Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Millä muilla oot testannu vai kokeilitko samalla rfsu:lla? Noi on antanu osalle hämyviivoja, mut jos sulla on menkkoihin vielä neljä päivää nii tulos ei ole ollenkaan varma! Toki riippuu milloin ovis on ollut, Tai mitkä päivät menossa (dpo tai viikot 3+??)
Kokeilin cb:n kahta eri testiä, pregcheckin ja sitten tollasen samanlaisen rfsu:n ja viikkoja pitäs nyt olla 3+2.. jos siis on. Ja tämän kyseisen rfsu:n testin uusiksi tänä aamuna siis ja se ei näyttänyt muuta kuin negaa.
 
Nyt oon hämmentynyt. Ryhmä on hätähousut himotestaajat joten antakaa anteeksi hätäilyni. Nyt on dpo 7 tai 6(tai 5) ja ihan vaan uittamisen ilosta pissin yhden testin. Aika hämmentävä tulos mun mielestä. Tosin näillä olen saanut haamun joskus muinoin ennenkin ilman että raskaana olin. Kaiken järjen mukaan näillä päivillä ei vielä pitäis mitään näkyä...

https://aijaa.com/OwTHj9

ps. koitin aijaa.comia eka kertaa, etten nyt tiedä miten tämä sujuu.
 
Viimeksi muokattu:
Mä viime perjantaina sain sen haalean viivan testiin. Mut se oli kyl ihan liian aikaista testata kun aikaisintaan tämän viikon perjantaina alkaa menkat. Viime kierto oli 28 päivää. Tarkastin mun kierron monelta kuukaudelta taakse päin se on 27-32. Mä en ole saanut mihinkään testiin mitään toista viivaa perjantain jälkeen. Tänään viimeksi testasin. Oon testannut kaikki päiväpissasta. Aamupissa olis tietty parempi. Tiedän että vieläkin on aika aikaista testata. Kai mulla on vielä mahdollisuudet saada plussa? Nyt tänään on kp 25. Mulla on viisi päivää tullut vaaleanruskeaa tai punaista vuotoa pikkusen paperiin. Vähän ihmetyttää tuo välivuotoo kun mulla ei ole koskaan ollut välivuotoo. Onko kellään teistä ollut välivuotoo? Ja mistä syystä se on tullut jos on ollut?
 
Nyt on kp 26 tänään tuli valkoista valkovuotoa. Eli välivuoto on tainnut loppua 5 päivää sitä kesti. Voisinko mä olla raskaana ja se olis alkuraskauden vuotoa? No se selviää tässä lähiaikoina. Onko kellään teistä ollut tuhru vuotoa ennen plussaa? Ja tuhru vuoto ollut ennen menkkojen alkamista? Mulla on tosiaan ollut lämpöö yli 37 tulee yleensä päivällä ja illalla, pissahätä on jatkuvasti, verta on tullut myös nenästä ja ikenistä, ikenet on turvonnut, rinnat on todella kipeet ja turvonnut.
 
@Minni-83 Mitä testejä olet käyttänyt? Minulla ainakin Apteq-merkin "normaali" testi antoi vahvemman haamun kuin rfsu:n herkkä päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Välivuotoa minulla on ollut vain kerran ja se liittyi silloin alkavaan kohtutulehdukseen, mutta siitä en huolehtisi jos ei ole ollut kipuja tai km lähiaikoina. Sinulla kyllä kuulostaa oireet aika lupaavalta, ehkä huomenna aamulla näkyisi jo jotain testissä? (y)
 
Tein tänään kp26/27-32 apteekin ultra raskaustestin ja haalea viiva on tullut takaisin. Toivottavasti viiva alkais tästä vahvistumaan. Vielä kuva. Voisikohan tässä olla raskaana vai näänkö omiani. Onko mulla vaan vahvat viivalasit päässä.

