Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

^ mulla tulee jo toista päivää tuota kanamunalimaa, tänään oikeinkunnolla ja juiliikin iha oikein mut testit vaa negaa. Aamulla tosin jo vahvempi mitä eilen.. hitokseen menee käpy jos ei ala plussa tulee! Nyt on pakko testata päivällä kans!

Heipparallaa...

Olen hetken jo seuraillut tätä palstaa ja nyt oli pakko kirjoittaa itsekkin.

Meillä on menossa vasta eka yrityskierto mutta silti jotenkin toivois että tärppi tulis, ja eilisen postin tuoman kirjeen jälkeen mietin että toivottavasti ei ole tärppiä käynyt. Todella sekavat tunteet. (mulla siis paljon kokeita ja kuvien ottoja luvassa lähiviikkoina) Silti olen testaillut maanantaista asti toivoen edes pienen pientä haamua... mutta ei ja ei sillasta voi näillä päivillä vielä tullakkaan. Mutta kun on malttamaton ni on!

Tänään on ilmestynyt lisää niitä oireitakin. Tähän asti vain rintojen nipistely... Niin tänään on tullut alaselkä kipeäksi, muutenkin vilustuttaa ja hetken päästä hiki valuu. Kiukustunut tänään aika monesta pienestä asiasta, mutta voi johtua myös siitä että olen ollut ilman tupakkaa, pari päivää. Lämpöä oli korvasta mitattuna 37.5 ja kainalosta 36.9 enkä koe olevani kipeä. Aivastuttaa ja itkettää... siinä nyt ne tän hetkiset olot.

Ja kierto on 26/28-30-32 ovis oli 2.3. tai 3.3. tai 5.3. ja tätä kiertoa ennen söin cerazettejä ja kierto oli sillä 62 eli en edes tiedä onko heti palautunut normaaliksi. Limat ja vihlasut kyllä löysin jokaisena noina päivinä... Ja ennestään meillä on 6v 5v ja kaksoset 3v joten ei ihan alottelijoita olla vaikka tällä hetkellä siltä tuntuu :D :D :D

mymosa tommosia puoliksi tummempia viivoja mullekin ovistesteihin tulee. Elä välitä. Sitten kun on tasavahva yhtätumma tai tummempi, on plussa. En tajua kyllä itsekään miksi se joskus näyttää toiselta reunalta tummemmalta. :eek:

nelHM myös tsemppiä, ottaa varmasti pannuun kun oireet viittaa ovikseen, mutta testit ei. Testaile vaan, kyllä se sieltä tulee.

Niisku-rouvalle tsemppiä! Tällä palstalla jaetaan tuo malttamattomuuden tunne. :)

Mulla sekä ovistestit että r-testit ihan negaa. Mitäpä tässä, pääsis vaikka uuteen kiertoon, sekin olis ihan jees.

No mymosalle onnittelut limoista ja ovikseen viittaavista oireista! :)

NelHM kauanko oot nyt tikuttanut ovulaatiota?

En saanut aamupissasta tehdyksi testiä niin tein alkuillasta eikä mitään vahvistumista ole. Tässä on eka testiajalla (ehkä 3min) ja sitten reilun puolen h kuluttua. Otin paremmalla kameralla kuivasta kuvat, mut ne on vielä kamerassa. Musta tuntuu, et joko mulla on meneillään pidempi kierto tai sitten nää on vaan viivanpaikkoja. Sori huono kuvanlaatu.

Mullinmalli Mulla pc antoi tollasia ja ehkä jopa himpun vahvempiakin nyt edellis kierrossa eikä ne merkannu mitään. Joten tulin tulokseen että antaavat turhia tollasia nekin.

Mä tikutan elämäni ekaa ovista, mutta väitän ovuloineeni aina aj tunnistavani kyllä oireista sen. Oon kp3 asti stickaillu :ashamed:. Tänään niin älyttömät limat ku ois kanamuna räjäytetty tonne ja tuo fuckin sofi vaan piirtää helvetin haaleeta viivaa. tainnu kertaakaa millään testillä noi haaleeta olla mitä äsken tuli. Päiväsestäkin haaleempi. Pc:t loppu aamulla, mut se viimesin pc tänä aamuna siis jo tosi vahva mut ei kuiteskaan plussa, vahvin tähän asti. Mulla menee hermo noihin oikeesti. Ei noista limoista vaan voi erehtyä ja kun muutkin oireet on, kuten jomotus ja kohdunsuu ihan alas laskeutunut ja auki :kieh:. Onko noi sofit edes päteviä testejä |O?

