Naapurintyttö: nyt kyllä suosittelisin soittamaan neuvolaan ja pyytämään uutta veritestiä. luultavasti se hrmoni ei ole laskenut kunnolla ja siksi ovis testitkin näyttää edelleen plussaa.
Viimeksi muokattu:
Eikun siis rtesti oli jo useamman päivän negaa eli ei varmasti ollut enää hormonia, siis herkälläkin tuli nega. ja ovistestit hiipu hyvin kunnes rupesivat taas tummumaan. Hassua. Uskon että olisi nyt kuitenniin se ovis eikä muuta kun eiliselle tuli se hymynaamakin^olisko vielä hormonia veressä jonkin verran kun näyttä aika selkeää viivaa r-testi ovista ajatellen. ei ne kyllä tuollaisia pitäis ovis aikana näyttää.
voisko tuo ovis viivakin johtua vielä siitä?
no on kyllä hiukka epäluotettavia testejä sen suhteen, että tuo wondfo näyttää periaatteessa väärää plussaa. =DAlkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27488258:Eikun siis rtesti oli jo useamman päivän negaa eli ei varmasti ollut enää hormonia, siis herkälläkin tuli nega. ja ovistestit hiipu hyvin kunnes rupesivat taas tummumaan. Hassua. Uskon että olisi nyt kuitenniin se ovis eikä muuta kun eiliselle tuli se hymynaamakin
Heippaus!:kiss:Voi Solene :heart:
Itsellä tämä kuvakollaasisarja
Aijaa.com - 11249590
Jokos Pantera on testaillut?
Ihana mur-mur vieläkin tsemppaamassa muita, tekstejäsi on ollut aina ilo lukea :heart:
Aikaisemminkin olen tällä palstalla pyörinyt, mutta irl-syistä olen vaihtanut nickiä. Toisaalta harmi, sillä moni tuttu nimi on vielä täällä, ettekä tunnista minua. Toisaalta moni taas on onnellisesti päässyt jo odotuspuolelle :heart:
Taidetaan mennä Solene testiemme viivojen kanssa samassa linjassa
Tämän pinon ulkopuolelta tulen nyt kommentoimaan. R-testi VOI todella näyttää heikkoa plussaa kohonneen Lh:n takia.Naapurin tyttö: Ovistestit mittaa LH:a (luteinisoiva hormoni) ja raskaustestit HCG:a. Raskaustesti ei näytä ovista, mutta ovistesti voi näyttää plussaa alkuraskaudessa, koska silloinkin kropassa erittyy hieman lh:a.
Kannattaisi hakeutua pikaisesti lisätutkimuksiin, kun kerran viime käynnistä ei ollut mitään hyötyä.
Toivottavasti löydät vähän osaavamman lekurin, että asia selviäisi.
Todella erikoinen tilanne sinulla...
...ja suosittelen lämpimästi yksityistä lääkäriasemaa.
Itsellänikin niin huonoja kokemuksia julkisen puolen terveyshuollosta/ "arvauskeskuksista", että hoidan nykyään kaikki lääkäriasiat yksityisellä.
Tietysti helppoa tällä hetkellä kun on kattava työterveyshuolto, mutta myös työttömänä ja asioissa, joita työterveyshuolto ei kata, niinkuin nyt lapsi-asioissa.
Tämän pinon ulkopuolelta tulen nyt kommentoimaan. R-testi VOI todella näyttää heikkoa plussaa kohonneen Lh:n takia.
Itse olen jo siinä "iässä", ettäennen menkkoja Lh aina nousee, joskus olen sitä ovistestilläkin mitannut, ja samalla myös r-testi näyttää heikkoa plussaa.
Loppupäätelmä on siis, että monesti voi kierron loppupuolella tulkita itsensä raskaaksi, jos testaa ennen menkkoja r-testillä, koska se johtuukin vaan kohonneesta Lh:sta.
Tää oli huippu, kiitos hyvistä nauruista... Oli muuten hauska tietää tämäkin...Sitä vaan, että hänellä ei ole koskaan aiemmin näyttänyt raskaustesti plussaa oviksen aikoihin ja trust me - testejä on tehty!
No eikun tuntui hassulta kun sanoit että "hän kertoo että ei ole aiemmin saanut rtestillä positiivista oviksen aikaan" ja mie tuossa vähän aiemmin juuri puhuin että viime kierrossakin oviksen aikaan sain rtestiin plussaa... ja en mie sen enempää testejä tee kuin muutkaan.... että sillai... ei miun jutut muutu vaan ihmisten kannattaisi olla tarkkaavaisempia. Ei pahallahmm...näin olet ainakin täällä palstalla kertonut :O Sinulla vähän vaihtelee nuo jutut.
Tuohon en kommentoi mitään, mutta sen verran sanon,että jos on jo noinkin kauan kuin 10 vuotta yrittänyt raskautua eikä oo onnistunu tai päättyny keskenmenoon, niin kyllähän se syy pitäisi tutkia että mistä tuo johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27493533:No eikun tuntui hassulta kun sanoit että "hän kertoo että ei ole aiemmin saanut rtestillä positiivista oviksen aikaan" ja mie tuossa vähän aiemmin juuri puhuin että viime kierrossakin oviksen aikaan sain rtestiin plussaa... ja en mie sen enempää testejä tee kuin muutkaan.... että sillai... ei miun jutut muutu vaan ihmisten kannattaisi olla tarkkaavaisempia. Ei pahalla
No sitte en osaa vastata, en oo vielä koskaan saanu plussaa r-testiineiii kun siis raskaustestiä tarkotan unohtui se mainita,zori!
Siis olen käynyt gynellä 31.10 ja ultras myös.hmm.. mä lueskelin tässä ihan huvikseni tätä ketjua taaksepäin ja en oo kyllä koskaan kuullut että jollakin voisi noin usein olla oviksia tai plussia kuin naapurintytöllä? :O
Mä myöskin suosittelisin menemään ihan yksityiselle lääkäriin plus ultraan,ei toi ihan normaalilta kuulosta :/
muoks. tai ei plussia, mutta haamuja yms.