Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällähän on lupaavan näköisiä testejä monella.
Kaikille vahvistumisia haamulaisille/viivasille.

Itse testasin eilen dpo 9 tälläisen

tuli viiva jo ilman kieroon katsomista
Väriäkin silmään näkyy.
Mähän lupasin itselle, että testaan aikaisintaan dpo 14.
Mut pystyinkö siihen. En...
Viime kierrossa oli kemialinen. Joten en mä tuolla viivalla vielä tuulettele tai ilosta pompi.
Ei vaan oo kovinkaan toiveikas olo.
Kemialiseksi tää taitaa jäädä.
Pelottaa testata uudelleen...
 
Täällähän on lupaavan näköisiä testejä monella.
Kaikille vahvistumisia haamulaisille/viivasille.

Itse testasin eilen dpo 9 tälläisen

tuli viiva jo ilman kieroon katsomista
Väriäkin silmään näkyy.
Mähän lupasin itselle, että testaan aikaisintaan dpo 14.
Mut pystyinkö siihen. En...
Viime kierrossa oli kemialinen. Joten en mä tuolla viivalla vielä tuulettele tai ilosta pompi.
Ei vaan oo kovinkaan toiveikas olo.
Kemialiseksi tää taitaa jäädä.
Pelottaa testata uudelleen...
Toi on kyllä aika vahva "haamu" jo... Eli hyvin on toiveita että pysyis matkassa
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Moikka!
Päätinpäs kirjoitella tänne kun hetken olen lueskellut ketjua.
Himotestaajaksi minua ei voi luokitella vaan ehkä päin vastoin.
Jätin tuossa hetki sitten pilleri joita söin vuosia ja n. viikko itten taas pitkästä aikaa bongasin oviksen. Tämän viikon alussa tuli rinnat kipeiksi ja eilen alkoi pistely alamahassa joka jatkuu edelleen. Tänään lisäksi sängyssä asentoa vaihdettaessa tuntui yllättäen kova vihlaisu munasarjassa. Lisäksi maha ollut hieman sekaisin ja sellainen kipeä/flunssainen olo. Eilen myös petipuuhien jälkeen tuli hentoa vaaleanpunaistavuotoa jota ei ole aiemmin esiintynyt. Mietinkin nyt, tä voisikohan kyseessä olla raskausoireita tai sitten kroppa vaan sekoilee kun pillerit lopetettu n. kuukausi sitten... kp20 menossa ja kiertoahan en nyt yhtään tiedä noiden pillerien takia kun menkat tulivat parin vuoden välein.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Dpo 9 (eilinen)
http://aijaa.com/uSoJqR

Dpo 10
muokkaamaton: http://aijaa.com/X3TtsC
käänteiset värit: http://aijaa.com/QUS2vh

Kyllä se ehkä hiukan on tummentunut. :rolleyes: Vai mitä mieltä olette? Livenä näkyy toki vähän paremmin kuin kuvassa... Laitoin kuvan miehelle puhelimeen ja kysyin että näkeekö mitään, niin sanoi että "haallee". Myönteinen vastaus, eli riittää miulle! :ROFLMAO: Sanoi uskovansa plussaan vasta jos sunnuntainakin tulee kaksi viivaa. Miulla pitäs menkkojen alkaa huomenna tai sunnuntaina, jos ovat alkaakseen.
 
minttumar!!

Kyllä vain minunkin silmään pientä vahvistumista näkyy.
Me mennään aika samoissa päivissä.
Mulla nyt dpo 11.
Eilen en raskaustestiä tehnytkään.
Mut dpo 9 tein.

Tässäpä muutamia testikuvia







Oireita kyllä on. Erilaisia, kun viime kierrossa jossa oli kemialinen.
Mulla kyllä on olo, että ei tääkään hyvin pääty.
Alkaa tuo viiva tuosta haalistumaan.
Siksipä en nyt tuhlaakaan noita testejä. Maltoin pitää yhden välipäivänkin.
 