mymosa
Juu en mä noita oo plussana pitänytkään, sen verran outoja vaan ovat kun kuitenkin testannut noilla aina eli reippaasti yli vuoden kokemus ja ekaa kertaa tekee tuollasta noin ohutta. Pitää varmaan tilata fertestit vielä :D

Huomenta

Okei.. kp13 ja aamulla ovistikku näyttikin jo paljon paremmalta. Joten kait tuos Sofikin sit toimii (piti vaan eka haukkua se lyttyy) :D. Jokohan sitä tänään plussan sais? Sen verran on liukkaan kelin ominaisuudet ja juilinnat kovat, että lähellä ollaan :attn:

Ylempi eilen illan ja alempi tän aamun.

Entäs r-testiläiset?? Onko viivat vahvistuneet? Ja mymosa, tuliko jo ovisplussa? =)

Viivanpaikkaa löytyi tänäänkin mielikuvitus näöllä :D alaselkä on kipee ja vatsaa kiertää... lämpö 36.8 taidan odottaa seuraavaks lauantaita ja testailla tuolloin... ellei tätitomera yllätä huomenna ! Onko muilla ollut kierron loppuvaiheissa vesikelit kellarissa... olo on ku ois päässy pissa karkaamaan... :D :D :D

Laitoin tämän kuvan jo tuonne pikkukakkosten ketjuun, mutta laitanpa vielä tänne "hätähousuammattilaisten" arvioon. Eli nyt on dpo 9 ja tuhruttelee. Myös esikoisesta tuli ruskeaa tuhruvuotoa. Tällä kertaa kyllä juilii sen verran, että epäilen tädin tekevän tuloaan.

Mitäs sanotte? Testi on One Step ja kuva otettu testiajalla, 10min. dippauksesta.

mymosa
^en kyllä nää mitään, mutta sulla on niin vähäiset noi dpo:t että ei vielä välttämättä näykään.. joten pari päivää ja uutta testiä kehiin, toivotaan ettei vuoto ala :)

Nelhm, ja ketut.. :D Viiva on kyllä vahvistunut, mutta piirtyy niin pirun hitaasti (tätäkään ei oo ennen tapahtunut), digi oli nega. Mutta hitusen vaaleampi kuin sun tän päivänen oli mun testi.

Onnea kaikille plussanneille :)
Mulla rupeaa kohta olemaan harvat hiukset ....
R-testejä olen tehnyt jo tosi monta mutta kaikki näyttää negaa :(
Viimesin kierto alkoi 06.02 ja lopetin tuolloin cerazetta pillerit.
Menkkoja ei näy ei kuulu, tiistaina pyyhkästessä tuli paperiin hailakkaa verilimaa, todella vähän juuri ja juuri silmiin erottuva.
Toivon että olisi ollut peräisin kiinnittymisestä tms ?
Vai olenko vaan liian toiveikas ?!
Limaa on tullut päivittäin, normaalia enemmän.
Milloinkahan taas uskallan tehdä uuden testin.
Tänään olo on ollut todella huono enkä pystynyt syömään edes aamiaista.

Niisku-rouva: toivotaan että ois sitä ihtiään =)!!!

lanttu-anttu: mä näen siinä hyyyyvin hennon vaaleanpunaisen haamusen, mutta pitää kyllä tihrustaa.

Helmipeikko: toivottavasti sun tilanne ratkeaa parempaan päin. On rasittavaa tollanen!

mymosa: hitot mullakaan tää päivän testi ollu enää niin vahva. Whyyyyyy?!!!|O Ja mulla pc piirti sen viivan siihen jopa ennen kontrollia mutta tuo sofi on tajuttoman hidas! Mitää ollu tänään aamulla tossa vielä parin minuutin aikana tullu, kun haamua vaan ja noinkin tummaks meni sit. MÄ HALUUN SEN PLUSSAN JO!

