Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pahoittelut negoista..:( ja epämääräisistä vuodoista.

Mä oon edelleen sitä mieltä että niin kauan kun menkkoja ei näy niin toivoa on. :) vaikka tiedän sen tunteen kun negaa lykkää.

En mä taida ihan vielä testiä tehdä.. Jollei meillä miehen kanssa tosiaan ole jotkut supersolut. :D
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Theran, tottakai voi jo aloittaa.... Omalta puolelta alkaa toivo hiipua, tämän aamun testi (t) totaalisen negat..
Ihmettelen kyllä tuota cb:tä, hirvittävän hailu tuokin kontrolliviiva ja ilmestyi vasta noin 5 minuuttia testin teon jälkeen, eikä tummunut ollenkaan.katso liitettä 149
Nuo on kyllä ihan hanurista nuo ebayn pinkkipäiset ovistestit.Näyttää koko aika kahta viivaa ja nyt löysin yhden vanhan sinipäisen jolla testasin niin näkyy vaan hailakka toinen viiva. Eli en tosiaan kaiketi nyt ovuloi tai meni jo. Pitää tilata jotain toisia testejä.Nyt kai kp 26..
Ne on kyllä hanurista muttta miulla toisinpäin.
Ei näytä mitään vaikka toinen merkki näyttää.
Ne ärjyn pinkit =X mokomat riesat.
 
Ihan hävettää sanoa.... Vasta 24/26 ja olen jo viikon testannut. Dpo kai 10-11.... Mutta tunnustankin olevani hullu himotestaaja ja hätähousu. En millään malta odottaa siihen kuukautisten alkupäiväön

Vähän niinkun miekin sitten! Tässä kierrossa oon kuitenkin pystyny hillitsemään itteni enkä oo tilannu 500kpl testejä kotiin :whistle: VAIN 4kpl tulossa. Jos niitä nyt ees tarvii. Se vaaleanpunainen vuoto TAAS loppunut....huoh..:unsure:
 
Sphe eiköhän täällä aika moni aloita ihan liian aikaisin vaikka ei sitä kehtaa myöntää joka kerta. ;) Se on jokaisen oma asia milloin aloittaa testaamaan. :p Toivotaan että plussaksi muuttuisi vielä. (y)

Mimmi mä katon vielä mun puhelimella kun siinä viivat näkyy paremmin. Sulle kanssa että voi se plussa sieltä vielä tulla.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hope_ ja Wolt
hävettää myöntää että oon tainnu tehä jo yli 10 raskaustestiä ja dpo vasta 11.. Pari digiä kävin just ostamassa. Nyt jos koittaisin pidätellä iltaan saakka, niin pääsis noitten viivanpaikkojen epätietoisuudesta..
 
Onko noista sovelluksista mitään hyötyä jos on epäsäännöllinen kierto?
puoli jäävi sanoo. mulla oli ehkäsyn lopetuksen jälkeen epäsäännöllinen kierto ja ihan tumpula näissä ovis yms asioissa :D
( poikaa ootin -00/01 )joten siinä mielessä on et se sovellus ns potki persuuksille ja kirjattujen oireiden avulla oon oppinu ite bongaamaan oviksen :) ( joka testaamallakin vahvistettu).
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
womanlog pro ei kyllä kauheesti eroo siitä ilmaisesta, ostin sen proon mutta hyvin ois mennyt ilmaisversiokin..

Sitten pohdintaa...

Tänään kp21 ja alotin ne terot kp15 ei clomeja.. tänään huvikseni testasin digillä ja se hymyili.. Eli mahtaakohan terot ja niiden mukaan loppukierto nyt aiheuttaa tuon hymynaaman.. Yleensä clomeilla on tullut ovisplussa näihin aikoihin. Mutta nyt en ottanut clomeja vaan noi terot tasottaa kiertoa..
 
Mulla on period tracker ja mä olen kyllä tyytyväinen, se näyttää hedelmäiset päivät, oletetun oviksen ja sinne saa kirjailla tuntojansa. Sen saa vissiinkin muutettua sitten raskausajan laskuriksi jos sattuisi nappaamaan. Muuten ok mut se on ameriikoiksi, mut se ei maksanut mitään.
 
Pisamapeikko. Mulla on nyt käytössä divinat joissa estrogeeni ja progepillerit. Periaatteessa niide aikana ei tuu ovista MUTTA ehkäisyyn se ei käy. Tänään ovistesti oli viittävaille tumma plus. Tikku hurahi kastuttua tummaksi. Huomenna gynen jälkitarkastus.
Joten kyllä ovis tai siis LH piikki voi tulla progesteronin aikaan mutta ovis ei välttämättä. Siks esim luget pitää aloittaa vasta kun ovis on varmasti ohi. Tai sitten se vaan tulee. Nää kun on näitä oletuksia ja onhan porukka raskautunu jopa e-pilsujen läpi :) Nii..ja minipillereissähän on progea joka muuttaa liman siitiöille epäsuotuisaksi. Mm tähän perustuu se ehkäisyvaikutus.
Pistäkäähän kuitenki puuhailut pystyyn!
 
Mulla on käytössä fertility friend ja oon tykänny varsinkin näillä epäsäännöllisillä kierroilla. Sit on myös ladytimer ja woman log pro. :)

Mä en tiiä nyt et menikö ovis vai ei. Vai onko kenties vasta tuloillaan. Kp 17 on nyt. Runsas valkovuoto loppui toissapäivänä ja lämmötkin oli nousussa kunnes tänää taas dippas 36 asteeseen. Nyt on ff:n laskujen mukaan dpo 4. Eilisestä asti ikävä pistävä kipu oikealla nivusessa, joka tulee ja menee miten haluaa. Välillä pitkään ettei satu ja sit alkaa taas pistämään. Tänää tullut pyyhittäessä valkovuodon seassa rusehtavaa verta. Rinnat on arat ja valkovuoto on tahmeaa. Kai se ovis sit meni, mutta raskauskeijun ovistikut ei antanut selvää plussaa ollenkaan sitten. Mut mitä nää kivut nyt sitten oikein on. Menkkamaista juilintaaki on välillä... tuntuu etten millään pääse jyvälle mun kropasta... :(
 
Mie täällä taustailen.. Pari ovis testiä tehnyt, jossa viiva alkanut tummumaan, mutta ei vielä ovista. Jotenkin niin turhauttava vaihe, kun ei tiedä missä kroppa menee km jälkeen. Nyt 19 päivää km vuodon alkamisesta, mutta kaikki materiaali tuli vasta ulos viidentenä päivänä.. Joitain ovis tuntemuksia on mutta ei vielä mitään mainittavaa :)

Tsemppiä meille kaikille.. Otan osaa kunnolla keskusteluun, kunhan on jotain keskusteltavaa puolin ja toisin :)
 

Yhteistyössä