Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tällanen testi tuli. En tiiä näkyykö viivanpaikka vaan tai jotain??paitsi tietysti pölyä näkyy älkää huoliko tänään oli siivouspäivä) :D dpo 9-12 en enää oo varma itekkään vaikka oviksen tikutin mutta ovislimat tuli vasta dpo 2 ja raskausoireet on kovemmat kuin koskaan!

20140131 220919 - Aijaa.com

eikö tuo kuvittelemani viivanpaikka oo vähän liian reunassa vai näkeekö muut tuossa mitään?
 


Mollys mulla oli myös aika heikohko viivanen tässä kierrossa mutta plussaa se mulla tarkotti! Joten hyvinkin voi olla plussa jollain muulla, toivotaan :)

Käyn edelleen lukee teiän juttui, ja kovasti toivotan plussatuulia! Illu 7+0 <3
 
Onnea kaikille plussanneille!



ON: Mistä päivästä lasken dpo:t alkaneeksi?? Kuvaassa ovulaatiotikut ja 3päivänä jo mielestäni plussa oviksen suhteen! :O Testaan huomenna vielä myös et miltä tikku näyttää.. Auttaako siis jos tänään vielä touhuais :p Tai siis eihän se pahitteeksi tietenkään ole. ^^

Miksi en saa kuvaa näkyviin?????

Ovulaatio - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Näkymätön Hyvänvahvuinen viiva se on! Tuo testi (Pregent stick oletan?) ei ole paras mahdollinen. Itse en ole koskaan saanut tuolla kovin vahvaa plussaa, vaikka muut testit on sitä jo näyttänytkin! Joten uskoisin, että sua voi onnitella! :)

mymosa Tuo on kyllä mun silmään vahvistunut jonkin verran..onko testien välillä paljonkin aikaa? Toivotaan kuitenkin et kyseessä ois normaali raskaus ja viiva vahvistuu vahvistumistaan! :)
 
Mymosa: eihän siellä noin alussa muuta näykkään kuin ruskuaispussi. Ja viiva on vahvistunut. Voihan se olla että siellä on ollut kaksi ja toinen vuotanut pois. Tiistainakos sulla uus verikoe ja ultra? Tosi jännää!

Näkymätön: hieno viiva sullakin.
 
Onko kukaan tehnyt Olivon testiä? Onkohan niistä mihinkään? Täällä Rouva Epätoivoinen kävi ostamassa sellaisen, kun tätiä ei kuulu kylään. Testi oli halvin niin ostin sen, kun negahan se tulos kuitenkin on. Odottelen tässä vessahätää, että pääsisin testaamaan...


Muoks. Taitaa antaa viivan paikkoja, joten en suosittele...
 
Viimeksi muokattu:
Oodikas: tuohan on aika selvä plussa, ei ees mikään haamu! Mikä testi toi on? Tee jollai toisella huomenna ja sit digi ;)

Kiva täällä jännätä teitä. Mulla taitaa olla ovulaatio iha osimoilleenkin nyt kohta. Ja vielä mulla noi testit tallessa ja käyn välillä kattoo viivoja tikussa.. jospa seuraavalla kerralla jos onni käy, pysyis pieni matkassa loppuun asti.
 

Yhteistyössä