Aattelin myös liittyä tänne nyt tästä eteenpäin mukaan, kun kerran yritys on vihdoin aloitettu. :D

Olen siis 23-vuotias ja seurustellut samanikäisen avoukkoni kanssa nyt viitisen vuotta. Vihdoin monen vuoden vauvakuumeilun jälkeen hän suostui aloittaa lasten hankinnan. Ens kierrosta olisi tarkoitus alkaa kunnolla esikoisen hankinta :love:

Oon selaillut täällä näitä sivuja läpi vauvakuumeen lomassa ja ihastellut muiden viivoja. Tsemppaa itseäkin yrittämään nyt tulevalla kierrolla kovasti.

Asiasta kukkaruukkuun; onko täällä muita raskauskeijun herkkiä raskaustestejä testanneita? Mitä olette olleet mieltä? Kokeilin tänään tehdä huvin vuoksi (vaikka kp 29 ja tähän mennessä käytettyä miehen tulemishetkellä kondomia) ja testi ei meinannut millään antaa edes negatiivista viivaa... Jäi sekin todella haaleaksi. Onkohan tuo ihan yleistä noilta testeiltä vai olikohan viallinen o_O
 
minttumar!!

Kyllä vain minunkin silmään pientä vahvistumista näkyy.
Me mennään aika samoissa päivissä.
Mulla nyt dpo 11.
Eilen en raskaustestiä tehnytkään.
Mut dpo 9 tein.

Tässäpä muutamia testikuvia







Oireita kyllä on. Erilaisia, kun viime kierrossa jossa oli kemialinen.
Mulla kyllä on olo, että ei tääkään hyvin pääty.
Alkaa tuo viiva tuosta haalistumaan.
Siksipä en nyt tuhlaakaan noita testejä. Maltoin pitää yhden välipäivänkin.
Onpas mukava vahvistuminen! Toivotaan, että ainoastaan vahvistuu ja kaikki sujuu hyvin :love:
 
Pyllerölyllerö Tuo viivahan näyttää jo hyvälle noilla dpo:illa! :love: Ootko kurkannu, milloin siulla ois laskettu aika, jos (ja kun!!!) viiva nyt jatkaa vaan vahvistumistaan? Terveisin, innokas laskettujen aikojen utelija :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
20.
Pyllerölyllerö Tuo viivahan näyttää jo hyvälle noilla dpo:illa! :love: Ootko kurkannu, milloin siulla ois laskettu aika, jos (ja kun!!!) viiva nyt jatkaa vaan vahvistumistaan? Terveisin, innokas laskettujen aikojen utelija :D
Juu kyl tuo vahvempi on mitä viimekierron kemialisessa. Tässä enempi oireitakin.
Tekayn kiekko antaa oviksen ja menkkojen mukaan saman lasketun, eli 20.3. Rv3+2 tulli eka haamunen jonka kamera tallensi. Nyt 3+4 selkeä plussa.
 
Heippa!

En sitten malttanut olla testaamatta, kun piti seuraavalla viikolla testailla.:) Testiajalla testissä näkyi jotain, mutta kuvaan en sitä saanut ja katsoin testiä neljä tuntia myöhemmin niin siihen oli piirtynyt viiva. Alhaalta viiva on vahvempi. Livenä näkyy paremmin kun kuvassa. Onko tää nyt sitä roskishaamua? Voiko olla toiveet raskautumisesta? En tiiä viitsiikö miehelle testiä tai kuvaa näyttää. Uskaltaiskohan vai jos toi ei merkkaakaan mitään niin turhaa toivetta antaa. Mulla torstaina rinnat kipeyty, kun otti rintsikat pois tissit tuntu painavalta ja kipeiltä varsinkin sivuilta ja silmien ja nenän limakalvot on hirveän kuivat. Sekin alko torstaina. Alaselkä on ollut kipee. Onko pc liuska raskaustesti herkempi kuin sofin liuska raskaustesti? Nyt on kp 25/29-32 dpo 12. Ajattelin testailla maanantaina uudestaan. Mietin pitäiskö hakea pc liuska raskaustestejä.:)





 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Yuna
Heippa!

