Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei!

Minä, joka olen aina ollut sitä mieltä, että ei kannata tehdä raskaustestiä ennenkuin menkat on myöhässä, toimin tänään kaikkia omia periaatteita vastaan.:D Tilanne on nyt se, että menossa on yk 1 kkm jälkeen. Kp 26/28-29. Ovulaatio saatu kiinni kp 15. Ma seksin jälkeen tuli verta, samoin ti. Ke enää aavistus vanhaa verta, tänään vaan valkovuoto sellaista aavistuksen rusehtavaa. Tein r-testin (pc) dpo 9, se oli niin nega kuin nega voi olla. Hetken mielijohteesta tein päivän toisesta pissasta tänään one stepin, johon piirtyi sitten testiajalla haamu. Ei mikään selkeä, mutta väriä oli selvästi, ei siis mikään harmaa viivanpaikka. Mitään oloja raskauteen viitaten ei ole ja tämän päivän testin piti olla sellainen henkisen luovuttamisen testi, ettei tarvis enää tämän kierron osalta piinailla. Vaan nytpä se piina vasta alkoikin.:eek:

Millasia kokemuksia porukalla on raskauskeijun one stepeistä? Luonnollisesti oon päättänyt nyt testailla uudelleen huomenna aamupissasta ja ylihuomenna viimeistään jo sitte toisellakin testillä.

Saako liittyä seuraan? Miehelle en viitsi joka tekstiäni viedä tihrustettavaksi ja kiva kuitenki fiilistellä. Sivusta olen tätä ketjua välillä seurannut. Meillä yk 4 jokin aika sitten gynellä todettu liian ohut kohdun limakalvo, sitä olen tässä nyt yrittänyt kaikenlaisia viinietikoita ja Omega 3 syömällä saada paksummaksi. Yksi onnistunut raskaus takana, siitä 5 v. kaksostytöt<3Harrastuksiini kuuluu ovis-ja etenkin raskaustestien ahkera uittaminen

Hei!

Minä, joka olen aina ollut sitä mieltä, että ei kannata tehdä raskaustestiä ennenkuin menkat on myöhässä, toimin tänään kaikkia omia periaatteita vastaan.:D Tilanne on nyt se, että menossa on yk 1 kkm jälkeen. Kp 26/28-29. Ovulaatio saatu kiinni kp 15. Ma seksin jälkeen tuli verta, samoin ti. Ke enää aavistus vanhaa verta, tänään vaan valkovuoto sellaista aavistuksen rusehtavaa. Tein r-testin (pc) dpo 9, se oli niin nega kuin nega voi olla. Hetken mielijohteesta tein päivän toisesta pissasta tänään one stepin, johon piirtyi sitten testiajalla haamu. Ei mikään selkeä, mutta väriä oli selvästi, ei siis mikään harmaa viivanpaikka. Mitään oloja raskauteen viitaten ei ole ja tämän päivän testin piti olla sellainen henkisen luovuttamisen testi, ettei tarvis enää tämän kierron osalta piinailla. Vaan nytpä se piina vasta alkoikin.:eek:

Millasia kokemuksia porukalla on raskauskeijun one stepeistä? Luonnollisesti oon päättänyt nyt testailla uudelleen huomenna aamupissasta ja ylihuomenna viimeistään jo sitte toisellakin testillä.
Mä oon valitettavasti näillä testeillä saanut pari kertaa selkeän haamun, vaikken ole ollut raskaana. Toisella kertaa tosin oli niin selkeä, että uskon kyseessä olleen joku yritys kiinnittyä.

Mulla taisi tulla tänään kiinnittymisvuotoa pikkusen pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa ja verta. Eikä pitäis alkaa vielä menkat moneen päivään.

Kuinka pian kiinnittymistä vuodon jälkeen näkyy plussa? Ellei jää kemialliseksi.

Moikka, täällä jännäillään taas kanssa. (y)Kiinnittymisvuotoa(ko)? Dpo6 alavatsalla kipua ja paineen tunnetta. Dpo7 vessakäynnillä kirkasta verta muutan tipan verran paperiin. Ja oletetusta Oviksesta suunnilleen viikko. Kuukautististen pitäisi alkaa vasta 3.10 Mitä muuta voisi tälläinen vuoto olla? Ja milloin kannattaisi aikaisintaan testata? Varmaan pari päivää menee vähintään kiinnittymisen jälkeen että hcg alkaa erittyä niin että voi testissä näkyä.. Jännittää :oops::love:

Elikkä menkat pitäis alkaa seuraavalla viikolla. Jos olen raskautunut niin se olis tapahtunut heti menkkojen jälkeen. Olen kerran ollut raskaana ja se raskaus alko heti menkkojen jälkeen mut tuli keskenmeno viikolla 12. Sen takia toi haamu saattaa näkyä jo testissä kun aikainen ovulaatio. Jos olen nyt raskaana niin toivottavasti kaikki menis nyt hyvin. Pitää vielä tehdä testejä että vahvistuuko toi viiva.

