Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tiedän ettei testiajan jälkeen saa katsoa. Testi tehty 12.44 ja tällainen viiva tönötti 13.03 (purettu testi). 10min kohdilla näkyi jotain (ei purettu testi) ja koska en saanut kunnon kuvaa niin purin testin ja viiva vahvistui tästä lisää, puretun kuva otettu 13.03.

Pc oli aamulla nega, tämä apteekin ultra. Tuleeko tähän ultraan roskishaamuja voi voisko tää olla jonkun alkua?


Tyhmä minä ..
 
Aamuset testit.. näkyy mutta tummenee liian hitaasti..

https://aijaa.com/9hO5p2 pregcheck

https://aijaa.com/1rFedq rfsu
nämä kumpikin antaa nykyään niin selviä viivanpaikkoja ja rfsu selvällä värillä ettei tosikaan. Toki Rfsu on aina antanut, mutta pc liuskojenkin kanssa samaa nykyään. On tosiaankin tosi vaikea arvioida milloin on kyseessä oikea haamun alku vai testin ominaisuus. Jos alkaa selvästi tummua, niin sitten nämäkin kyllä ihan toimii. Toivotaan, että lähtee tummumaan.
 
nämä kumpikin antaa nykyään niin selviä viivanpaikkoja ja rfsu selvällä värillä ettei tosikaan. Toki Rfsu on aina antanut, mutta pc liuskojenkin kanssa samaa nykyään. On tosiaankin tosi vaikea arvioida milloin on kyseessä oikea haamun alku vai testin ominaisuus. Jos alkaa selvästi tummua, niin sitten nämäkin kyllä ihan toimii. Toivotaan, että lähtee tummumaan.
Joo päädyn kyllä vaan viivanpaikkoihin näissä.. törkeen selkeitä kyllä..
 
vierailija
nämä kumpikin antaa nykyään niin selviä viivanpaikkoja ja rfsu selvällä värillä ettei tosikaan. Toki Rfsu on aina antanut, mutta pc liuskojenkin kanssa samaa nykyään. On tosiaankin tosi vaikea arvioida milloin on kyseessä oikea haamun alku vai testin ominaisuus. Jos alkaa selvästi tummua, niin sitten nämäkin kyllä ihan toimii. Toivotaan, että lähtee tummumaan.
Mä en oo pc:llä saanut viime aikoina mitään viivanpaikkoja vaan on ollut ihan tyhjä testi. Mutta se väri niissä leviää jotenkin aiempaa huonommin ja hitaammin.
No, nyt sain pc:llä dpo 10 selvän haamun ja dpo 12 oli jo ihan selvä viiva.
 
Minusta tuntuu kans, että jokaiseen testiin (ainaki mitä ite oon tehny) ni tulee vähän turhanki selkeitä viivanpaikkoja.. ja sit vielä kun sitä vauvaa niin kovasti toivoo niin sitä testiä tulee katsottua aika tarkasti :D itse en taas tiedä mitä pitäisi ajatella kun vuoto loppui päiväksi, eilen tuli taas hetken aikaa iltapäivällä vuotoa jonka jälkeen taas loppui. Tänään aamulla ei ollut taas mitään, mutta sitten taas iltapäivällä oli vähän vuotoa ja nyt illalla ei! Tää on siis todella epänormaalia itselle! Testaiskohan vielä kerran... (ja näkisi sen saman oletetun viivanpaikan). Kuukautiskipujakaan ei oo ollut kun vähän, kun taas normaalisti tekis mieli syödä päivittäin purkillinen särkylääkkeitä :D
 
Minusta tuntuu kans, että jokaiseen testiin (ainaki mitä ite oon tehny) ni tulee vähän turhanki selkeitä viivanpaikkoja.. ja sit vielä kun sitä vauvaa niin kovasti toivoo niin sitä testiä tulee katsottua aika tarkasti itse en taas tiedä mitä pitäisi ajatella kun vuoto loppui päiväksi, eilen tuli taas hetken aikaa iltapäivällä vuotoa jonka jälkeen taas loppui. Tänään aamulla ei ollut taas mitään, mutta sitten taas iltapäivällä oli vähän vuotoa ja nyt illalla ei! Tää on siis todella epänormaalia itselle! Testaiskohan vielä kerran... (ja näkisi sen saman oletetun viivanpaikan). Kuukautiskipujakaan ei oo ollut kun vähän, kun taas normaalisti tekis mieli syödä päivittäin purkillinen särkylääkkeitä
minulla oli nuorimman odotuksessa oletettujen menkkojen aikaan parina päivänä vuotoa ja sitten ne vain loppui kuin seinään yhtäkkiä. Sen jälkeen vasta tajusin testata, kun ei ollut edes yritystä päällä. Joten joo tee vaan testi :ROFLMAO:
 
Testasin nyt sit taas.. ylimpänä taas heti kastamisen jälkeen, sit parin minuutin päästä ja kuivana.. pakko varmaan käydä ostamassa toisen merkkinen testi ja kokeilla sitä. Välillä sellanen tunne vatsassa, että menkat alkaa kohta vaikka ne oli ja meni jo mitä ootte taas mieltä https://aijaa.com/UkjO1p
No onhan tuossa viivaa, haalenee vaan reilusti vaan luulis että seuraavassa testissä jo parempaa viivaa! :)
 
