Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Se tässä outoa onkin kun ylin on siis tehty tosi aikasessa vaiheessa ja siihen en oikeestaan saanut mitään selkeesti nähtävää, eli siis piti ihan tihrustamalla tihrustaa.. ja noi kaks alinta on tehty pari päivää sen jälkeen ja ei muuten tarvinnut edes tihrustaa, että sen toisen viivan näki :D niin ja jäi vielä kuivuttuaankin näkyviin todella selkeästi eli ei missään vaiheessa haihtunut pois. Aikaisemmissa testeissä jos on jotain viivan tapaista ollut ni on kyllä hävinnyt kun on testi kuiva. Ja nyt menkat alkoi etuajassa, mitä ei normaalisti tapahdu oikeastaan ikinä ja ”normaali” vuoto kesti 2päivää kun nyt on jo loppumassa.. outoa. Vaikka normaalisti kestää sen 6päivää...:unsure:
Pitäiskö sun kuitenkin testata vielä kun vuoto on loppu? Jos se olisikin vaan alkuraskauden vuotoa. <3
 

Aamulla tehty pc, näkyykö mitään?

Entäs onko nää klassiset rfsu räikeet viivanpaikat?

Rfsu anto pari päivää sit myös tollaset viivanpaikat/haamut, pc on ollu plankoa paitsi eilen näky joku viivan varjo ja tänään hitusen selkeemmin..

Dpot ei selvillä, kiitos pcos

Miksi ei voi viivat tummentua.. yritystä nyt 2v2kk takana.. eikä yhtään haamua tai plussaa tänä aikana..
 

Aamulla tehty pc, näkyykö mitään?

Entäs onko nää klassiset rfsu räikeet viivanpaikat?

Rfsu anto pari päivää sit myös tollaset viivanpaikat/haamut, pc on ollu plankoa paitsi eilen näky joku viivan varjo ja tänään hitusen selkeemmin..

Dpot ei selvillä, kiitos pcos

Miksi ei voi viivat tummentua.. yritystä nyt 2v2kk takana.. eikä yhtään haamua tai plussaa tänä aikana..
Noissa pc testeissä en valitettavasti nää mitään :( rfsu testissä nään ehkä jotain tosi haaleeta. Toivottavasti ois haamun alku ja lähtis siitä vahvistumaan:love:
 

Aamulla tehty pc, näkyykö mitään?

Entäs onko nää klassiset rfsu räikeet viivanpaikat?

Rfsu anto pari päivää sit myös tollaset viivanpaikat/haamut, pc on ollu plankoa paitsi eilen näky joku viivan varjo ja tänään hitusen selkeemmin..

Dpot ei selvillä, kiitos pcos

Mä nään alimmassa pc:ssä ja alimmassa rfsu:ssa viivat :)

Miksi ei voi viivat tummentua.. yritystä nyt 2v2kk takana.. eikä yhtään haamua tai plussaa tänä aikana..
 
Onko täällä muita yhtä höpsähtäneitä ketkä on yrittäny testata ovistestillä raskautta? :D jos on ni mitä se on teille näyttänyt? Itse kokeilin äsken ja hämmennyin miten selkeetä toista viivaa antaa vaikka ovulaation ei pitäisi olla viellä lähelläkään:unsure:
Mä sain tasavahvat viivat viikko sitten sunnuntaina ja oon tehny ovistesti tähän päivään asti. Eka haaleni vähän, mutta ei paljoa. Sit siitä seuraavat päivät selviä viivoja mut ei plussia ja tänä aamuna dpo 8 sofi 10ml r-testiin haaaaaalea viiva ja ovistesti lähes olematon viiva. Vaalentunu eilisestä ihan hirveesti.
 
Mä sain tasavahvat viivat viikko sitten sunnuntaina ja oon tehny ovistesti tähän päivään asti. Eka haaleni vähän, mutta ei paljoa. Sit siitä seuraavat päivät selviä viivoja mut ei plussia ja tänä aamuna dpo 8 sofi 10ml r-testiin haaaaaalea viiva ja ovistesti lähes olematon viiva. Vaalentunu eilisestä ihan hirveesti.
Itse kokeilin äsken kun noh.. miks ei :D yllätyin siitä miten selkee viiva tuli vaikka siis ovulaation ei pitäis olla lähelläkään. Kuvaan on taas vaikea saada sitä miltä se näyttää kun paljaalla silmällä katsoo. Ja tikutin ovulaatiota viime kierrossa, enkä sillonkaan saanut tuon vahvempaa viivaa missään vaiheessa, vaikka ovulaation tunsin todella selvästi. Vai voiko ovulaatio olla nyt jo lähellä?https://aijaa.com/lrRdW5
 
Mun henkilökohtaisella kokemuksella, vankalla kokemuksella :LOL: , en luottais clearbluen enkä etenkään onestepin haamuihin. Mä oon saanut niihin about joka ikinen kerta jonkinlaisen viivan, joskus jopa ihan selkeän värillisen viivan sen tarkoittamatta mitään. Sitten kun kyseessä oli plussa, niin viivat oli edellämainituissakin ihan tunnistettavia joskus dpo 14. Jos aikaisin haluaa testata liputan ehdottomasti apteekin testien puolesta.:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Eevie
https://aijaa.com/F96w0k
Oisko tummunu?!?

https://aijaa.com/5HJsg2 tossa aamun ylimmäinen ja alempi nyt päivällä tehty

Pakko oli muokata kuvaa ku niin pimee kuva muuten..

Muokkaamaton kuva https://aijaa.com/wUz6ha
tää näyttää kyllä haamulta! Mää sain taas selvän viivanpaikan, mutta tuo sun näyttää kyllä ihan erilaiselta. Toivotaan vahvistumista ✌

 
Itse saan välillä kierrossa kuvan kaltaisia suht koht tummiakin viivoja monta päivää putkeen ja sitten taas haalenee, vaikka ei ole ovulaatio tulossa eikä raskaus.

viime raskaudessa ovulaatio testin kontrolliviiva kirkui punaisena ennen menkkojen alkua kun kyseessä oli raskaus.

https://aijaa.com/lqZj3A
kiitti tiedosta! Itse ensimmäistä kertaa viime kierrossa kokeilin oviksen tikuttaa ja jäi vähän ihmetyttämään kun testi ei missään vaiheessa antanut sitä kontrolliviivan vahvuista tai vahvempaa viivaa.. silti oviksen tunsin kyllä selvästi. Vai onkohan kyseessä vain huono testi
 
Itsellä nyt sitten vuoto loppuikin kolmantena päivänä, sen normaalin 6päivän sijaan.. Tai oikeestaan voisi sanoa, että toisena päivänä. Eilen tuli vain rusehtavaa vuotoa välillä. En tiedä mitähän tästä pitäisi nyt ajatella :D jotenkin tuntuis tyhmältä testata kun ne ”menkat” kuitenkin tuli ja meni. Vaikka olihan ne aika omituiset :unsure:
 
Itsellä nyt sitten vuoto loppuikin kolmantena päivänä, sen normaalin 6päivän sijaan.. Tai oikeestaan voisi sanoa, että toisena päivänä. Eilen tuli vain rusehtavaa vuotoa välillä. En tiedä mitähän tästä pitäisi nyt ajatella jotenkin tuntuis tyhmältä testata kun ne ”menkat” kuitenkin tuli ja meni. Vaikka olihan ne aika omituiset
Pitäskö sun tehä testi vielä :)
 

Yhteistyössä