Elikkä menkat pitäis alkaa seuraavalla viikolla. Jos olen raskautunut niin se olis tapahtunut heti menkkojen jälkeen. Olen kerran ollut raskaana ja se raskaus alko heti menkkojen jälkeen mut tuli keskenmeno viikolla 12. Sen takia toi haamu saattaa näkyä jo testissä kun aikainen ovulaatio. Jos olen nyt raskaana niin toivottavasti kaikki menis nyt hyvin. Pitää vielä tehdä testejä että vahvistuuko toi viiva.
Tiedätkö milloin ovis oli? Lyhyessä kierrossahan ovis kai yleensä onkin melkein heti menkkojen jälkeen.

Kipujen ja limojen mukaan ovis olis ollut kp9. Mun kierto on epäsäännöllinen 27-33. Silloin kun viimeks raskauduin mun kierto oli säännöllinen 29. Ja ultran mukaan olin tullut raskaaksi heti menkkojen jälkeen.
Eihän ole mahdollista et ovis olis vasta nyt? Mulle on kerran käyny vastava. Sain limoja kp9-10 ja olin ihmeissäni et nytkö ovis on. Sit kp 23 sain PC tikkuun selvän pinkin haamun ja toiseen apteekin testiin. Ovistikku oli ihan tumman musta. Olo oli kummallinen. Sit viivat haaleni pois ja lämmöt nous kunnolla. Ovis olikin vasta silloin.

Eihän ole mahdollista et ovis olis vasta nyt? Mulle on kerran käyny vastava. Sain limoja kp9-10 ja olin ihmeissäni et nytkö ovis on. Sit kp 23 sain PC tikkuun selvän pinkin haamun ja toiseen apteekin testiin. Ovistikku oli ihan tumman musta. Olo oli kummallinen. Sit viivat haaleni pois ja lämmöt nous kunnolla. Ovis olikin vasta silloin.
Mulla on ollut lämmöt jo pitkään yli 37. Eli ovulaatio on mennyt jo aikoja sit luulisin. Ja ei limojakaan nyt. Limatkin on mennyt aikoja sit.

Hei!

Teatasitko?? :)

Voi apua. Tein apteekin ulta raskaustestin 10 herkkyys ja siihen tuli haavea vaaleanpunainen viiva. Antaako ne turhia vaaleanpunaisia haamuja? Sitä ei tarvi edes tihrustaa eikä tarvi käännellä testiä että näkee sen. Tässä vielä kuva. Tänäänkin tuli ihan pikkuriikkisen paperiin rusehtavaa valkovuotoa.

https://aijaa.com/07RxEU
Mä näen myös tässä aika selvän viivan, tällein kuvassa viiva näyttää aika harmaalta tosin. Mikäs kp/dpo sulla on menossa, mennään varmaan aika samoissa? Mulla on Dpo8 ja Dpo6 tuli pikkuisen verta myös ja torstaina pitäisi alkaa menkat.. :rolleyes:Toivottavasti lähtee vahvistumaan viivat:love: :)

Hei,voisiko joku auttaa ja kertoo uskaaltaako tähän testitulokseen luottaa? Eilen tehty iltapissasta ja tosiaan menkkoihin vielä 6 päivää(n) kyseessä rfsu:n aikasin testaava testi..
https://aijaa.com/DzzWoS
Mä tekisin vielä ainakin jonkun toisen. Pregcheck liuskat on ainakin ihan hyviä testejä. Hintakin edullinen:). Mä sain viime kierrossa samalla testillä haamun,mutta menkat tuli kuitenkin. Oli pari päivää myöhässä, että olisiko sit ollut kemiallinen - en tiedä. Mut tosi paljon luin huonoja kokemuksia tästä testistä kuukausi sitten. Musta viiva on vähän liian vahva jos menkat pitäisi tulla vasta 6 päivän päästä ja iltapissasta vielä tehty.. . Mutta voithan olla ovuloinut aiemmin. Toivottavasti olisi oikea positiivinen +:love:(y)

Mä en millään malttaisi olla testaamatta tuon vuodon takia. Nyt siitä ois suunnilleen kaksi vuorokautta. Ja tuli tosiaan vaan yhdellä vessa reissulla paperiin ja loppui siihen. Tänään dpo8 pc näyttää tältä, paljoa mitäänhän ei edes voi olettaa vielä näkyvän mut oisko siellä jotain? o_O:ROFLMAO:

Attachments