Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moi! Oon jonku aikaa seuraillu taustalla ja nyt tarvisin teidän apua. Yk 4 menossa ja kp27/28. Tikutin oviksen kp16 ja sen jälkeen oon ollu havaitsevinani joitain raskausoireita. Kp22 alkoi ruskehtava vv ja kp 25 tuli mahottomat ovislimat ja tikutin toisen (?!) Ovisplussan tuollon. Toisin kuin aiemmista negatiivisista kierroista, tässä kierrossa rinnat eivät ole aristaneet tähänkään päivään mennessä ku normaalisti aristellu ovulaatiosta lähtien. Lieviä oksetusaaltoja tullu ja menny ja viime yönä heräsin yöllä kauheaan janoon ja vessahätään vaikka ikinä ennen ei oo tarvinu herätä. Tänään alko menkkajomotus ja tein raskaustestin: se oli negatiivinen.
Osaatteko sanoa, mitä nuo ovisplussat oikein oli jos en kerta ole raskaana?
Mä tikutin myös tässä kierrossa kaksi ovulaatiota, 20päivän välein. En tiedä mistä johtuu, mutta voisin kuvitella, että se ensimmäinen oli vain yritys irrota ja toinen sitten oikea irtoaminen tai ehkei sekään irronnut. Mulla välissä vielä vain 2 päivää kestäneet menkat, eli kaipa tuo jotain kertoo siitä, että yrittää sitä munasolua sieltä irrotella jos menkatkin loppuu kuin seinään
 
  • Tykkää
Reactions: X0x0
@Minni-83 Ihan kuin olisin näkevinäni jotain... Mulla kännykässä särö joten se vähän sotkee, mutta mutta, yleensä en nää näissä mitään mut nyt jotain näkyy! :) Voiskohan se olla sitä itseään? Kuinka kauan meni et tuli? t. Pajunkissa18
Mä katsoin puolen tunnin päästä uudestaan testiä ja silloin näky tuo punertava roskishaamu. En tiedä kuinka nopeasti se oli tullut. Testiajalla sitä ei näkynyt.

Sainhan mä tämän aamun ekasta pissasta haalean viivan testiajalla rfsu n testiin.
 
Kiitos :love: Joo kyllähän toi ihan selkee on mutta ei vaan meinaa uskoa kun olin varma ettei oo tärpännyt menkkakipujen takia :LOL: Teen aamusta uuden samanlaisen, ehkä käyn myös apteekista kipasemassa digin:ROFLMAO: Himotestaaja pääsi vauhtiin :LOL:

Pieni pelko toki taustalla kun joulukuussa todettiin kkm mutta täytyy uskoa että tämä pieni pysyy loppuun asti mukana :love:
 
Ihan varmasti @kookospieni pelottaa jos km uusiikin... mutta mä tahdon valaa suhun uskoa sillä että nyt kun olet jo sellaisen joutunut kokemaan, uusi km ei ole enää niin todennäköistä. Riski on aina olemassa mutta sä kärsit jo omasi, eiköhän tämä prinssi tai prinsessa kasva vauvaksi asti (y)
 
@Minni-83 näkyy ja on siinä väriäkin! (y)
@kookospieni ei epäilystäkään ihan on selkeä toinen viiva! (y) viivalle vahvistumisia toivottelen! :love:

Omaa napaa.. piikitin 6pvää gonal-f ja eilen kp11 olin ultrassa ja vasemmalla täyskokonen folli 19mm-20mm ja eilen pistin pregnylin (irrotuspiikki).. mää en vaan jaksa uskoa et munasolu irtoaa kun ei ole kahessa kierrossa irronnut vaikka ollut pregnyl käytössä.. toiveet ei vaan oo korkeella en halua taas pettyä pahoin kun verikokeen tulokset tulee ja jos siinä selviikin etten ovuloinut taaskaan.. testata aion vasta kun pregnylistä sen 13pvää koska pregnyl näkyy r-testissä sen 10pvää.. ois se kiva jos vois luottaa omaan kehoon et se toimis kuten oletetaan.. eli irrottas sen munasolun.. lääkärikin oli eilen niin varma et kyl se irtoaa teki mieli sanoo et hyvä kun joku on noin toiveikas.. mää en vaan jaksa olla kun ollu huonoja kokemuksia.. tää on siis nyt 4kierto missä pregnyl käytössä.. ja siis 3 pregnyl kierrosta ovis jäänyt tulematta 2kierrosta.. et sillain..
 
