ON: Ite ajattelin, että en enää ikinä sorru testailemaan ennenku sitten kun menkat myöhässä. Hahaha! Aloitin dpo 7.... Hyvinpä meni!
En ole saanut yhtäkään viivaa, en viivanpaikkaakaan muina päivinä. (testeinä markettien testit mm. Rfsu.) mulla on ollut sunnuntaista asti alavatsa kipuja, menkkamaista jomoa, kohtua vihloo. Se on ollut mulle yleensä merkki raskauksista. Ihmettelen vain kun en ole saanut edes haamun haamua aiemmin, vaikka yleensä sen olen jo tähän mennessä saanut. Mulla on lyhyt kierto 24-25 päivää. Tosi vahva tunne että olisin raskaana, testejä tehnyt liikaa. Hain nyt vielä apteekin ultra testit 2kpl. Toisen tein äsken ja toisen säästän huomiseen.
Noh, nyt tähän iltapäivän testiin tuli viivaa, mutta se on todella todella haalea. Yritin googlettaa että onko siinä ulrassa viivanpaikkaa, onko jollekin tullut? En saanut selvää vastausta. Näkyi siis noin 5min testin teon jälkeen ja näkyy testissä edelleen. En menisi varmaksi sanomaan että punertaako. Huoh, tulen hulluksi. Voiko olla valeraskaana ihminen! Kohta varmaan vuodan maitoakin..
kamala pettymys tulee jälleen olemaan, etenkin näin voimakkailla oireilla joita minulla on aina raskauksissa jos vaan menkat alkaa.
Ja sen verran vielä että nyt dpo 10, maanantaina oletettu ovis, sunnuntaina alkoi kivut ja polttelu.
Onko tässä vielä toivoa että tulee plussa?!?! Onko muita joilla dpo10, lyhyt kierto ja silti negoja sadellut?