Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

uniquepoppy Elä huoli! minä tein esikoisesta testin juuri kun menkkojen piti alkaa. Tulos oli haamu. Tein viitenä päivänä peräkkäin testit :D (joo o) ja ei tulos tummunut juuri yhtään. Koskaan en saanut kontrolliviivan vahvuista tulosta. Mutta silti mulla on 1 vuotias poika nyt! :)
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Naapurin tyttö - kiitti vinkistä.=)
..taitavat vain nuo soijatuotteet olla tyyrihimpiä?..meillä kaikki perheenjäsenet noita pirtöitä&smootheja nauttivat - minä vähintää 2xvrk ison lasin kerrallansa.

Itse tykkään, että juoma on hieman hapanta, ei olleskaan imelää.
 
Naapurin tyttö
Naapurin tyttö - kiitti vinkistä.=)
..taitavat vain nuo soijatuotteet olla tyyrihimpiä?..meillä kaikki perheenjäsenet noita pirtöitä&smootheja nauttivat - minä vähintää 2xvrk ison lasin kerrallansa.

Itse tykkään, että juoma on hieman hapanta, ei olleskaan imelää.

Ei meillä ainakaan nuo 1l purkit maksa paljoa, löytyy meilläpäin kahvihyllyn läheltä :D mä oon rakastunut siihen yhdistelmään totaallisesti ja jos pyöräyttää tehosekottimessa kunnolla niin tulee ihanan pehmeää ja täyteläistä :) nuohan on makeahkoja mutta jos laittaa karpaloa yms sinne niin hieman hävittää makeutta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26927491:
Ei meillä ainakaan nuo 1l purkit maksa paljoa, löytyy meilläpäin kahvihyllyn läheltä :D mä oon rakastunut siihen yhdistelmään totaallisesti ja jos pyöräyttää tehosekottimessa kunnolla niin tulee ihanan pehmeää ja täyteläistä :) nuohan on makeahkoja mutta jos laittaa karpaloa yms sinne niin hieman hävittää makeutta :)
Täytyy miun sitten kopaista tuota vaniljan makuista, laitan vaikka puolukkaa tai punaviinimarjaa happamuutta antamaan.:whistle:


HEI!

Voisiko joku ihuna tosiaan tuon miun testin "muokata" tummemmaksi,(kontrastia lisätä?) näkisin sen testi viivasen paikan kunnolla!?
..itse en osaa:(

Kiitos:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa samainen dippaus nyt n. 3h kuluttua..

..ei onneksi tule mitään näkyvää turhaa viivaa noin pitkään testiajan jälkeenkään.

Naapurin tyttö - ei siellä muuta tässä vaiheessa voi näkyäkkään - enkä oletakkaan näkyvän, kuin viivan paikka korkeintaan.;)
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa perjantaita kaikille!

Tässä tämänpäiväinen pregcheck-tulos. Mies sanoo viivan vahvistuneen ja kyllä se siltä minustakin näyttää.

Aijaa.com - 10729428

MUTTA, tänään töissä (anteeksi etukäteen liian yksityiskohtaiset kuvaukset) huomasin vessassa pyyhkäistessäni sellasen peukalonpään kokoisen veriläntin, jossa oli vähän vaaleahkoa ja vanhaa verta. Saman tien ajattelin, että se oli nyt sitten tässä, kunnes lueskelin vähän raskauden aikaisista vuodoista. Tosin hullua hurskaammaksi en niistä jutuista tullut, mutta on kuulemma yleistä että niitä harmittomia vuotoja tulee. Mun tapauksessani on todennäköisempää (sunnuntaina pitäis alkaa menkat), että tämä menee kesken, ennen kuin ehti alkaakaan. Onko teillä kokemusta alkuraskauden vuodoista?
 
kishuli - monella on noita alkuraskauden vuotoja, joskus runsaitakin.
..tärkeintä kai on, ettei siihen vuotoon liity selkeä kipu.

Sellaiset munasarjan, kesimahan repäisykivut, voivat ola ihan normaalia..mutta tasainen, menkkaminen kipu, joka repii myöskin selän puollelle, saattaa merkata km vuotoa.
(ei tietenkään aina)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kishuli
mur-mur kiitos vastauksesta. Sitä "vuotoa" oli tosiaan sen yhden kerran ja varsin vähän. Kipujakin jonkun verran, mutta ei mitään sellasta mitä kuvailit. Eipä auta kun rauhoittua viikonlopun viettoon ja koittaa olla miettimättä asiaa liikaa. Mitäänhän ei tässä tilanteessa voi itse tehdä mahdollisen raskauden jatkumisen eteen.
 
