Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Elikkä menkat pitäis alkaa seuraavalla viikolla. Jos olen raskautunut niin se olis tapahtunut heti menkkojen jälkeen. Olen kerran ollut raskaana ja se raskaus alko heti menkkojen jälkeen mut tuli keskenmeno viikolla 12. Sen takia toi haamu saattaa näkyä jo testissä kun aikainen ovulaatio. Jos olen nyt raskaana niin toivottavasti kaikki menis nyt hyvin. Pitää vielä tehdä testejä että vahvistuuko toi viiva.
Tiedätkö milloin ovis oli? Lyhyessä kierrossahan ovis kai yleensä onkin melkein heti menkkojen jälkeen.
 
Kipujen ja limojen mukaan ovis olis ollut kp9. Mun kierto on epäsäännöllinen 27-33. Silloin kun viimeks raskauduin mun kierto oli säännöllinen 29. Ja ultran mukaan olin tullut raskaaksi heti menkkojen jälkeen.
Eihän ole mahdollista et ovis olis vasta nyt? Mulle on kerran käyny vastava. Sain limoja kp9-10 ja olin ihmeissäni et nytkö ovis on. Sit kp 23 sain PC tikkuun selvän pinkin haamun ja toiseen apteekin testiin. Ovistikku oli ihan tumman musta. Olo oli kummallinen. Sit viivat haaleni pois ja lämmöt nous kunnolla. Ovis olikin vasta silloin.
 
Eihän ole mahdollista et ovis olis vasta nyt? Mulle on kerran käyny vastava. Sain limoja kp9-10 ja olin ihmeissäni et nytkö ovis on. Sit kp 23 sain PC tikkuun selvän pinkin haamun ja toiseen apteekin testiin. Ovistikku oli ihan tumman musta. Olo oli kummallinen. Sit viivat haaleni pois ja lämmöt nous kunnolla. Ovis olikin vasta silloin.
Mulla on ollut lämmöt jo pitkään yli 37. Eli ovulaatio on mennyt jo aikoja sit luulisin. Ja ei limojakaan nyt. Limatkin on mennyt aikoja sit.
 
Hei!

Minä, joka olen aina ollut sitä mieltä, että ei kannata tehdä raskaustestiä ennenkuin menkat on myöhässä, toimin tänään kaikkia omia periaatteita vastaan.:D Tilanne on nyt se, että menossa on yk 1 kkm jälkeen. Kp 26/28-29. Ovulaatio saatu kiinni kp 15. Ma seksin jälkeen tuli verta, samoin ti. Ke enää aavistus vanhaa verta, tänään vaan valkovuoto sellaista aavistuksen rusehtavaa. Tein r-testin (pc) dpo 9, se oli niin nega kuin nega voi olla. Hetken mielijohteesta tein päivän toisesta pissasta tänään one stepin, johon piirtyi sitten testiajalla haamu. Ei mikään selkeä, mutta väriä oli selvästi, ei siis mikään harmaa viivanpaikka. Mitään oloja raskauteen viitaten ei ole ja tämän päivän testin piti olla sellainen henkisen luovuttamisen testi, ettei tarvis enää tämän kierron osalta piinailla. Vaan nytpä se piina vasta alkoikin.:eek:

Millasia kokemuksia porukalla on raskauskeijun one stepeistä? Luonnollisesti oon päättänyt nyt testailla uudelleen huomenna aamupissasta ja ylihuomenna viimeistään jo sitte toisellakin testillä.
Teatasitko?? :)
 
Voi apua. Tein apteekin ulta raskaustestin 10 herkkyys ja siihen tuli haavea vaaleanpunainen viiva. Antaako ne turhia vaaleanpunaisia haamuja? Sitä ei tarvi edes tihrustaa eikä tarvi käännellä testiä että näkee sen. Tässä vielä kuva. Tänäänkin tuli ihan pikkuriikkisen paperiin rusehtavaa valkovuotoa.

