Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Apteekin oma... Ei nää mun testit kyllä vahvistu :(:(... To/pe pitäs menkkojen alkaa ja usko hiipuu.... No huomenna aamusta yks vielä sit saa riittää....katso liitettä 928katso liitettä 927
Mäkin näen värillisen viivan. Kännykällä näkyy vielä selvemmin kun tietokoneella.

Hei eihän sulla ole ole vielä menkat myöhässä. Eks sitä toivoa ole siihen saakka kun tätiä ei näy. Tsemppiä ja toivotaan että viiva vahvistuu. Oliko se niin että joka toinen vai joka kolmas päivä raskaushormoonit nousee.
 
Mä itse aloin turhan aikaisin testaan. Himotestaajana pakko uittaa tikkuja vaikka tietää että ei ole vielä edes mahdollisuuksia näkyä tikussa yhtään mitään. Eks sitä raskaushormoonia ala kertyyn vasta sitten kun kiinnittyminen on tapahtunut.

Mun ovis oli aikaisin nyt on dpo 9 kp 22/29-32 jos oviksen mukaan laskis milloin menkkojen pitäisi alkaa niin se olisi kp 27. Viime kierto oli 32 päivää vaikka ovis oli kp 14.

Ajattelin että en nyt testaa vähään aikaan. Vaan lähempänä menkkojen alkua. Jos vaikka seuraavalla viikolla uittais tikkuu. Saa nähdä kuinka tämä päätös onnistuu, kun tikut polttelee kaapissa.

Eks sofi ole herkkyydeltä 25 eli se periaatteessa näyttää silloin kun menkkojen pitäisi alkaa eli kp 29, mutta voi näyttää aikaisemmin.
 
Mä nykyään ärsyynnyn hirveän helposti, jos vaikka mies kyselee multa jotain. Ja metallin makua on suussa. Nänninpihat on hirveästi suurentunut ja niihin on tullut tummenpia läiskiä. Nännit on tummentunut. Oliskohan nämä raskausoireita. Keksin kyllä joka kuukausi uusia raskausoireita, vaikka raskaana en olisikaan.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
http://aijaa.com/ydFmah

Tällaisen viivan sain aikaiseksi tänään ovistestillä dpo7.... Voiko ovis vielä näkyä noin vahvasti vai voisiko olla ihan oikea haamu? Ihan selkeästi punertava.. Ja miks ihmeessä sitä on pakko alkaa näin aikaisin testailemaan ja vielä jollain ovistestillä :giggle: taidanpa hakea parit pc:n raskaustestit ja kokeilla huomenna aamulla uusiks :geek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yuna
http://aijaa.com/ydFmah

Tällaisen viivan sain aikaiseksi tänään ovistestillä dpo7.... Voiko ovis vielä näkyä noin vahvasti vai voisiko olla ihan oikea haamu? Ihan selkeästi punertava.. Ja miks ihmeessä sitä on pakko alkaa näin aikaisin testailemaan ja vielä jollain ovistestillä :giggle: taidanpa hakea parit pc:n raskaustestit ja kokeilla huomenna aamulla uusiks :geek:
Mä olen käsittänyt että jos ovulaatiotesti näyttää raskauden loppu kierrosta siinä testiviiva on vahvempi kuin kontrolli viiva.
 
Mä nykyään ärsyynnyn hirveän helposti, jos vaikka mies kyselee multa jotain. Ja metallin makua on suussa. Nänninpihat on hirveästi suurentunut ja niihin on tullut tummenpia läiskiä. Nännit on tummentunut. Oliskohan nämä raskausoireita. Keksin kyllä joka kuukausi uusia raskausoireita, vaikka raskaana en olisikaan.:LOL:
Kyllähän nuo raskausoireilta kuulostaa :love: mielikin tosiaan voi kuitenkin tehdä kepposet niin kuin minulle monesti.. Nyt kuitenkin plussaa ja ensi viikolla neuvolaan :)
 
Mä olen tällä palstallla nähnyt kaksi eri vaaleanpunaista liuska raskaustestiä. Wanti taisi plussata sillä toisella. Ja joku muu plussasi sillä toisella vaaleanpunaisella liuska raskaustestillä. Onko ne netistä tilattu? Onko ne parempia kun Sofi liuska raskaustestit?
Minä oon tilannut testit ebayn kautta ja dpo 9 sain ekan haamun niillä. Kun edellisenä päivänä oli nega, ei edes viivanpaikkaa tullut.
 

Yhteistyössä