ON: Ite ajattelin, että en enää ikinä sorru testailemaan ennenku sitten kun menkat myöhässä. Hahaha! Aloitin dpo 7.... Hyvinpä meni! :D
En ole saanut yhtäkään viivaa, en viivanpaikkaakaan muina päivinä. (testeinä markettien testit mm. Rfsu.) mulla on ollut sunnuntaista asti alavatsa kipuja, menkkamaista jomoa, kohtua vihloo. Se on ollut mulle yleensä merkki raskauksista. Ihmettelen vain kun en ole saanut edes haamun haamua aiemmin, vaikka yleensä sen olen jo tähän mennessä saanut. Mulla on lyhyt kierto 24-25 päivää. Tosi vahva tunne että olisin raskaana, testejä tehnyt liikaa. Hain nyt vielä apteekin ultra testit 2kpl. Toisen tein äsken ja toisen säästän huomiseen.
Noh, nyt tähän iltapäivän testiin tuli viivaa, mutta se on todella todella haalea. Yritin googlettaa että onko siinä ulrassa viivanpaikkaa, onko jollekin tullut? En saanut selvää vastausta. Näkyi siis noin 5min testin teon jälkeen ja näkyy testissä edelleen. En menisi varmaksi sanomaan että punertaako. Huoh, tulen hulluksi. Voiko olla valeraskaana ihminen! Kohta varmaan vuodan maitoakin.. :D kamala pettymys tulee jälleen olemaan, etenkin näin voimakkailla oireilla joita minulla on aina raskauksissa jos vaan menkat alkaa.

Ja sen verran vielä että nyt dpo 10, maanantaina oletettu ovis, sunnuntaina alkoi kivut ja polttelu.

Onko tässä vielä toivoa että tulee plussa?!?! Onko muita joilla dpo10, lyhyt kierto ja silti negoja sadellut?
 
Vielä sitä piti sanoa että tein siis nyt aamuyöllä rfsu testin missä ei ollut mitään, aivan vitivalkoinen. Toki noissa testeissä kai tuo herkkyysero. Purin sen apteekin ultran ja selvä viiva siinä näkyy, mutta mikä se sitten on.. Mullahan oli tammikuussa tuulimuna ja helmi/maaliskuussa km. Sitä on vähän neuroottinen nyt..
 
Mun piti säästää oma testi iltapäivään/iltaan, koska saan silloin paremmat viivat kuin aamuisin. Mutta enpä malttanut olla aamulla testaamatta ja sain samanlaisen viivan kuin eilenkin, ehkä aavistuksen tummemman. Noh, pakko oli apteekista taas ottaa pari testiä ja toisen teen tänään myöhemmin ja toisen huomenna. Jännittää kovin kun ei tiedä saako tässä jo vähän olla iloinen. Ainakin erittäin toiveikas on mieli.

Jos vaan jaksais pari päivää kuulostella niitä menkkoja, tuleeko vai ei niin kyllä se sitten jo olis varmaa. Sitä vaan haluaa nähdä sen oikean plussan ❤
 
Eikö siinä ole ennemminkin viiva tummunut? ulkona yritän puhelimen näyttöä täällä tihrustaa..
Niin se mieskin sanoin :D pitäis vielä malttaa mielensä kun tänään tuskin iltavuoron jälkeen kerkeän hakemaan toisenlaista testiä :( Oisko jollain antaa suosituksia testeistä mitä kannattaisi kokeilla? Kerro sitten mitä sinun testit näytti! Mielenkiinnolla täällä seuraan muidenkin testailuja;)
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Niin se mieskin sanoin pitäis vielä malttaa mielensä kun tänään tuskin iltavuoron jälkeen kerkeän hakemaan toisenlaista testiä Oisko jollain antaa suosituksia testeistä mitä kannattaisi kokeilla? Kerro sitten mitä sinun testit näytti! Mielenkiinnolla täällä seuraan muidenkin testailuja
No minä ainakin sanon että ne apteekin omat, ns ihan tavalliset testit on hyviä. Ne ei mun kokemuksien mukaan anna turhia viivoja ja plussa on plussa. Itse halusin tuon apteekin ultran, että voin nyt verrata edellisiin.. :D minä ilmoitan, miten käy.
Ja tsemppiä sulle jos pysyt niin vahvana ettet tänään apteekissa/kaupassa poikkea. :D
 
No joo, iltapäivän testi 2,5h pidätyksellä ni jotaki siellä näkyi mutta reilusti haaleampi kuin aamuinen. Harmittaa, menkkakivut jatkuu, alaselkää ja vatsaa särkee huolella. Olis varmaan hyvä pitää huomenna testitauko jos vaan malttaisin, sunnuntaina sitten jos ei ole vuoto alkanut..
 
Herätessä tänään kovat alavatsakivut, niinkuin voimakkaat menkkakivut. (minulla ei ole ikinä tällaisia) etovaolo myös. Tein testin ja siinä erittäin haalea viiva, edelleen. Ei ala tummua. Taitaa alkaa vuoto kohta...:(

dpo 12.

Vuotoa odotellessa kai sitten..
 
Herätessä tänään kovat alavatsakivut, niinkuin voimakkaat menkkakivut. (minulla ei ole ikinä tällaisia) etovaolo myös. Tein testin ja siinä erittäin haalea viiva, edelleen. Ei ala tummua. Taitaa alkaa vuoto kohta...

dpo 12.

Vuotoa odotellessa kai sitten..
Voi ei :( tsemppiä sulle ja toivotaan että seuraavasta kierrosta tärppää! Itse kans kun oon hätähousu aina testien kanssa ja sit jos siellä jotain näkyykin, niin hirvee pettymys aina vuodon alkaessa :( mut kun ei vaan malta olla testaamatta. Itse en kerennyt enää eilen töiden jälkeen hakemaan toisenlaista testiä, mutta onneks kaapissa on vielä noita samoja testejä muutama.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_

Yhteistyössä