Hei!
Minä, joka olen aina ollut sitä mieltä, että ei kannata tehdä raskaustestiä ennenkuin menkat on myöhässä, toimin tänään kaikkia omia periaatteita vastaan.
Tilanne on nyt se, että menossa on yk 1 kkm jälkeen. Kp 26/28-29. Ovulaatio saatu kiinni kp 15. Ma seksin jälkeen tuli verta, samoin ti. Ke enää aavistus vanhaa verta, tänään vaan valkovuoto sellaista aavistuksen rusehtavaa. Tein r-testin (pc) dpo 9, se oli niin nega kuin nega voi olla. Hetken mielijohteesta tein päivän toisesta pissasta tänään one stepin, johon piirtyi sitten testiajalla haamu. Ei mikään selkeä, mutta väriä oli selvästi, ei siis mikään harmaa viivanpaikka. Mitään oloja raskauteen viitaten ei ole ja tämän päivän testin piti olla sellainen henkisen luovuttamisen testi, ettei tarvis enää tämän kierron osalta piinailla. Vaan nytpä se piina vasta alkoikin.
Millasia kokemuksia porukalla on raskauskeijun one stepeistä? Luonnollisesti oon päättänyt nyt testailla uudelleen huomenna aamupissasta ja ylihuomenna viimeistään jo sitte toisellakin testillä.