Joo mulla myös viimeksi tuli muutamassa päivässä. Laitan niille viestiä, jossei näy pianNormaalisti oon saanut päivässä. Mut sama sunnuntaina tilasin eikä näy.
Joo mulla myös viimeksi tuli muutamassa päivässä. Laitan niille viestiä, jossei näy pianNormaalisti oon saanut päivässä. Mut sama sunnuntaina tilasin eikä näy.
Hiljaiselona taustalla teidän kuvia tiirailen ja peukuttelen. Mä oon saanut mun molemmat tilaukset tuolta niin, että kun oon tilannut niin päivä on ollut välissä että on tullut. Oon toki pistänyt tilauksen menemään arkena, en tiiä vaikuttaako. Ei kai sen pitäs?Kuinka pian ootte saaneet raskauskeijulta tilaukset? Tilasin sunnuntaina testejä, eikä vielä nyt torstainakaan näy
Mulla tuli tänään postista sitten testitJoo mulla myös viimeksi tuli muutamassa päivässä. Laitan niille viestiä, jossei näy pian
Mie tilasin lauantaina eikä vielä ole tulluKuinka pian ootte saaneet raskauskeijulta tilaukset? Tilasin sunnuntaina testejä, eikä vielä nyt torstainakaan näy
Hiljaiselona taustalla teidän kuvia tiirailen ja peukuttelen. Mä oon saanut mun molemmat tilaukset tuolta niin, että kun oon tilannut niin päivä on ollut välissä että on tullut. Oon toki pistänyt tilauksen menemään arkena, en tiiä vaikuttaako. Ei kai sen pitäs?
Mulla tuli tänään postista sitten testit
Mä laitoin heille eilen sähköpostia ja sanoivat, että ovat laittaneet jo maanantaina matkaan isolla kirjeellä. Käskivät vielä katsomaan tämän päivän ja laittamaan heti viestiä tänään, jos ei vielä ole tullut niin he tekevät postille ilmoituksen. Sanoivat itsekin, että olisi pitänyt jo tulla minulle sen kirjeen. Onkohan postilla sitten jotain ongelmia.Mie tilasin lauantaina eikä vielä ole tullu
Ruohon leikkuussa ovat ... "Sori pikku kevennys"Mä laitoin heille eilen sähköpostia ja sanoivat, että ovat laittaneet jo maanantaina matkaan isolla kirjeellä. Käskivät vielä katsomaan tämän päivän ja laittamaan heti viestiä tänään, jos ei vielä ole tullut niin he tekevät postille ilmoituksen. Sanoivat itsekin, että olisi pitänyt jo tulla minulle sen kirjeen. Onkohan postilla sitten jotain ongelmia.
Hehe tota itseasiassa sanoinkin eilen vitsillä miehelle Onneks oli tänään tulleet !Ruohon leikkuussa ovat ... "Sori pikku kevennys"
No onhan siinä ihan selkee haamu toivotaan viivan vahvistumista!Eilen tein negatestin päivällä. Tänään tein taas aamulla herkän raskaustestin (kp 30) ja tuli todella haaaaalea haamuviiva. Mies ei muka nähnyt sitä, mutta itse kyllä näin ja näin vähän väriäkin. Niin paljon tehnyt noita testejä tässä kuussa, että jotenkin huomas ton haamun heti Mitä mieltä olette? Voisiko se olla? Teen maanantainaamuna vielä digin. Jännästi alkoi myös nänniaristus tänään ensimmäistä kertaa ja oudot menkkakivut alavatsalla. Kuvitelmaa tai ei.
Kuva testistä:
http://aijaa.com/VDqlrh
Ihanaa, että joku muukin näkee sen! ToivotaanNo onhan siinä ihan selkee haamu toivotaan viivan vahvistumista!
Minäkin näen haamunEilen tein negatestin päivällä. Tänään tein taas aamulla herkän raskaustestin (kp 30) ja tuli todella haaaaalea haamuviiva. Mies ei muka nähnyt sitä, mutta itse kyllä näin ja näin vähän väriäkin. Niin paljon tehnyt noita testejä tässä kuussa, että jotenkin huomas ton haamun heti Mitä mieltä olette? Voisiko se olla? Teen maanantainaamuna vielä digin. Jännästi alkoi myös nänniaristus tänään ensimmäistä kertaa ja oudot menkkakivut alavatsalla. Kuvitelmaa tai ei.
Kuva testistä:
http://aijaa.com/VDqlrh
Ei kyllä.. Ainakaan mitään muuta kun harmaita hiuksia aiheuttavaa tikun kääntelyä ja epätoivoa. Nimimerkillä dpo 7 ja testasin päiväpissasta Sofin, kun ov- testien mukana 2kpl tuli.Tekis niin mieli testata jo, dpo 8 menossa.. Eihän se mitään vois edes näyttää vielä, eihän??
Joo huomasin, joku viivanpaikkahan siihen vaan piirtyi. Ovistestiin haalea viiva. Noh ei saa lannistua, nokka kohti uusia pettymyksiäEi kyllä.. Ainakaan mitään muuta kun harmaita hiuksia aiheuttavaa tikun kääntelyä ja epätoivoa. Nimimerkillä dpo 7 ja testasin päiväpissasta Sofin, kun ov- testien mukana 2kpl tuli.
Kiitos ja pahoittelut negasta Kannattaa vielä tehdä myöhemmin uusi. Itselläni oli juuri kp 29 nega ja heti kp 30 haamuOnnea papurinsessa
Nega jälleen testattu, dpo 9-10 tänään
Kiitos paljon Tällä kertaa on tuo ovis vähän hakusessa, kun en sitä testeillä onnistunut nappaamaan, mutta veikkaan oireiden perusteella, että dpo 12-13 ekat plussatOnnea papuprinsessa! Mikä dpo testi on tehty? Ihanaa