Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/dWVoKF

Tässä vielä kuva. Ylempi eilinen.
Ei kyllä minunkaan silmään kovin paljon haaleammalta näytä. Ja tosiaan, toinen vielä märkä. Odottele että toinenkin kuivuu, niin ovat vertailukelpoisempia. :) Ja raskaushormoonihan tuplaantuu joka toinen päivä, eli luulisi huomenna olevan eilistä testiä tummempi viiva jo, jos raskaus alkanut. :) Hyvältä kyllä vaikuttaa, kun apteekin oma testi kyseessä. Toivotaan ettei olisi kemiallinen. (y):)
 
Minäkin nään tulejonyytillä aika selkeän viivan.. kyllä on melkonen testi jos tuommosen viivanpaikan antais.. jospa tekisit huomenna testin ja oltas viisaampia sen jälkeen. =)

Merkillinen tilanne Saniainen.. onko raskaustesti ollut kosketuksissa ovistestiin? Oisko väri voinut liukua siitä? Tee aamulla uusi raskaustesti? Joskus raskaustestit reagoi ovulaatioonkin.. mut enpä osaa kyllä sanoa mikä sun testejä "vaivaa"
 
  • Tykkää
Reactions: tulejonyyttti
Heippa! Ekaa kertaa tänne kirjottelen :) itselläni kp 44/28-30 meneillään ja testi näytti eilen aamulla juuri ja juuri näkyvää (ehkä?) haamua. En jotenkin itse osaa uskoa että se haamu olisi mutta mitä te näette?(n)
Musta toi on jo haalea plussa. Jollain muulla testillä voisi viiva olla jo paljon vahvempikin, rfsu antaa hitaasti vahvenevaa viivaa. Tsempit! (y)
 
Minäkin nään tulejonyytillä aika selkeän viivan.. kyllä on melkonen testi jos tuommosen viivanpaikan antais.. jospa tekisit huomenna testin ja oltas viisaampia sen jälkeen. =)

Merkillinen tilanne Saniainen.. onko raskaustesti ollut kosketuksissa ovistestiin? Oisko väri voinut liukua siitä? Tee aamulla uusi raskaustesti? Joskus raskaustestit reagoi ovulaatioonkin.. mut enpä osaa kyllä sanoa mikä sun testejä "vaivaa"
Ei ole ollut kosketuksissa. Meinasin tehä aamulla uuden, mutta olen melkein ihan varma että ovulaatio oli aikoja sitten ku kierrotki ollu viime aikoina sen 22-25 päivää :)
 
Saniainen: eiköhän siellä sit ole jotain tapahtumassa :) Usein ovistestiin tulee plussa jos on raskaana.. raskaustestissä väri on jotenkin hassusti levinnyt mutta viivahan siinäkin näyttäs olevan.

Täällä dpo12. Heräsin kuvotukseen ja kävin tekemässä liuskatestin ja apteeki oman. Laitan myöhemmin kuvaa.
 
Eihän sulla esimerkiksi pco oo? Eiks se voi antaa positiivisia tarkottamatta sitä.
Kyllä mulla on mutta tällä hetkellä rauhottunut ainakin viime ultrassa toukokuussa.
Mutta en ole kyllä kuullu että positiivisia rtestejä antais, ovistesteissä saattaa näkyä tummana koko kierron ja ehkä sitä kautta haamuilla rtestissä mutta positiivisena en kyllä usko. Mutta en toki tiedä varmaksi.
 
Kyllä mulla on mutta tällä hetkellä rauhottunut ainakin viime ultrassa toukokuussa.
Mutta en ole kyllä kuullu että positiivisia rtestejä antais, ovistesteissä saattaa näkyä tummana koko kierron ja ehkä sitä kautta haamuilla rtestissä mutta positiivisena en kyllä usko. Mutta en toki tiedä varmaksi.
Niinhän se taisikin olla. Että ovistesteihin antaa. Etkö pääsis jo verikokeeseen jos jatkuvasti plussaa tulee raskaustesteihin?
 

Yhteistyössä