ja kehitys vastas viittä viikkoa. Oli kyllä niin huonoa palvelua taas tyksiltä, ettei tosikaan :( No nyt täällä vuodetaan kunnolla kipujen kanssaja eilen lähti kunnolla spontaanisti.. Eli aiheesta olin huolissani, kun viivat niin hitaasti vahvistui.. Kyllä se naisen vaisto tietää jos kaikki ei ole hyvin.. :(:cry:

No nyt toivutaan ja uutta yritystä, kun mahdollisuus vaan tulee.. Anteeksi oma napainen teksti.. Ei oikein tältä ololta kykene muuhun. Onnea kuitenkin plussanneille!
 
Melinda_ en ainakaan minä nää kännykän näytöltä joten paha mennä sanomaan onko mitään vai ei. :)

Haleja minultakin Theranille :)

Kyllä vain aamuyöllä täti kurvasi kylään. Viikon liian aikaisin. Kylläkin tasan 14 päivää siitä kun epäilin aluksi ovulaation olleen. Silloin oli limat ja kaikki, rintoja kivisti ja alavatsaa vihloi. Mutta lämmöt ei noussut tarpeeksi että esim ff tai ladytimer ois sitä ovikseksi laskenut. Samat oireet vähemmillä limoilla tuli viikon päästä ja oli sitä vasemman puolen kipua pistävää kipua. Sitten nousi lämmötkin. Toki tuolloin kun eka epäilin ovista lämmön mittaus ei menny ihan oppikirjojen mukaisesti kun aamuisin sain nukkua pikku pätkissä ja jouduin nousemaan ylös monta kertaa aamuyöstä sinne aamuun kun kuopukselle tuli hampaita. Mittaustulokset eri aikoihin yli 2h heitolla ja pari päivää ennen oletettua ovista olin juhlimassa ja alkoholia tuli nautittua. Olisiko nuo voineet vaikuttaa lämpöihin. Kyllä ne nousi 35.8 asteesta 36.2 ja 36.3 asteeseen silloin. Tiedä sitten. Joko tai sitten luteaalivaihe kesti viikon.

No kp 1 /yk 2. Tässä kierrossa otan ovistikut käyttöön nii tartte arvailla. :D käytössä myös nyt gelee royale. Plussatuulia tänne kaikille. :)
 
Voi cristal :cry: pahoittelut. Samoin muille pettyneille. Itsekin terveydenhuoltoalalla työskentelevänä usein mietin, että miten asiakkaita kohdellaan. Keskenmeno on raskas, ja silloin vaadittaisiin sitä empatiakykyä ja hienotunteisuutta.

Kun nuorena itse innoissani soitin ensimmäistä kertaa neuvolaan heti plussattuani, sain vastaukseksi, että tänne ei tartte soitella kun vasta kun toiset kuukautiset on jääneet poi, kun meneer niin usein nuo easkaudet alkuviikoilla kesken, ja terkkari laittoi luurin kiinni... Hivenen järkyttynyt olin.

Toivottavasti tämä tuleva viikko tuo ketjulaisille hyviä uutisia
 
Cristal pahoittelut :(

Tanja en osaa sanoa mutta toivottavasti olisi plussa. Kyllä siinä jotain näkyy.

Noista ovistikuista.. Jätän kyl ne varmaan väliin kun ilmeisesti tunnistan oviksen. Ainakin nyt laskut piti paikkansa.

Kiitos paljon teille jotka kommentoitte noista solumuutoksista. Toi vähän uskoa tähänkin touhuun.
 
Tanja, anteeksi kun en millään muista, enkä tällä pikkunäytöllä jaksa kamalasti taaksepäin selata, mutta mitkä kp:t sulla on ja tuliko sinun viime menkat jonkin haamun jälkeen. Minusta tuossa on kaksi viivaa, vaikka toinen onkin ohut....

Theran, mietin itse että kumpaanko luotan, omaan kroppaan vai ovistikkuihin. Ilmeisesti kuitenkin ovuloin vielä, vaikka vanha olenkin kun kierto on normaali ollut tähän asti. Nyt vain tuntuu, että tuo ovis olisi viikkoa liian aikaisin. Tikkuihin en ole sitä onnistunut ikinä selväst saamaan ja nyt tälle kierrolle ostin digin, ettei ole kiinni huonosta tulkinnasta
 
SPHE joo ei mitään :). Nyt kp15. Menkat oli päivän myöhässä. Sain sillon tosi hailakkaa viivanpaikan. Ja menkkojen jälkeen ollu vähän oireita. Huonoa oloa, selkäsärkyä, itkuherkkyyttä jne
ovis oli luultavasti viikon myöhässä eli 28.6

Kiitos vastauksesta melinda ja theran :)
 
Tanja riippunee kp:stä? Kyllä testi voi värähtää kun LH (ovis) piikki tulee mutta jos sulla on loppukierto nii tuskinpa :) Peukut!

Cristal. Voi ei!! Olen todella pahoillani! Mä en olisi halunnu ketään mukaan tähän vuotokerhoon :( Ja niimpä. Kummasti sitä vaan tuntee jos joku on pielessä. Ja nuo testit on kuitenkin sen verran hyviä ja "tarkkoja " että nekin jotain viitettä antaa vaikka toki joskus on onnellisia poikkeuksiakin. Jaksuja ja toivottavasti päästään takas plussanneisiin vielä!

Theran mustakin ne ovistikut aiheutti välillä vaan iha turhaa stressiä. Periaatteessa se parin pv välein about oviksen aikaan pitäs riitää. Mut itsellänikin ovisolot ei kerro mitään, kovimmat limat ja halut tuli esim viimeksi kp12 tienoilla mutta plus tuli vasta kp21 jolloin seksi meinas olla ihan evvk :D. Mutta mulla nyt ei muutenkaan mikään mene oppikirjan mukaan ;)
peukut sinnekin, mennään mekin "vanhukset " rytinällä odottajiin asap :love:
 

Yhteistyössä