Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kuinka pian ootte saaneet raskauskeijulta tilaukset? Tilasin sunnuntaina testejä, eikä vielä nyt torstainakaan näy :(
Hiljaiselona taustalla teidän kuvia tiirailen ja peukuttelen. Mä oon saanut mun molemmat tilaukset tuolta niin, että kun oon tilannut niin päivä on ollut välissä että on tullut. Oon toki pistänyt tilauksen menemään arkena, en tiiä vaikuttaako. Ei kai sen pitäs?
 
Nyt loppui vatulointi ja arvailut haamuviivoista! Clearbluen Digi mukaan peliin siis :geek:
Ja niinhän se ilmoittaa, että "raskaana 1-2" :love: Toivottavasti pikkuinen tarttuu tiukasti kiinni eikä kyseessä ole kemiallinen.

Että kyllä ne haamut mulla ainakin näytti raskaushormonin oikein. Hullua, kun tosiaan menkkojakaan ei ole ollut vielä (viimeksi oli ennen kuin aloin esikoista odottamaan, eli melkein pari vuotta sitten).

Clearblue tänään (dpo12-13?)
http://aijaa.com/URF3JG

Eilei illalla rfsu (ylempi) ja pc (alempi), olisko dpo 11-12(?)
http://aijaa.com/By6lh4
 
Hiljaiselona taustalla teidän kuvia tiirailen ja peukuttelen. Mä oon saanut mun molemmat tilaukset tuolta niin, että kun oon tilannut niin päivä on ollut välissä että on tullut. Oon toki pistänyt tilauksen menemään arkena, en tiiä vaikuttaako. Ei kai sen pitäs?
Mulla tuli tänään postista sitten testit :)
Mie tilasin lauantaina eikä vielä ole tullu :(
Mä laitoin heille eilen sähköpostia ja sanoivat, että ovat laittaneet jo maanantaina matkaan isolla kirjeellä. Käskivät vielä katsomaan tämän päivän ja laittamaan heti viestiä tänään, jos ei vielä ole tullut niin he tekevät postille ilmoituksen. Sanoivat itsekin, että olisi pitänyt jo tulla minulle sen kirjeen. Onkohan postilla sitten jotain ongelmia. :LOL:
 
Mä laitoin heille eilen sähköpostia ja sanoivat, että ovat laittaneet jo maanantaina matkaan isolla kirjeellä. Käskivät vielä katsomaan tämän päivän ja laittamaan heti viestiä tänään, jos ei vielä ole tullut niin he tekevät postille ilmoituksen. Sanoivat itsekin, että olisi pitänyt jo tulla minulle sen kirjeen. Onkohan postilla sitten jotain ongelmia. :LOL:
Ruohon leikkuussa ovat :D:p... "Sori pikku kevennys";)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mulle on aina tullut 2 päivässä testit, on ne mistä vaan netistä tilattu :)

Pregcheckit hankittu tänään kaappiin odottamaan, ajattelin jos sunnuntana alottais ne negojen katselut. Sillon on dpo 8-9 menossa.
Kehiteltyjä oireitakin on havaittavissa, koska ei nyt voi vielä mitään oikeita tuntua :D
En malta odottaa, kädet syyhyää..joku testi on pakko saada kohta tehdä :alien:
 
Eilen tein negatestin päivällä. Tänään tein taas aamulla herkän raskaustestin (kp 30) ja tuli todella haaaaalea haamuviiva. Mies ei muka nähnyt sitä, mutta itse kyllä näin ja näin vähän väriäkin. Niin paljon tehnyt noita testejä tässä kuussa, että jotenkin huomas ton haamun heti :LOL: Mitä mieltä olette? Voisiko se olla? Teen maanantainaamuna vielä digin. Jännästi alkoi myös nänniaristus tänään ensimmäistä kertaa ja oudot menkkakivut alavatsalla. Kuvitelmaa tai ei.

Kuva testistä:

http://aijaa.com/VDqlrh
 
Eilen tein negatestin päivällä. Tänään tein taas aamulla herkän raskaustestin (kp 30) ja tuli todella haaaaalea haamuviiva. Mies ei muka nähnyt sitä, mutta itse kyllä näin ja näin vähän väriäkin. Niin paljon tehnyt noita testejä tässä kuussa, että jotenkin huomas ton haamun heti :LOL: Mitä mieltä olette? Voisiko se olla? Teen maanantainaamuna vielä digin. Jännästi alkoi myös nänniaristus tänään ensimmäistä kertaa ja oudot menkkakivut alavatsalla. Kuvitelmaa tai ei.

