@Minni-83 Ihan kuin olisin näkevinäni jotain... Mulla kännykässä särö joten se vähän sotkee, mutta mutta, yleensä en nää näissä mitään mut nyt jotain näkyy! Voiskohan se olla sitä itseään? Kuinka kauan meni et tuli? t. Pajunkissa18
@Minni-83 Ihan kuin olisin näkevinäni jotain... Mulla kännykässä särö joten se vähän sotkee, mutta mutta, yleensä en nää näissä mitään mut nyt jotain näkyy! Voiskohan se olla sitä itseään? Kuinka kauan meni et tuli? t. Pajunkissa18
Mä tikutin myös tässä kierrossa kaksi ovulaatiota, 20päivän välein. En tiedä mistä johtuu, mutta voisin kuvitella, että se ensimmäinen oli vain yritys irrota ja toinen sitten oikea irtoaminen tai ehkei sekään irronnut. Mulla välissä vielä vain 2 päivää kestäneet menkat, eli kaipa tuo jotain kertoo siitä, että yrittää sitä munasolua sieltä irrotella jos menkatkin loppuu kuin seinäänMoi! Oon jonku aikaa seuraillu taustalla ja nyt tarvisin teidän apua. Yk 4 menossa ja kp27/28. Tikutin oviksen kp16 ja sen jälkeen oon ollu havaitsevinani joitain raskausoireita. Kp22 alkoi ruskehtava vv ja kp 25 tuli mahottomat ovislimat ja tikutin toisen (?!) Ovisplussan tuollon. Toisin kuin aiemmista negatiivisista kierroista, tässä kierrossa rinnat eivät ole aristaneet tähänkään päivään mennessä ku normaalisti aristellu ovulaatiosta lähtien. Lieviä oksetusaaltoja tullu ja menny ja viime yönä heräsin yöllä kauheaan janoon ja vessahätään vaikka ikinä ennen ei oo tarvinu herätä. Tänään alko menkkajomotus ja tein raskaustestin: se oli negatiivinen.
Osaatteko sanoa, mitä nuo ovisplussat oikein oli jos en kerta ole raskaana?
Mä katsoin puolen tunnin päästä uudestaan testiä ja silloin näky tuo punertava roskishaamu. En tiedä kuinka nopeasti se oli tullut. Testiajalla sitä ei näkynyt.@Minni-83 Ihan kuin olisin näkevinäni jotain... Mulla kännykässä särö joten se vähän sotkee, mutta mutta, yleensä en nää näissä mitään mut nyt jotain näkyy! Voiskohan se olla sitä itseään? Kuinka kauan meni et tuli? t. Pajunkissa18
No sitä mä just hän meinasin että kun toiset saa dpo 9 jo plussan ja jollei itse saa silloin edes sitä haamua niin voiko sitä saada myöhemminkään ja toki kaikki olemme yksilöitä, sen tiedostan@Mun&sun Esikoisen aikaan kävi noin. Mun oli pakkorako testata juhannustorstaina ennen festareille lähtöä voinko juoda, silloin taisi olla dpo9 ja ihan tyylipuhdas nega tuli. Koko ajan pelkäsin menkkoja, oli niin järkyt menkkakivut etten olisi sunnuntaina edes testannut ellei ukko olisi puoliksi pakottanut. Plussahan se, ja ihan selkeä. Kun kaivoin torstaisen testin vessan roskiksesta, näin että siihen oli kuivana ilmestynyt roskishaamu. Eli dpo9 ei testiajalla mitään ja dpo12 selvä plussa ihan kymmenessä sekunnissa.