Kiitos KAIKILLE! =) jotka ottivat kantaa mun piinailukuviin :)

Musta on omituista se, kun mulla ei oikein hirveästi ole mitään oireita... Vatsassa aika hiljaista, toisella puolella alavatsaa tänään vähän tuikki. Ongelmia on ollut ennenkin kiinnittymisen kanssa... Kiinnittymisoireet oli kyllä viikko sitten niin rajut, että huh huh, mutta nyt on tosi hiljaista :( Ei oikein palella, välillä tulee kyllä tuskanhikeä, rinnat ei ole kipeät, ei väsytä ja olo on oikeastaan koko ajan sellasta ettei raskaana olisikaan... Mulla yleensä on aina ollut heti alusta asti voimakasta väsymystä, hajuaisti herkistynyt, ällöttää, vatsassa vaikka minkälaista vihlontaa. Nyt ei sitten niin mitään, ehkä välillä vähän heittää päässä (siis huippaa).

Pitänee ostaa se digi, jos teen testin esim. dpo 22-23, niin paljon pitäisi digin näyttää viikkoja??

Miima81 Mäkin testasin noilla herkillä testeillä samanlaisia viivoja kuin sulla näkyi olevan dpo 12-13 :) Sitten dpo13-14 tuli tuohon PC:n liuskaankin selkeä haamu, uskon että sullakin näkyy jo :) Ootko testannut ovistestillä raskautta? Kun jotain siitä kyselit tuolla aijemmin :)
 
UniQuePopPy - luulisin, että digi näyttäisi viimeistään tuolloin "raskaana 2-3" silloin olisi rv4-5..ja sitten kun rv:kot yli 5 3+..on aika tapauskohtaista kyllä..mutta noin suurinpiirtein.
..korjatkaa jos olen väärässä.

Jollahin on saattanut näyttää dpo18 jo 3+..riippuu aivan siitä HCG:n nousun nopeudesta.

Mikä raskausviikko siulla nyt laskurin mukaan olsi?..jos oviksesta lasket...onko rv4+4?

ps. miulla on aina hikeä pukannut tärpin käydessä, ei palella.
 
Viimeksi muokattu:
Hyppy Voi vitsi, sulla oli sitten helppo raskaus, ainakin oireiden kanssa =) Aika lohduttavaa kuulla, että oikeasti niitä oireita ei välttämättä ole. Kumpa olisi mullakin niin hyvä tuuri, että luoja olisi nyt antanut mulle helpon raskauden :rolleyes:

mur-mur Juu, mulla olisi nyt 4+4, tuon vau.fi laskurin mukaan munasolu olisi kiinnittynyt maanantaina 6.päivä, mutta oli kyllä ne pahimmat kiinnittymisoireet vasta ti-to, laatta meinasi lentää varsinkin aamusta ja mahaa nipisteli. Lauantainakin oli kyllä vähän tuota samaa...
 
Viimeksi muokattu:
uniquepoppy Joo, mulla oli oikeesti uskomattoman helppo raskaus. Jos närästystä ei lasketa loppuvaiheilla :LOL: Mutta siis, ei todellakaan aina ole oireita. Saas nähdä jos toinen lapsi joskus tulee onko sitten kahtakauheempi raskausaika kun nyt pääsin kehumaan. :stick:
 
Voi kun ihania plussia täällä tullut ja haamujakin näkyisi olevan!! Uniquepoppy hienosti viivat minusta vahvistuneet :heart: Sitten omaa napaa.... Minulla eilen dpo11 ja pyyhittäessä tuli rusehtavaa limaa???? Menkkojen pitäisi alkaa maanantaina, mutta minulla alkaa ne aina vaaleanpunaisella vuodolla, nyt tuo vuoto oli samanlaista kuin minulla on yleensä silloin kun menkat ovat lopuillaan, ikäänkuin "vanhaa" tavaraa.... Ja sitä siis ei tullut edes pikkareihin asti ainoastaan pyyhittäessä??? Heitin jo toivoni, mut sitten tunnustelin kohdunnapukkaa ja se niin korkealla etten siihen edes yltänyt, normaalisti muutama päivä ennen menkkoja ihan alhaalla ja pehmeä, lämmöt edelleen koholla...
No sitten tänä aamuna uskaltauduin tekemään testin ja se täysin puhdas nega.... Voisiko olla joku tulehdus vai mitä ihmettä? Tietäisikö kukaan??
 

Yhteistyössä