Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@neIHM, voih :( Oikein suututtaa kaikki huonolaatuiset testit...

Tänne ei mitään erityistä edelleenkään. Aamulla mittasin vähän ennen klo 8 lämmöt ja mittari nousi 37,0 asti :eek: Ei ihan normilämpö. Kolmisen päivää sitte oli 36,6 mut silloin mittasin reilua tuntia aiemmin. Kävin hakemassa parin kilsan päästä ABC:ltä PregCheckin. Korkeintaan tällainen hailura viivanpaikka ja mitättömän vähän väriäIMG_20170501_132708.jpg . Mihinpä testiin en sellaista sais pissittyä :cautious::D
 
Huh no johan on ollut testeissä säätöä täällä! :confused: Mihin sitä enää voi uskoa ja mitä merkkiä ostaa?! Mulla ei kuulu menkkoja edelleenkään, mutta negaa näyttää r-testit. Taidan pitää nyt pidemmän testaustauon ja jäädä odottelemaan kierron normalisoitumista. Tulee muuten liian kalliiks jatkuva tikuttelu :ROFLMAO: Paljon plussaonnea kaikille, pidän peukkuja teille! t. Pajunkissa18
 
@Lukka Meinasitko millo testailla vielä? Jännä tilanne sullakin! Toivottavasti ratkiaa suuntaan tai toiseen, tommonen epäselvyys on raastavaa!

Mä nyt vielä aukasin ton cb:n äsken. Voi herranjestas on härö ja huono testi!! Siinä on paksu sininen aivan selvä viiva, mutta sen ikkunan ulkopuolella, eli ei näy kun avattuna :eek:. Mikä hitto se sekin on? Kuuluuko semmonen tulla? Pakko varmistaa vielä toisella testillä. Tosin törkeet menkkajomot tänä aamuna, että tuo on kyllä todella viallinen testi ja menkat alkaa varmasti. Ei voi suositella kellekkään.


Tässä vielä kuva aukastuna
http://aijaa.com/UlvtEV

Muoks. Kuvassa ei näy niin sinisenä kun livenä on, ihan sininen, ei lainkaan harmaa. Huhhuh mikä p*ska testi.
Niin näkyy kyllä selvästi o_O ooo jännää :)
 
@nelHM olipas selvä viivanpaikka :( Vai voisko olla kemiallinen? Mä en yleensä nää mitään noissa kuvissa, joko oon sokee tai näyttö on niin huono mutta ton kyllä näki!

@Lukka Johan sua pidetään jännityksessä.:geek:

Täällä menkat oli ja meni, seuraavaksi jännäillään tuleeko tässä kierros ovis vai ei. Saan tihrustella niitä testejä ens viikolla sitten. Melkeen oon kade että omat testit oli niin puhtaita ettei kyllä edes viivanpaikkoja löytynyt. Ja oireetkin alkoi vasta menkkojen jälkeen, tisseihin sattuu juostessa ja ruoka ei maistu melkeen herättäis toivoa jos en ois just vuotanut melkein kuiviin:LOL: :ROFLMAO:
 
@nelHM olipas selvä viivanpaikka :( Vai voisko olla kemiallinen? Mä en yleensä nää mitään noissa kuvissa, joko oon sokee tai näyttö on niin huono mutta ton kyllä näki!

@Lukka Johan sua pidetään jännityksessä.:geek:

Täällä menkat oli ja meni, seuraavaksi jännäillään tuleeko tässä kierros ovis vai ei. Saan tihrustella niitä testejä ens viikolla sitten. Melkeen oon kade että omat testit oli niin puhtaita ettei kyllä edes viivanpaikkoja löytynyt. Ja oireetkin alkoi vasta menkkojen jälkeen, tisseihin sattuu juostessa ja ruoka ei maistu melkeen herättäis toivoa jos en ois just vuotanut melkein kuiviin:LOL: :ROFLMAO:
@Mrs.Ö :LOL: Mul on vähän samat fiilikset! Jotkut optimoivat vauvan syntymävuodenaikaa, jotkut toivovat tiettyä sukupuolta jne. Mä toivon et menkat alkaisivat että vois alkaa yrittämään toivoa ovulaatiota :ROFLMAO: t. Pajunkissa18
 
  • Tykkää
Reactions: Mrs.Ö
Moi! Oon jonku aikaa seuraillu taustalla ja nyt tarvisin teidän apua. Yk 4 menossa ja kp27/28. Tikutin oviksen kp16 ja sen jälkeen oon ollu havaitsevinani joitain raskausoireita. Kp22 alkoi ruskehtava vv ja kp 25 tuli mahottomat ovislimat ja tikutin toisen (?!) Ovisplussan tuollon. Toisin kuin aiemmista negatiivisista kierroista, tässä kierrossa rinnat eivät ole aristaneet tähänkään päivään mennessä ku normaalisti aristellu ovulaatiosta lähtien. Lieviä oksetusaaltoja tullu ja menny ja viime yönä heräsin yöllä kauheaan janoon ja vessahätään vaikka ikinä ennen ei oo tarvinu herätä. Tänään alko menkkajomotus ja tein raskaustestin: se oli negatiivinen.
Osaatteko sanoa, mitä nuo ovisplussat oikein oli jos en kerta ole raskaana?
 
@nelHM mua alko nyt jännittään miten tässä käy. Kissa herätti mut näin aikaisin ja päätin sit tehdä testin. Se toinen viiva alko piirtyyn heti kastamisen jälkeen. Mä olen tilannut testejä viime viikon keskiviikkona sanoin viimeks torstaina kun muistin väärin. eikä ole vielä tullut kai sit tänään tulee. Kauhee nälkä eihän tässä pysty edes jatkaan unia kun on näin kova nälkä.
 

Yhteistyössä