Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Lilypie, täällä myös tänä aamuna testattu Sofien testillä haamujen esiäiti. Vaikea sanoa onko siinä lainkaan väriä vai harmaa. Olen kuullut että antaa usein viivan paikkoja. : /

Täytyy tehdä illalla PC-testi, jonka pitäisi olla luotettava.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Naapurintytölle pahoittelut kemiallisesta, kuin myös muille saman kohdanneille :hug: Monta perättäistä kemiallista kokeneena tiedän, miten turhauttavaa on kun plussa valuu hukkaan. Tsemppiä!!

Piuu vihdoinkin näkyy sinulla testissä ihan oikea plussan alku!! :heart: Paljon vahvistumisia viivalle! Ihanaa nähdä kun joku lopulta plussaa, pääsee fiilistelemään sitä ihanaa tunnetta mikä niistä tuplaviivoista tulee :heart:

Pikkuinen 10+3
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja piuu
Mulla oli siitä omituinen kierto, että tikuttelin ovista joskus kp 15-17 ja eka sain melkee plussan, oli tosi vahva viiva, se siitä sitten lähti haalenee ja ajattelin, että aloitin testailun liian myöhään. Sit huvikseni, en tiä miks, testasin kp 23, melkein plussa, sit kp 24 ihan täysin selkee plussa. Ajattelin kyl et testi vaan viallinen :D No peittoja heiluteltii varmuuden vuoks silloinkin.. Jos se oli oikee plussa, niin sithän mulla olis vasta dpo4... Huoh! Mulla oli aluks imetyksen jälkeen kierto epäsäännöllinen, mut nyt ollu ainaki 3-4 kk säännöllinen 30-34pv (yleensä 31), voi olla et ollu kauemminki mut en oo merkannu kalenteriin.
 
Laitanpa tän tänne kun täältä vois saada vastauksen eli:

Aamulla tein digin ja näytti yhä 1-2 viikkoa ja viivat oli vahvimmat kaikista tähän astisista digeistä.
Noh soitin neuvolaan ja huomen aamulla menen verikokeeseen ja keskiviikkona ultraus sekä lääkäri.
Mietin vain kun vuoto loppui, eli tulee enää pikkaisen paperiin pyyhittäessä ja kesti 4pv.
Alavatsaa turvottaa taas niin kuin aluksikin ja oksettaa.
En enää ymmärrä tätä että mistä nämä raskausoireet nyt uudelleen paukahti päälle?!?

Onko jollain kokemusta? voisiko olla että tuolla kohtusessa olisikin jonkinmoista elämää?
Pohdintaahan tämä on kunnes keskiviikkona tiedän enemmän mutta kun sinne on niiiiiin pitkä aika...

Neuvolan tädin kanssa väännettiin puhelimessa asiasta kun se olisi pissatestiin mut laittanut kunnes tajusi miksi haluan verikokeeseen, sitten se laski että huomenna olisi 7+0 vaikka mie sille selitin että hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin.

Kun sanotaan että jos kohtuun jää raskaustavaraa niin se hcg näkyy edelleen eikä poistu ennenkuin se kohtu saadaan tyhjennettyä.
Pelkäänpä valmiiksi lääkkeellistä tyhjennystä kun jo kerran vuodosta olen jo pääsemässä. :(
 
Eikös se Davidinki herkkä näytä paljon huonommin kuin esim:pregcheck tai apteekin testi... Mikä tuon merkki on?

Tein TAAS uuden pc:n ja mielestäni se oli tummempi kuin aamulla =) pelottaa niin hirveästi kun huomenna ois "virallisesti" alkanut kuukautiset, toivottavasti EI!!
 
  • Tykkää
Reactions: kultsipallo
Hmm,ei kuullosta tutulta testiltä :confused: Voi kumpa se plussa sullekkin tulis! Onko sulla mikä kp ku en äkkiä vilkastuna löytäny mistään että oisit maininnut..

Tässä vielä kuvaa parin tunnin pidätyksen jälkeen tehtystä pc:stä. Aamuksi vielä on toinen ja postissa tulee pari wondfota ja digi jonka teen sitten keskiviikko aamuna. Sitten yritän lopettaa testaamisen :D



testiin roiskahti hieman vettä joten läikikäs..

Henkari Hienosti sulla tummunut
18andpregnant Harmitonta vuotoahan tulee monella =)
 
kultsipallo: teeppä aamulla uutta, josko siinä näkyisi jo paremmin noissa herkissä. tuo rfsu on niin susi, että olen kaikista tosi haaleista viivoista siinä testissä tosi epäileväinen. tuo muuten näyttää ihan pregchecin puikko testiltä ja siinähän on nainen kannessa...? siis tuo herkkä. =) siinä kyllä näen jotain, mutta en tosiaan väriä. tuliko se ihan testiajalla? luultavasti vois johtua sen vaaleus ihan laimeasta pissasta. pc liuska testi vois myös jo näyttää paremmin viivaa. mulla näytti pc liuska nopeampaa kuin pc puikkotesti. =)
 
piuu, en halua masentaa mutta mun mielestä nuo sun testit on kyllä aika hailuja siihen nähden, jos jo huomenna pitäisi menkat alkaa :eek: Kun mä en näe niissä kuin ehkä nippanappa jonkinlaisen haamun. Ellei sitten oo kuitenkin ollut ovulaatio oletettua myöhemmin tms. ? No toivotaan nyt että ne siitä lähtevät tummenemaan!
 
18andpregnant varaile ny ihmeessä aikaa jo, kun viikkoja on noin paljon ja sulla eka raskaus. moni eka odottaja oliks jo käynyt ekassa neuvolassa. Kyllähän sitä vielä ehtii =) ja heräämistä kannattaa tosiaan vähän opetella ;) tiedossa on ihan varmasti aikaisia aamuja =D
 
  • Tykkää
Reactions: Taikatyttö

Yhteistyössä