Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@nelHM onpa kyl jotenki oudon näkönen noi viivat siis... mä en saanu ollenkaan kuvaan sitä mun pystyviivaa.. mut sulla kyllä näkyy hyvin se kuvissa.. eikä se mulla siitä kadonnut mihkään.. ihankun tosta vaaka viivastakin ois väri lähtenyt :confused: mut noita testejä on kyl niin paljon haukuttu..
 
@nelHM miten toi testi tollain kuivu? Mut poikki viiva näkyy ihan selkeesti ja näky myös märässäkin testissä se poikkiviiva sulla. Ettet vaan olis pieniin päin?

Mä en oo saanut tuohon testiin toista viivaa muuta kun roskishaamuna. Silloin kun joskus sillä testasin. Nyt en ole pitkään aikaan tuolla testillä testannut.
 
@nelHM aika varmasti on kyllä viallinen testi.. mullakaan ei oo kokemusta kun yhden testin verran.. mut hmm toi sun pystyviiva näkyy kyllä noin hyvin kuvassa et mää varmistaisin kyllä jollain toisella testillä.. kun en mää tota sun viivaa luokittelis kyllä viivanpaikaks..
 
@Pikkanen Mikähän tuo versio sit oikein:eek:? Oltiin muualla eilen ja käytiin Prismassa, nappasin mukaan, kun ei ollu edes kallis, 4.90€. Eikös apteekissa ole tuo kalliimpi? Joku markettiversio lie sit? Paketti kyllä oli samanlainen kun se apteekin version, ainakin luulisin. Noh.. pitää katsella, saatan mä hakee vielä jonku testin tässä kun pääsen :)
 
@Pikkanen Mikähän tuo versio sit oikein:eek:? Oltiin muualla eilen ja käytiin Prismassa, nappasin mukaan, kun ei ollu edes kallis, 4.90€. Eikös apteekissa ole tuo kalliimpi? Joku markettiversio lie sit? Paketti kyllä oli samanlainen kun se apteekin version, ainakin luulisin. Noh.. pitää katsella, saatan mä hakee vielä jonku testin tässä kun pääsen :)
Apteekista mä oon nuita aina ostanu, en koskaa kaupassa nähny o_O citymarketissa siis
 
Tänne ei mitään uutta, dpo 17 pyörähti juuri mittariin. Testit loppu dpo 14 :D:eek: En ole sittemmin testannut, jotenkin tuli sellainen fiilis ettei tarvi enää. Ihmetyttää vain kun olin niin varma ovulaatiosta! :unsure: Selkeät limat ja pehmeät kohdunsuut ja sitten yhtäkkiä täysin kuiva kausi ja kohdunsuu kiinteänä. Kp on jo 62, imetyksen aikana mulla kierrot venyy aina mutta nyt tosiaan pari viikkoa ennen tuota ovista olin lopettanut imetyksen. Miten saan kierron taas pyörimään?

@neIHM, ohhoh mikä viivanpaikka jos tuo ei sitten muutu selkeäksi plussaksi!? :rolleyes: Aijaa.com alkanut taas näkyä btw!
 
@Lukka Meinasitko millo testailla vielä? Jännä tilanne sullakin! Toivottavasti ratkiaa suuntaan tai toiseen, tommonen epäselvyys on raastavaa!

Mä nyt vielä aukasin ton cb:n äsken. Voi herranjestas on härö ja huono testi!! Siinä on paksu sininen aivan selvä viiva, mutta sen ikkunan ulkopuolella, eli ei näy kun avattuna :eek:. Mikä hitto se sekin on? Kuuluuko semmonen tulla? Pakko varmistaa vielä toisella testillä. Tosin törkeet menkkajomot tänä aamuna, että tuo on kyllä todella viallinen testi ja menkat alkaa varmasti. Ei voi suositella kellekkään.


Tässä vielä kuva aukastuna
http://aijaa.com/UlvtEV

Muoks. Kuvassa ei näy niin sinisenä kun livenä on, ihan sininen, ei lainkaan harmaa. Huhhuh mikä p*ska testi.
 
Oon ihan ymmälläni. Alin tänään ja kp 6 varmaan huomenna jo plussa. ei ihmekkään ettei oo tärpänny ku yritys on alotettu vasta kp 10
Hyvin vahvistuu! Aikasessa on. Mullakin tässä kierrossa ovisoireet alko jo menkkojen vikapäivinä heti ja todennäköisesti kp 9-12 välillä oli ovis. Oireet kaikki täsmää. Olin kans iha ihmeissäni, mut eipä niistä oireista voi erehtyä.
 
@nelHM no on kyllä ihmeellisen näkönen tuo testi.. mää en tiedä miltä se oikeesti näyttää avattuna se cb:n plus kun en oo sitä avannut.. mut joo tosiaan ne maksaa apteekissa aika paljon enempi ainaki sen yli 10€.. ei kai nyt tuohon kohtaan niitä viivoja kuulu tulla.. ihan susi testi
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM

Yhteistyössä