Niin näkyy kyllä selvästi ooo jännää@Lukka Meinasitko millo testailla vielä? Jännä tilanne sullakin! Toivottavasti ratkiaa suuntaan tai toiseen, tommonen epäselvyys on raastavaa!
Mä nyt vielä aukasin ton cb:n äsken. Voi herranjestas on härö ja huono testi!! Siinä on paksu sininen aivan selvä viiva, mutta sen ikkunan ulkopuolella, eli ei näy kun avattuna . Mikä hitto se sekin on? Kuuluuko semmonen tulla? Pakko varmistaa vielä toisella testillä. Tosin törkeet menkkajomot tänä aamuna, että tuo on kyllä todella viallinen testi ja menkat alkaa varmasti. Ei voi suositella kellekkään.
Tässä vielä kuva aukastuna
http://aijaa.com/UlvtEV
Muoks. Kuvassa ei näy niin sinisenä kun livenä on, ihan sininen, ei lainkaan harmaa. Huhhuh mikä p*ska testi.
@Mrs.Ö Mul on vähän samat fiilikset! Jotkut optimoivat vauvan syntymävuodenaikaa, jotkut toivovat tiettyä sukupuolta jne. Mä toivon et menkat alkaisivat että vois alkaa yrittämään toivoa ovulaatiota t. Pajunkissa18@nelHM olipas selvä viivanpaikka Vai voisko olla kemiallinen? Mä en yleensä nää mitään noissa kuvissa, joko oon sokee tai näyttö on niin huono mutta ton kyllä näki!
@Lukka Johan sua pidetään jännityksessä.
Täällä menkat oli ja meni, seuraavaksi jännäillään tuleeko tässä kierros ovis vai ei. Saan tihrustella niitä testejä ens viikolla sitten. Melkeen oon kade että omat testit oli niin puhtaita ettei kyllä edes viivanpaikkoja löytynyt. Ja oireetkin alkoi vasta menkkojen jälkeen, tisseihin sattuu juostessa ja ruoka ei maistu melkeen herättäis toivoa jos en ois just vuotanut melkein kuiviin
En kyllä näe
Hyvin näkyy! Voi että, pidän peukkuja!!