Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mandala onnea plussasta!! :)
Mandarina nayttaa sen verran vahvalta toi sun ovisviiva etta kandee hyodyntaa, ei siina enempaa testeja tarvii :)

no niin siis oon ihan varma etta oma paa on laittanu tuon kropan aiemmin sekasin koska nyt mulla ei oo ollu sit yhtaan mitaan oiretta muuta kuin turvotus mika on aina ennen menkkoja.. arsyttavaa :S jopa nannikivut havis yhtakkia :p eli siis kuukautiset pitas alkaa la-su.. niita sitten odotellessa. Voihan harmi :(
oon testeja testaillu muttei mitaan nay. onhan taa vahan aikaista ehka viela mutta kylla on toivo menny :/ no ens kierrossa pitaa ryhdistaytyy ja harrastella seksia muutenkin kuin vain ovisaikaan (siis viela enemman muina aikoinakin :D).
 
Huomisen koitan olla testailematta, postissa on kyllä tulossa lisää testejä mutta ne ei kai huomiselle vielä kerkeä.

Menkkaoloja ei oo, alapäätä jomottelee oudosti ja rintaliivit tuntuvat jotenkin puristavilta (miulla on myös huikee mielikuvitus :LOL:). Välillä oon myös pissalla käydessä koittanut oikein ponnistaa, mutta ei, ei tuu verta.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Theran
Theran, tottakai voi jo aloittaa.... Omalta puolelta alkaa toivo hiipua, tämän aamun testi (t) totaalisen negat..
Ihmettelen kyllä tuota cb:tä, hirvittävän hailu tuokin kontrolliviiva ja ilmestyi vasta noin 5 minuuttia testin teon jälkeen, eikä tummunut ollenkaan.image.jpg
 
Theran: Testaa testaa :p

ON: Tekkiin sitten taas ovistestin ja r-testinkin vetäsin.. R-testiäkin kaks kappaletta, ko näytti et ois jo valamiiksi kastunu koko testi... Tyylipuhtaat negat! ÄH :D Kp 24/22-28... En usko, et täsä kierrosa on tärppi käynyt, ko alkuviikosta alkanu maha oireileen niinku menkat alakais.. Mutta, testaillaan nyt niin kauan et menkat alakaa :D Viimestään maanantaina pitäs tätskän kyllään tulla..
 
Minä en osaa tabletilla tuota aijaata käyttää ja töissä en voi... Mulla ei siis ole omaa normikonetta enää, kun isommat lapset on omineet sen... Mutta ei niissä siis mitään näkemistä edes ole, täysin tyhjiä, mutta cb omituisen haalea kokonaisuudessaan ( toivottavasti viallinen ja saankin vielä plussan :X3::X3::X3:)
 
Jaaha, vessareissulla jo reilummin verta/verilimaa. Ei ihan kirkasta, ennemmin vähän rusehtavaa mutta tummaa. Ei edelleenkään menkkakipuja, vain vihlontaa ja juilimista nivusissa.

Lämmöt ovat viime päivinä sahanneet ees taas, mutta niihin en luota kyllä, kuopuksenkin plussauksen aikaan olivat 35,8-36,8.

Nooh, eiköhän tämä päivä jo näytä vaihtuuko kp1..:mad: nyt siis kp 33/30-35.
 
kp 5/27, ovis luultavasti tulossa ihan näinä päivinä. Rupesin miettiin noita edellisiä raskauksia että 2päivää kun menkat oli myöhässä tuli digeihin 3+. Ja viimekierrossakin oli ovis jo ekalla viikolla luultavasti. Tarkottaakse sitä että mulla on aina tosi aikanen ovis, vai voiko vaihdella?
 
no kävin taas työmatkalla apteekissa ja ostin sellaisen ihme yes/no testipaketin, jossa kummallinen lila tikku sisällä... ja taas nega. Miksi minä en vaan usko ja odota niitä menkkoja rauhassa....

Mimmin viivanpaikka kyllä on tosi selkeä, jos se tuli vaikutusajalla, niin minä kyllä jo hieman tuulettaisin :)
 
miss_piggy
Nuo on kyllä ihan hanurista nuo ebayn pinkkipäiset ovistestit.Näyttää koko aika kahta viivaa ja nyt löysin yhden vanhan sinipäisen jolla testasin niin näkyy vaan hailakka toinen viiva. Eli en tosiaan kaiketi nyt ovuloi tai meni jo. Pitää tilata jotain toisia testejä.Nyt kai kp 26..
 

Yhteistyössä