Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

vierailija
Minä taas täällä huutelen
Nyt ois dpo11 menossa.

Tässä ylempi eilen illalla dpo 10 ja alempi tänään aamulla 2,5h pidätys kun kävin aamuyöllä vessassa enkä muistanut... Näissä herkkyys 20
https://aijaa.com/haMIVx

Omaan silmään siis haamujen haamuja että oiskohan taas kemiallinen :eek:

Tässä vielä päiväpissasta parin h pidätyksellä herkkyys kai 25.

https://aijaa.com/yvTM1a


Jos huomenna ei näy selkeätä viivaa tirkistelemättä niin sitten varmaan odotellaan taas menkkoja :LOL:

Miten tämä kakkosen tekeminen onkin näin vaikeaa..

Muoks\\ menipä ne nyt huonolaatuisiksi kuviksi. Näyttää ihan negoilta kaikki :cautious:
En kyllä nuissa näe mitään. Ja onko tuo alimmainen apteekin vai rfsu, kumpikin tekee viivanpaikkoja. Mutta kokeile vielä herkemmällä?
 
https://aijaa.com/FZWzNx

Mitä palstalaiset sanoo tästä? Dpo 8 ilta! Itse nään siinä punasta :D
Nään punertavan viivan :love:

Minä taas täällä huutelen
Nyt ois dpo11 menossa.

Tässä ylempi eilen illalla dpo 10 ja alempi tänään aamulla 2,5h pidätys kun kävin aamuyöllä vessassa enkä muistanut... Näissä herkkyys 20
https://aijaa.com/haMIVx

Omaan silmään siis haamujen haamuja että oiskohan taas kemiallinen :eek:

Tässä vielä päiväpissasta parin h pidätyksellä herkkyys kai 25.

https://aijaa.com/yvTM1a


Jos huomenna ei näy selkeätä viivaa tirkistelemättä niin sitten varmaan odotellaan taas menkkoja :LOL:

Miten tämä kakkosen tekeminen onkin näin vaikeaa..

Muoks\\ menipä ne nyt huonolaatuisiksi kuviksi. Näyttää ihan negoilta kaikki :cautious:
Näissä en valitettavasti nää mitään :(
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Ihmettelijä29
Hei kaikki! En ole aiemmin tälle palstalle kirjoitellut, mutta nyt haluaisin tulla tänne pohtimaan asiaa ja kysymään teiltä apua. Tänään kp 25/25-27. Yk9. Esikoista yritetään. Joka kierrossa aiemmin ollut tiputteluvuotoa jopa viiden päivän ajan ennen kuukautisten alkamista. Nyt ei tippaakaan, vain kirkasta tai maitomaista valkovuotoa. Myöskään normit menkkaoireet eivät alkaneet jopa yli viikkoa ennen menkkojen alkua, kuten normaalisti. Eilen ja tänään ollut menkkamaista oloa kuitenkin alamahalla, nyt myös alaselkää juilii (tämä ei yleistä minulla). Tisseissä pientä turvotusta. Oletetun ovulaation aikaan kaksi päivää kirkasta veristä vuotoa ja kipuja. Siitä viikon kuluttua aivan kuin uusi ovis, koska pari-kolme päivää ovismaista limaa ja lievää alamahan kipuilua.

Milloin testailisitte? Luultavasti taas hätähousuilen, mutta jotain hassua tässä kierrossa on. Mietin, että mitäköhän, jos ei raskaus. Raskauteen en realistina oikein vielä jaksaisi uskoa, koska tosiaan yk9 jo menossa... Kiitos kaikille vastauksista jo nyt :)
 
vierailija
Hei kaikki! En ole aiemmin tälle palstalle kirjoitellut, mutta nyt haluaisin tulla tänne pohtimaan asiaa ja kysymään teiltä apua. Tänään kp 25/25-27. Yk9. Esikoista yritetään. Joka kierrossa aiemmin ollut tiputteluvuotoa jopa viiden päivän ajan ennen kuukautisten alkamista. Nyt ei tippaakaan, vain kirkasta tai maitomaista valkovuotoa. Myöskään normit menkkaoireet eivät alkaneet jopa yli viikkoa ennen menkkojen alkua, kuten normaalisti. Eilen ja tänään ollut menkkamaista oloa kuitenkin alamahalla, nyt myös alaselkää juilii (tämä ei yleistä minulla). Tisseissä pientä turvotusta. Oletetun ovulaation aikaan kaksi päivää kirkasta veristä vuotoa ja kipuja. Siitä viikon kuluttua aivan kuin uusi ovis, koska pari-kolme päivää ovismaista limaa ja lievää alamahan kipuilua.

Milloin testailisitte? Luultavasti taas hätähousuilen, mutta jotain hassua tässä kierrossa on. Mietin, että mitäköhän, jos ei raskaus. Raskauteen en realistina oikein vielä jaksaisi uskoa, koska tosiaan yk9 jo menossa... Kiitos kaikille vastauksista jo nyt :)
Mää testaisin nyt. Heti. Tänään. :D
Itseasiassa minuna olisin testannu jo viikko sitte :D et testiä vaan kehiin !
 
Heippa!
Voiko ovulaation aikaan raskaustesti reagoida siihen?
Mulla tuli haalea haamu testiin. Mulla oli ihme välivuotoa ja sit normaalia niukemmat menkat niin tein vaan varmuuden vuoksi vielä testin ja siihen tuli haalea haamuviiva. En ole tähän testiin saanut noin räikeetä haamulaista. Niin ajattelin reagoiko se nyt ovulaatioon.




 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Sulla on tullut aika paljon tollasia, onko näin että melkeen aina kun testaat? Oletko kokeillut muita testeä ja saatko niistäkin todella usein haamuja? Minä kävisin ehkä ihan gynellä.
 
Sulla on tullut aika paljon tollasia, onko näin että melkeen aina kun testaat? Oletko kokeillut muita testeä ja saatko niistäkin todella usein haamuja? Minä kävisin ehkä ihan gynellä.
Mä kävin lääkärissä sen välivuodon takia. Lääkäri kehotti mua vielä testaan. Ja niin testasin ja punertava haamu tohon testiin tuli. Oon saanut apteekin ultra testiinkin haaleaa haamua. Ja välillä on tullut negaakin. Mulla on tulossa vielä gynelle aika. Eli oon menossa gynelle. Mut luulen et toi testi reagoi ovulaatioon kun nyt on kierron puoliväli. Pitää vielä tehdä joku muu testi jokusen päivän päästä. Jos siihen ei tule mitään niin sit toi testi on reagoinut ovulaatioon. Gynellä näkee sit mistä se välivuoto johtui.
 
Ääh, en saa unta. Mulla onkin dpo5-8 koska tässä on vaan tuntemusten mukaan menty. Enkä ihan kartalla näköjään ole kroppani kanssa. Viimeeks hölötin ihan sekavasti niistä rfsu liuskoista ettei ole ikinä tullu haamua. Siis on joo, kun oli se hcg 4, mutta tarkotin et näyttiköhän se sitä vaan itseään että sitä raskaushormoonia oli jäljellä keskeytyneestä. Tosin vaan 4 mutta en tiiä, mistään mitään :D Ajauduin kuitenki tänää testaamaan päiväpissasta näillä olemattomilla dpo:illa rfsu:lla koska en pystyny hillitä itteeni. Epäselvä on näköjään kuvakin ja koska kyseessä on rfsu niin toi on mulle yhtäkuin ei mitään, mut jostain tää hätähousuilu oli nyt alotettava ja piinapäivät jatkuu ja pitkääääääännnn.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_

Yhteistyössä