En sitten malttanut olla testaamatta, kun piti seuraavalla viikolla testailla.:) Testiajalla testissä näkyi jotain, mutta kuvaan en sitä saanut ja katsoin testiä neljä tuntia myöhemmin niin siihen oli piirtynyt viiva. Alhaalta viiva on vahvempi. Livenä näkyy paremmin kun kuvassa. Onko tää nyt sitä roskishaamua? Voiko olla toiveet raskautumisesta? En tiiä viitsiikö miehelle testiä tai kuvaa näyttää. Uskaltaiskohan vai jos toi ei merkkaakaan mitään niin turhaa toivetta antaa. Mulla torstaina rinnat kipeyty, kun otti rintsikat pois tissit tuntu painavalta ja kipeiltä varsinkin sivuilta ja silmien ja nenän limakalvot on hirveän kuivat. Sekin alko torstaina. Alaselkä on ollut kipee. Onko pc liuska raskaustesti herkempi kuin sofin liuska raskaustesti? Nyt on kp 25/29-32 dpo 12. Ajattelin testailla maanantaina uudestaan. Mietin pitäiskö hakea pc liuska raskaustestejä.:)





Minä näen kuvissa jotain hailakkaa haamua! Raskaudenmahdollisuus siis on olemassa :love: Testit ovat kuitenkin välillä aika kenkkumaisia ja itsekin olen niiden kanssa saanut taistella, joten testaisin vielä uudestaan esim. juurikin maanantaina aamupissasta ja jos edelleen näkyy/on lähtenyt tummenemaan, kertoisin miehelle asiasta. Pidän peukkuja viivan vahvistumisesta!(y)(y)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Minni-83
Minä näen kuvissa jotain hailakkaa haamua! Raskaudenmahdollisuus siis on olemassa :love: Testit ovat kuitenkin välillä aika kenkkumaisia ja itsekin olen niiden kanssa saanut taistella, joten testaisin vielä uudestaan esim. juurikin maanantaina aamupissasta ja jos edelleen näkyy/on lähtenyt tummenemaan, kertoisin miehelle asiasta. Pidän peukkuja viivan vahvistumisesta!(y)(y)(y)
Näytin miehelle testiä. Se sano että siinä on haalea viiva. Toivotaan että seuraavaankin testiin tulisi viiva joka olisi vahvempi. Mulla on silmiin tullut atooppista ihottumaa. Mulla viime raskaudessa oli silmissä atooppista ihottumaa ja samanlailla nenän limakalvot kuivat kuin nytkin ja samanlailla sattu selkään. Maha turpoo iltaa kohti ihan hirveesti. Sitä ei ollut viime raskaudessa. Se raskaus meni kesken 11 viikolla.
 
Näytin miehelle testiä. Se sano että siinä on haalea viiva. Toivotaan että seuraavaankin testiin tulisi viiva joka olisi vahvempi. Mulla on silmiin tullut atooppista ihottumaa. Mulla viime raskaudessa oli silmissä atooppista ihottumaa ja samanlailla nenän limakalvot kuivat kuin nytkin ja samanlailla sattu selkään. Maha turpoo iltaa kohti ihan hirveesti. Sitä ei ollut viime raskaudessa. Se raskaus meni kesken 11 viikolla.
Nyt ei muuta kuin pidetään lippu korkealla! :love:

Meninpäs tänään ostamaan Cittarista ovulaatiotestejä ensimmäistä kertaa elämässäni. En noista oikeastaan tiedä hölkäsen pöläystä.

Mulla on nyt menossa kp 30 (?) ja vielä ei näy menkkoja. Jätettiin kondomi käytöstä tosiaan viime keskiviikkona kp 27 (en ole tosin aivan varma tästä kierrosta, että missä päivässä mennään...). Mulla on ollut nyt muutaman kuukauden säännöllinen kierto vaikka ajoittain heittänyt useammallakin viikolla. Menkkojen pitäisi alkaa näihin aikoihin.