https://aijaa.com/07RxEU
Mä näen myös tässä aika selvän viivan, tällein kuvassa viiva näyttää aika harmaalta tosin. Mikäs kp/dpo sulla on menossa, mennään varmaan aika samoissa? Mulla on Dpo8 ja Dpo6 tuli pikkuisen verta myös ja torstaina pitäisi alkaa menkat.. :rolleyes:Toivottavasti lähtee vahvistumaan viivat:love: :)
 
Hei,voisiko joku auttaa ja kertoo uskaaltaako tähän testitulokseen luottaa? Eilen tehty iltapissasta ja tosiaan menkkoihin vielä 6 päivää(n) kyseessä rfsu:n aikasin testaava testi..
https://aijaa.com/DzzWoS
Mä tekisin vielä ainakin jonkun toisen. Pregcheck liuskat on ainakin ihan hyviä testejä. Hintakin edullinen:). Mä sain viime kierrossa samalla testillä haamun,mutta menkat tuli kuitenkin. Oli pari päivää myöhässä, että olisiko sit ollut kemiallinen - en tiedä. Mut tosi paljon luin huonoja kokemuksia tästä testistä kuukausi sitten. Musta viiva on vähän liian vahva jos menkat pitäisi tulla vasta 6 päivän päästä ja iltapissasta vielä tehty.. . Mutta voithan olla ovuloinut aiemmin. Toivottavasti olisi oikea positiivinen +:love:(y)
 
Mä en millään malttaisi olla testaamatta tuon vuodon takia. Nyt siitä ois suunnilleen kaksi vuorokautta. Ja tuli tosiaan vaan yhdellä vessa reissulla paperiin ja loppui siihen. Tänään dpo8 pc näyttää tältä, paljoa mitäänhän ei edes voi olettaa vielä näkyvän mut oisko siellä jotain? o_O:ROFLMAO:
 

Attachments

Mä näen myös tässä aika selvän viivan, tällein kuvassa viiva näyttää aika harmaalta tosin. Mikäs kp/dpo sulla on menossa, mennään varmaan aika samoissa? Mulla on Dpo8 ja Dpo6 tuli pikkuisen verta myös ja torstaina pitäisi alkaa menkat.. :rolleyes:Toivottavasti lähtee vahvistumaan viivat:love: :)
Mulla on nyt kp23. Musta tuntu että ovulaatio olis ollut heti menkkojen jälkeen. En tiedä mitkä dpo t menossa. Jos Kipujen mukaan oli ovulaatio kp9 niin eks nyt ole dpo14? Menkat pitäis alkaa aikaisintaan 4.10 seuraavan viikon perjantaina. Kierron pituus on kp27-33. Eli aika samoissa mennään ja kummallakin on ollut jotain välivuotoo. Kumpa se olisi kummallakin kiinnittymisvuotoa.:love:Pidän peukkuja pystyssä että meille molemmille tulis kunnon plussat.(y)(y)
Toivon sitä myös kaikille muillekin.:)
 
On tää kyllä hullua miten saa ajatukset jumiin kun odottaa tärppiä niin innokkaasti. Täällä eka "virallinen" yrityskerta takana, tosin ehkäisy jätetty vuosi sitten jo pois mutta ei sillai yrittämällä olla yritetty. Ajatus oli enemmänkin "tulee jos on tullakseen". Mutta nyt eri juttu. Tällä hetkellä kp21 /24-28 ja dpo7. Aamulämmöt vaihtelee ihan siksakkia niinku aina, välillä matala ja välillä korkeampi eli sen pohjalta ei ainakaan mitään voi päätellä. Oviksen jälkeen oon tuntenut mun alavatsan koko ajan, sillai tiedostanut et siellä tuntuu vähän oudolta. Mut se voi myös olla vaan ajatuksenvoimaa kun ajattelen asiaa koko ajan. Varmaan tuttu tunne kaikille teille :whistle:
 