Kuinka monelle täällä käynyt niin että aloittanut testaamisen, himo sellaisen, liian aikaisin ja joka päivä testannut ja ensin ollut vaan negaa ja sitten lopulta haamusta plussaan? Vai onko nega aina nega Vai voiko se tosiaan myöhemmin samassa kierrossa muuttua plussaksi?Ymmärsitteköhän mitä ajan takaa :)
 
@Mun&sun Esikoisen aikaan kävi noin. Mun oli pakkorako testata juhannustorstaina ennen festareille lähtöä voinko juoda, silloin taisi olla dpo9 ja ihan tyylipuhdas nega tuli. Koko ajan pelkäsin menkkoja, oli niin järkyt menkkakivut etten olisi sunnuntaina edes testannut ellei ukko olisi puoliksi pakottanut. Plussahan se, ja ihan selkeä. Kun kaivoin torstaisen testin vessan roskiksesta, näin että siihen oli kuivana ilmestynyt roskishaamu. Eli dpo9 ei testiajalla mitään ja dpo12 selvä plussa ihan kymmenessä sekunnissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mun&sun
@Mun&sun Esikoisen aikaan kävi noin. Mun oli pakkorako testata juhannustorstaina ennen festareille lähtöä voinko juoda, silloin taisi olla dpo9 ja ihan tyylipuhdas nega tuli. Koko ajan pelkäsin menkkoja, oli niin järkyt menkkakivut etten olisi sunnuntaina edes testannut ellei ukko olisi puoliksi pakottanut. Plussahan se, ja ihan selkeä. Kun kaivoin torstaisen testin vessan roskiksesta, näin että siihen oli kuivana ilmestynyt roskishaamu. Eli dpo9 ei testiajalla mitään ja dpo12 selvä plussa ihan kymmenessä sekunnissa.
No sitä mä just hän meinasin että kun toiset saa dpo 9 jo plussan ja jollei itse saa silloin edes sitä haamua niin voiko sitä saada myöhemminkään:) ja toki kaikki olemme yksilöitä, sen tiedostan:)
 
@Mun&sun Joo ei todellakaan näkynyt mulla ainakaan mitään dpo9 :LOL: En tiedä sit miltä olisi testi näyttänyt dpo10 tai 11 mutta tosiaan dpo12 ei ollut mitään arpomisen varaa, ihan selkeä plussa. Ennen sitä plussasta haaveillessa täällä katselin muiden testikuvia ja oletin et pääsisin itsekin joskus arvelemaan onko haamu vai viivanpaikka :LOL: Olin ihan satavarma et alkaisi pienellä haamulla ja vahvistuisi mut menikin parissa päivässä negasta plussaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mun&sun

Tuossa dpo 9. Nega mutta samanlaista haaleaa hailuraa kuin näissä mun tän kierron testeissä. Se vain että tää on ihan normaali tulos dpo 9 mutta ei dpo 19 varsinkin kun nyt ne on olleet samaa superhyperhaaleaa koko ajan :(
 
Täällä plussa tuli tänään eli dpo 10 kun eilen aamulla oli vielä nega. Tein äsken pregcheckin liuskan ja siinäkin selvä viivanen :love: Huomenna aamusta testiä taas!

Kiitos kovasti onnitteluista :love: Kyllä mulla luotto on tähän raskauteen, ajattelen myös että todennäköisyys toiseen km on pieni. Aion nauttia tästä kyllä niin kauan kun vaan kestää (eli loppuun saakka ;)).

Toivotaan et päästään ihasteleen muidenkin haamusia :love:

Tässä vielä tihrustettavaa:

http://aijaa.com/n04UsW
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen ja Lukka

Yhteistyössä