Olen nyt tehnyt raskauskeijun herkkiä raskaustestejejä, jotka ovat olleet negatiivisia (ollaan menty alkukuu keskeytetyllä, joten minimaalinen mahdollisuudesta raskaudesta olisi voinutkin olla). Nyt kun olemme nusautelleet keskiviikosta alkaen ilman kumia, olen ajatellut olevani "varmoilla päivillä" ja aloittavani varsinaisen yrityksen seuraavasta kierrosta vasta.

Äsken tekemäni ovulaatiotesti näyttää alla olevalta. Miten sitä pitäisi tulkita? Onko ovulaationi muka sittenkin vasta juuri ollut? Vai onko tuo nyt nimenomaan negatiivinen myös? Onko kenelläkään antaa vertailukuvia noista ovistesteistä?

upload_2016-7-9_18-32-43.png
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Nyt ei muuta kuin pidetään lippu korkealla! :love:

Meninpäs tänään ostamaan Cittarista ovulaatiotestejä ensimmäistä kertaa elämässäni. En noista oikeastaan tiedä hölkäsen pöläystä.

Mulla on nyt menossa kp 30 (?) ja vielä ei näy menkkoja. Jätettiin kondomi käytöstä tosiaan viime keskiviikkona kp 27 (en ole tosin aivan varma tästä kierrosta, että missä päivässä mennään...). Mulla on ollut nyt muutaman kuukauden säännöllinen kierto vaikka ajoittain heittänyt useammallakin viikolla. Menkkojen pitäisi alkaa näihin aikoihin.

Olen nyt tehnyt raskauskeijun herkkiä raskaustestejejä, jotka ovat olleet negatiivisia (ollaan menty alkukuu keskeytetyllä, joten minimaalinen mahdollisuudesta raskaudesta olisi voinutkin olla). Nyt kun olemme nusautelleet keskiviikosta alkaen ilman kumia, olen ajatellut olevani "varmoilla päivillä" ja aloittavani varsinaisen yrityksen seuraavasta kierrosta vasta.

Äsken tekemäni ovulaatiotesti näyttää alla olevalta. Miten sitä pitäisi tulkita? Onko ovulaationi muka sittenkin vasta juuri ollut? Vai onko tuo nyt nimenomaan negatiivinen myös? Onko kenelläkään antaa vertailukuvia noista ovistesteistä?

katso liitettä 933
Sulla siis normaalisti alkaa menkat näihin aikoihin? Kyllä toi musta oviksesta kertois, varsinkin jos raskaustestit on negoja (ovistesti voi näyttää raskaudenkin). Joillakin ovistestit näyttää vahvaa viivaa läpi kierron eikä toi ihan positiivinen oo eli en tiedä sun tilanteesta, mutta mä saan ton vahvusen viivan pari päivää ennen ovista ja just ovulaatiopäivänä.

Tässä jonkunlainen vertailukuva viime kierrosta:
ovikset yk9.jpg
Ja kp15 oli jo yhtä haalee viiva kun kp 13.

Mutta pupuilkaa nyt varmuuden vuoks jos ovis vaikka onki tulossa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Sulla siis normaalisti alkaa menkat näihin aikoihin? Kyllä toi musta oviksesta kertois, varsinkin jos raskaustestit on negoja (ovistesti voi näyttää raskaudenkin). Joillakin ovistestit näyttää vahvaa viivaa läpi kierron eikä toi ihan positiivinen oo eli en tiedä sun tilanteesta, mutta mä saan ton vahvusen viivan pari päivää ennen ovista ja just ovulaatiopäivänä.

Tässä jonkunlainen vertailukuva viime kierrosta:
katso liitettä 935
Ja kp15 oli jo yhtä haalee viiva kun kp 13.

Mutta pupuilkaa nyt varmuuden vuoks jos ovis vaikka onki tulossa ;)
Kiitos vastauksesta ja vertailukuvasta! Mäkin vähän katselin, että ei tuo ihan ovis+:kaan taida olla vaan enemmänkin niin, että on juuri mennyt tai tulossa. Kai sitä sitten joillain saattaa olla ovis näinkin myöhään kiertoa :LOL: Tiedä häntä.. Ehkä teen huomenna vielä toisen tikun tarkistukseksi :)

Ja voi olla, että tänään vähän kuitenkin varuiksi pupuillaan ;):D:D

//Niin ja menkkojen tosiaan pitäisi alkaa näinä päivinä noin suunnilleen :0
 
Heippa!