Mulla on nyt kp23. Musta tuntu että ovulaatio olis ollut heti menkkojen jälkeen. En tiedä mitkä dpo t menossa. Jos Kipujen mukaan oli ovulaatio kp9 niin eks nyt ole dpo14? Menkat pitäis alkaa aikaisintaan 4.10 seuraavan viikon perjantaina. Kierron pituus on kp27-33. Eli aika samoissa mennään ja kummallakin on ollut jotain välivuotoo. Kumpa se olisi kummallakin kiinnittymisvuotoa.:love:Pidän peukkuja pystyssä että meille molemmille tulis kunnon plussat.(y)(y)
Toivon sitä myös kaikille muillekin.:)
Ootko testannut tänään? Mulla on kanssa kp23, mulla ovis on ollut vasta kp14 ja tänään dpo9:barefoot: mun tekis mieli käydä ostamassa testejä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Ootko testannut tänään? Mulla on kanssa kp23, mulla ovis on ollut vasta kp14 ja tänään dpo9:barefoot: mun tekis mieli käydä ostamassa testejä :ROFLMAO:
En oo testannut tänään. Pitäis käydä ostamassa testejä. Mulla on neljättä päivää tullut vaalean ruskeaa valkovuotoa vähän pyyhkiessä. En tiedä mikä on vialla. Menkkojen kuuluis alkaa aikaisintaan 4.10.perjantaina. Mitä ihme välivuotoo tämä on.
 
En oo testannut tänään. Pitäis käydä ostamassa testejä. Mulla on neljättä päivää tullut vaalean ruskeaa valkovuotoa vähän pyyhkiessä. En tiedä mikä on vialla. Menkkojen kuuluis alkaa aikaisintaan 4.10.perjantaina. Mitä ihme välivuotoo tämä on.
Mulla tuli kanssa jotain päiviä tommosta vuotoa just ennen menkkoja ja sit loppui. Kävin terkkarilla näytillä ja silloin epäili km mut hcg labroissa noussut joten oli mitä ilmeisimmin ihan harmitonta ar-vuotoa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
@Minni-83 Jos ovulaatio on ollut alkukierrosta sillon kp 9 ja nyt on dpo 14 niin kiertosi tuskin on silloin 27-33 päivää, vaan todennäköisesti n. 23 päivää. Kierron pituuteen vaikuttaa siis ovulaation ajankohta, yleensä luteaali (aika ovulaatiosta menkkojen alkuun) vaihe on saman pituinen. Aikainen ovulaatio lyhentää kiertoa ja myöhäinen pidentää. Jos nyt on dpo 14 niin ruskea vuoto voi enteillä menkkoja (n) Tai sitten voi tietysti olla myös normaalia alkuraskauden vuotoa.
 
@Minni-83 Jos ovulaatio on ollut alkukierrosta sillon kp 9 ja nyt on dpo 14 niin kiertosi tuskin on silloin 27-33 päivää, vaan todennäköisesti n. 23 päivää. Kierron pituuteen vaikuttaa siis ovulaation ajankohta, yleensä luteaali (aika ovulaatiosta menkkojen alkuun) vaihe on saman pituinen. Aikainen ovulaatio lyhentää kiertoa ja myöhäinen pidentää. Jos nyt on dpo 14 niin ruskea vuoto voi enteillä menkkoja (n) Tai sitten voi tietysti olla myös normaalia alkuraskauden vuotoa.
Mulla on yksi raskaus ollut joka on alkanut heti menkkojen jälkeen. Ja silloin kierto oli säännöllinen 29 päivää. Eli mun keho ei taida mennä oppikirjojen mukaan. Sen takia vähän epäilen että jos olen raskautunut niin heti menkkojen jälkeen. Kun kp 9 oli maha ihan älyttömän kipee. Tosta ihme välivuodosta ja rinnat on ihan älyttömän kipeet ja jotkut hajut saa yökkäämään ja jotkut ruuat ei maistu jne. Ja lämmöt ollut päälle 37. Aloin viime raskaudessakin oirehtiin ennen kun testi näytti plussaa. Mut testasin silloin vaan kerran päivää ennen menkkojen alkua ja plussa tuli.
 