Viimeksi muokattu:
On ihan pakko kertoilla loppupäivän "oireita" alko paleltaa ihan sairaasti... laitoin lapsia päiväunille ja ajattelin siinä heidän nukahtamista odottaen käpertyä täkin alle... palelsi silti ja hei 3h päästä heräsin wtf mä en muista koska olisin viimeks nukahtanu tolleen :D onneks lapsetkin nukku sen ajan :D herätessä ylävatsalla sama viiltävä kipu kuin muissakin raskauksissa eli närästys... liikkeelle lähtiessä alavatsa niippaili... ja niin kovin vielä tunninkin jälkeen että otin panadolia ja se auttoi mutta nyt alkaa sama juilinta ja niippailu.... vatsa toiminut tänään epämääräisen runsaasti jo 5 kertaa ja ei siis mitään tautia...

joten mitä testiä mammat nyt suosittelisi... haluisin niin jo testata huomenna koska olo on vaihteeksi varma raskaudesta???!!!

Mymosa, onhan tuossa hiukan lupausta ovulaatiosta jo.. :)

Osaattekohan kertoa jotain faktatietoja tiskiin, kun mulla on ollut kaks testiä nyt oudot. Tein aamupissasta pc:n ja testiajalla oli nähtävissä tähän mennessä selkein yritys haamuilevasta viivasta, mutta... Kuivassa testissä ei näkynyt mitään. Ajattelin, että kyse oli jostain jämähtäneestä värikertymästä, joka lopuksi lähti mun huomaamatta liikkeelle, kunnes äskeinen testi teki samalla lailla. Oon aina ollut siinä uskossa, että "oikea" haamu joko vahvistuu kuivuttuaan tai ees jollain lailla jää näkyviin.

Tässä nyt ois kuitenkin se testiajan saldo. Ylempi aamu ja alempi nyt.

Muoks.. Nyt se kuiva testi näyttääkin tältä, jotain olen näkevinäni tai sitten kuvittelen.

Viimeksi muokattu:
Mullinmallin : mulla on kaikki tämän viikon testit tehny tollai samanlaisesti ensin apoteekin omat ja eilen + tänään rfsu testit näyttää selvän viivanpaikan näkyy joka valossa ja asennossa mun silmään tai sit mul on vaan niin mielikuvitukselliset silmät :D

Mulla pc antoi tosiaan ehkä vähän selkeempiäkin noita testiajan haamuja ja sit kuivuttuaan kyllä näkyivät kans, apteekin oma teki samaa vielä räikeemmin (aiemmin se kyllä merkkas raskautta, mistä olin nyt viimeks ihmeisäni) aj rfsu antaa niin selvän haamun. Ja teinpä koemielessä kp4 tollasen kotitestit.fi kautta kylkiäisenä tulleen one step (10) ja siihen tuli kans todella selvä haamu. Täysin plankoja ei taida saada millään (ainakan nää lasit päässä). :D

Mutta mullinmalli kaikki tsempit että vahvistus nyt :heart:

Tässä sofi&pc äsken samasta pissasta.. kp14. Ton perusteella eilen jos ois ollu pc, niin ois voinu olla jopa plussa, kun tuo paska sofi antaa oikeesti niin heikkoa viivaa ja eilen kun oli aamulla vahva, niin pc:llä ois ehkä ollu plussa. mene ja tiiä taas. Tiukutan vielä jonkin aikaa ja sit olkoot. Tuntemuksien perusteella, ovis on mennyt jo.

Vahvistuneet viivat on nelHM ja mymosa. :)

Katselin noita eilisiä koneelta, enkä nähnyt mitään, kännyllä hiukka erotin. Tänään kävi aamupissasta taas sama ja sain paremmalla kameralla heti testiajan alussa kuvia, joissa näkyy haamuviiva (siis 2-5min sisään), mut taas kuivassa ei näy just mitään. Koitin kännyllä kuvata, ku ne on niin helppo tästä lisätä, eikä noissa just mitään ole, ellei oo superpinkkejä laseja. Raskaana siis tuskin olen. :(

Yllä salamalla ja alla ilman.

Kuiva

Viimeksi muokattu:
mymosa
Voikohan menkkamaiset oireet olla ovisoireita? vai onkohan tässä kaivettava rätit kohta esiin.. Meinaa mulla on vasemman polven/jalan särkeminen aina se eka menkkaoire.. nyt sitten juilii, mutta mahakipua ei oo.

Tilasin vaihteeks fertest testejä, 21 liuskaa 9.90. Fiksuinta kai olisi ollut jatkaa noilla wondfoilla, mutta ne on kalliimpia ja nuukuus iski.

Niin ja anteeks, että jatkuvasti tungen ovisaihetta tänne :D

Yhteistyössä