En sitten malttanut olla testaamatta, kun piti seuraavalla viikolla testailla.:) Testiajalla testissä näkyi jotain, mutta kuvaan en sitä saanut ja katsoin testiä neljä tuntia myöhemmin niin siihen oli piirtynyt viiva. Alhaalta viiva on vahvempi. Livenä näkyy paremmin kun kuvassa. Onko tää nyt sitä roskishaamua? Voiko olla toiveet raskautumisesta? En tiiä viitsiikö miehelle testiä tai kuvaa näyttää. Uskaltaiskohan vai jos toi ei merkkaakaan mitään niin turhaa toivetta antaa. Mulla torstaina rinnat kipeyty, kun otti rintsikat pois tissit tuntu painavalta ja kipeiltä varsinkin sivuilta ja silmien ja nenän limakalvot on hirveän kuivat. Sekin alko torstaina. Alaselkä on ollut kipee. Onko pc liuska raskaustesti herkempi kuin sofin liuska raskaustesti? Nyt on kp 25/29-32 dpo 12. Ajattelin testailla maanantaina uudestaan. Mietin pitäiskö hakea pc liuska raskaustestejä.:)





Hae pc. Herkkyys on sama kuin sofeissa mutta näyttää silti viivaa aiemmin kun monet muut testit. Sofiin pelkästään en luottais. Näyttää sofin perusviivanpaikalta tuo.
 
Hae pc. Herkkyys on sama kuin sofeissa mutta näyttää silti viivaa aiemmin kun monet muut testit. Sofiin pelkästään en luottais. Näyttää sofin perusviivanpaikalta tuo.
Siis näyttääkö nuo sofi ovistestit aina tuollaista viivaa,vaikka ovista ei olisikaan? :confused: daam..ja mä,kun hihkuin mun tikun kahta kirkasta viivaa. (Hitsit,kun en ottanut kuvia.)
Perjantaina sain siis kaksi tasavahvaa viivaa ovistestiin,eilen lauantaina hieman haaleamman toisen viivan ja nyt menen pian tikun uitolle.
Harmittaa kyllä,jos en voikkaa luottaa,että ovuloin pe.:(
 
Siis näyttääkö nuo sofi ovistestit aina tuollaista viivaa,vaikka ovista ei olisikaan? :confused: daam..ja mä,kun hihkuin mun tikun kahta kirkasta viivaa. (Hitsit,kun en ottanut kuvia.)
Perjantaina sain siis kaksi tasavahvaa viivaa ovistestiin,eilen lauantaina hieman haaleamman toisen viivan ja nyt menen pian tikun uitolle.
Harmittaa kyllä,jos en voikkaa luottaa,että ovuloin pe.:(
Nuo oli Sofin raskaustestejä. Sofin ovistestit toimii ihan ok eli eiköhän sulla ovis ole ollut jos tasavahvat viivat sait. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nalkuttaja
Ja
http://aijaa.com/7aVQYe Moi taas. Tulin vaan ilmottamaan että nyt meni mulla luotto PC:n testeihin :LOL: Ylempi tehty eilen illalla dpo 8 ja alempi tänä aamuna dpo 9. Aivan jäätävät viivanpaikat näissä nykyään. Raskauden mahdollisuus lähes olematon ja tein noi huvikseen kun oli yks paketti kaappiin jäänyt :ROFLMAO:
Voi ei! Näyttää vielä niinku viiva olis vahvistunutkin :eek: No onpa kyllä inhottavaa, jos ei nuihinkaan voi enää luottaa! Tuollaisesta viivasesta kai tämä minunkin tämän hetkinen raskaus lähti pari kuukautta sitten.
 

Yhteistyössä