Ootko testannut tänään? Mulla on kanssa kp23, mulla ovis on ollut vasta kp14 ja tänään dpo9:barefoot: mun tekis mieli käydä ostamassa testejä :ROFLMAO:
Mulla täysin samat päivät kuin sulla, eli kp 23 ja dpo 9. Voidaan jännäillä yhdessä :). Mun kierto on normaalisti 22-26 päivää, joten menkat voi tosin alkaa jo vaikka tänään. Tää on eka kierto kun oon tikutellut joten luteaalivaiheen pituudesta ei ole tietoa mut epäilen et se on kovin lyhyt. Torstaina alkoi jo menkkoja edeltävät päänsäryt ja muut oireet, mutta hävisivät taas ja toivo taas nosti varovaisesti päätään... Koitan nyt kuitenkin olla toivottamatta liikaa ettei pettymys tunnu sitten taas niin suurelta. Tein jo eilen hätäsesti yhen negatestin kun oli illalla tiedossa juhlat. Join 2 siideriä sitten vain vaikka testi näyttikin negaa, ja menin ajoissa kotiin nukkumaan. Nyt päätin että testaan vasta jos menkkoja ei ala kuulumaan, eli en nyt ainakaan pariin päivään vielä. Saa nähä pystynkö olee testaamatta. Luultavasti menkat alkaa jo ennen kuin ehdinkään testailee.
 
Täällä vasta dpo 3 ja elättelen toiveita plussasta, vaikka gyne epäili sen olevan erittäin epätodennäköistä ohuen limakalvon vuoksi. Nää päivät ovulaation jälkeen on kyllä sellasia, että vähän liikaa miettii ja jokaista oiretta pyörittelee :) Plussatestejä odotellessa kaikilta❤
 
@mimosalaha tiiän mitä tarkoitat, dpo2 ja koitan vaan koko ajan miettiä keinoja miten sais a) ajan jouluun nopeemmin ja b) ittensä unohtaan ajatukset raskaudesta.

Lupasin itelleni, että täs kierros en tee ekaa rtestii dpo8, et katon vaan aamulämpö ja siit koitan päätellä onko mitään maista, mut... En taida onnistua. Dpo8ki tuntuu liian kaukaselt. :barefoot:
 
Kiitos kaikille vastauksista mutta kyllähän tämä nyt siltä näyttää että ei tässä raskaana olla kun kaikki testi tuon ensimmäisen jälkeen negatiivista, joten perjantain menkkoja odotellessa:cry: todella musertavaa, kun ei ole koskaan saanut minkäännäköistä viivaa mihinkään testiin koskaan näkymään ja nyt noin vahva viiva ja sitten se on väärä positiivinen argh!laitoin kyllä rfsu:lle todella kipakan palautteen tuosta testistä!
 
Kiitos kaikille vastauksista mutta kyllähän tämä nyt siltä näyttää että ei tässä raskaana olla kun kaikki testi tuon ensimmäisen jälkeen negatiivista, joten perjantain menkkoja odotellessa:cry: todella musertavaa, kun ei ole koskaan saanut minkäännäköistä viivaa mihinkään testiin koskaan näkymään ja nyt noin vahva viiva ja sitten se on väärä positiivinen argh!laitoin kyllä rfsu:lle todella kipakan palautteen tuosta testistä!
Millä muilla oot testannu vai kokeilitko samalla rfsu:lla? Noi on antanu osalle hämyviivoja, mut jos sulla on menkkoihin vielä neljä päivää nii tulos ei ole ollenkaan varma! Toki riippuu milloin ovis on ollut, Tai mitkä päivät menossa (dpo tai viikot 3+??)
 
  • Tykkää
Reactions: lehmätyttö

Yhteistyössä