Kuva testistä:

http://aijaa.com/VDqlrh
No onhan siinä ihan selkee haamu :) toivotaan viivan vahvistumista!
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Eilen tein negatestin päivällä. Tänään tein taas aamulla herkän raskaustestin (kp 30) ja tuli todella haaaaalea haamuviiva. Mies ei muka nähnyt sitä, mutta itse kyllä näin ja näin vähän väriäkin. Niin paljon tehnyt noita testejä tässä kuussa, että jotenkin huomas ton haamun heti :LOL: Mitä mieltä olette? Voisiko se olla? Teen maanantainaamuna vielä digin. Jännästi alkoi myös nänniaristus tänään ensimmäistä kertaa ja oudot menkkakivut alavatsalla. Kuvitelmaa tai ei.

Kuva testistä:

http://aijaa.com/VDqlrh
Minäkin näen haamun :love:
 
Ei kyllä.. Ainakaan mitään muuta kun harmaita hiuksia aiheuttavaa tikun kääntelyä ja epätoivoa. Nimimerkillä dpo 7 ja testasin päiväpissasta Sofin, kun ov- testien mukana 2kpl tuli. :cautious::D
Joo huomasin, joku viivanpaikkahan siihen vaan piirtyi. Ovistestiin haalea viiva. Noh ei saa lannistua, nokka kohti uusia pettymyksiä :D
Himotestaaja pääsi taas vauhtiin, niin huomenna jatkuu testailut taas :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo ja Välli
Olen sivuilla uusi joten en tajua teidän käyttämiä lyhenteitä mutta saman asian kanssa täällä painin.Kierukka otettiin pois tasan kuukausi sitten.Tyhjennysvuoto alkoi 24.7.Eilen koski alavatsaan ihan kuin kuukautisten aikaan,mutta eipä näkynyt verta.Testi odottaa kaapissa..

Tämän hetken kuulumisia.Edelleenkään ei vuotoa.kp32..En uskalla tehdä testiä koska minun tuurilla testi on nega ja vuoto alkaa samointein.Mutta tuntuu aika älyttömältä jos heti olisi tärpänny.

Tänään kp33.Tein testin nyt aamulla.Ei antanu edes haaleaa plussaa.Kuukautisia ei vieläkään näy.Kertokaa fiksummat mikä nyt neuvoksi?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scoc ja Armadillo
Pitihän se tehdä jo heti eilen testi uudestaan illalla, vaikka ehdin olla pissaamatta vain noin tunnin. En malttanut odottaa aamuun. Näin la-su yönä unta, että testi oli positiivinen ja heräsin todella varmaan oloon + rintakipuun. Kun olin kastamassa eilen testiä, tiesin heti, että tulos tulee olemaan plussa. Todella erikoinen tunne.

http://aijaa.com/kz858B

Viiva tuli heti, niin piti juosta hakemaan se digikin ja kastaa sekin sinne. Todella vaikea uskoa tätä. Toivon vaan, että pysyy mukana :love:
 
Moikka,
Täällä on yksi piinailija, joka odottaa tällä hetkellä ulko-oven edessä, että postisetä toisi testejä Raskautta ei ole yrittämällä yritetty vaan tulee jos on tullakseen -menetelmällä. Kierrot itselläni on kaikkea 30-60 päivän väliltä, joten se on yksi syy myös, miksen edes viitsi lähteä täysillä bongailemaan oviksia.

No mutta, nyt EHKÄ menossa dpo13 (tunsin oviksen ja seksiä oli juuri sattumalta harrasteltu) kaikenlaisia oireita on mahtanut huimauksesta, tissikipuun, munis särkyä, elävät unet jne.
Dpo 9 testasin roskishaamun sofilla (selvä punainen viiva, mutta vasta testin kuivattua)
Dpo10 sama kuin yllä
Dpo 11 apteekin herkkään viivan paikka
Nyt tosiaan dpo 13 menossa. Paljon on menkkakipuja ja varma olo, että ne alkavat ihan just. Tissit hieman turpeat ja särkevät paineessa, nännit kosketusarat. Kn:stä ei ota selvää, kun elää omaa elämäänsä, mutta välillä käy ihan takana ja on kova
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna

Yhteistyössä