 
@Minni-83 Mitä testejä olet käyttänyt? Minulla ainakin Apteq-merkin "normaali" testi antoi vahvemman haamun kuin rfsu:n herkkä päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Välivuotoa minulla on ollut vain kerran ja se liittyi silloin alkavaan kohtutulehdukseen, mutta siitä en huolehtisi jos ei ole ollut kipuja tai km lähiaikoina. Sinulla kyllä kuulostaa oireet aika lupaavalta, ehkä huomenna aamulla näkyisi jo jotain testissä? (y)
Mulla ei kauheesti kipuja ole ollut ja ei ole ollut keskenmenoa lähiaikoina. Kävin tänään terveydenhoitajalla välivuodon takia. Ei kulma tarvi olla huolissaan, jos se ei jatku seuraavissa kierrossa. Se joko enteilee kulma menkkoja tai sit on raskaana. Toivottavasti raskaana. Oon tehnyt apteekin ultra testejä ja rfsu n liuska ja rfsun puikkotestejä. Viime perjantaina sain apteekin ultra testiin haalean viivan sit en ole saanut muina päivinä mitään mihinkään testiin ja tänään tuli taas haalea viiva. Joka jäi testiin. Toivottavasti tämä viiva vahvistuisi ja ei alkais menkat ollenkaan.

Mä puhallan plussa tuulia kaikille teille himotestaajille. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: taatelinen
Mulla on nyt kp29/27-32. Tuhru vuotoo on ollut 8 päivää. Eli niukkaa rusehtavaa vuotoa ja kirkasta verta on tullut pikkusen paperiin vessa reissuilla. Pikkuhousun suojaan ei ole tullut mitään 8 päivän aikana. Onkohan toi kahdeksan päivän niukka vuoto ollut mun menkat? Yleensä mulla on kunnon vuoto päiviä 2-3.Tänään ei ole vuotanut yhtään mitään vielä. Eilen piti aikaisintaan menkat alkaa. Ei mulla koskaan ole ollut mitään välivuotoja. Viime kierto kp29 muuttui kp1 eli tänään voisin alkaa menkat tai sit kierto voi olla pitkä. Tänään ei yhtään tunnu että menkat alkais ja ei ole tullut mitään vuotoo. Ajattelin tässä rauhassa odotella että alkaako menkat ja sit testata jos ei ala menkat. Saa nähdä miten se onnistuu näin himotestaaja.
 
20191005_212505.jpg 20191005_212527.jpg Nyt on pakko kysyä.

Ootteko saanut Clearbluen testeihin törkeitä viivanpaikkoja? Kyseessä siis tollanen, mihin pitäis se plussa tulla ja aivan kuin ois joku haamujen haamu pystyviivana. Kierto on venynyt taas yli 50 eikä ovulaation tarkasta ajasta oo varmuutta. Tein testin, koska ovismaista limaa ollut nyt kohta pari viikkoa.. Tulkinta-apua? Ennen en oo kyl näissä clearbluen testeissä viivanpaikkoja nähnyt.

Toinen kuvista salamalla ja toinen ilman.
 
Viimeksi muokattu:
@tupsahus @Tiiuliii en niin tunne noita cbn testejä, mut eikös nuo oo haaleita plussia?

Vihdoin pääsin ite testaamaan, ja se alkokin rytinällä kun ketutti oviksenjälkeinen vuotelu niin älyttömästi. Dpo8 aamulla tuli psykoviiva aka viiva, jonka vaan hullu voi nähdä. Sitten illalla tuli punertava haamu! Tänä aamuna ei hirveesti eroa vielä eiliseen, nyt siis dpo9. Ja sit läjä muita testejä. What say you?
 

Attachments

@tupsahus @Tiiuliii en niin tunne noita cbn testejä, mut eikös nuo oo haaleita plussia?

Vihdoin pääsin ite testaamaan, ja se alkokin rytinällä kun ketutti oviksenjälkeinen vuotelu niin älyttömästi. Dpo8 aamulla tuli psykoviiva aka viiva, jonka vaan hullu voi nähdä. Sitten illalla tuli punertava haamu! Tänä aamuna ei hirveesti eroa vielä eiliseen, nyt siis dpo9. Ja sit läjä muita testejä. What say you?
Mun mielestä näkyy kyllä haamu! ❤
 

Yhteistyössä