Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Annikaeveliina, näin kyllä jotain viivantapasta siellä... Toivottavasti vahvistuu!

Itse en nyt oo testannu ja lupasin ja vannoin itselleni, etten testaa kun aattoaamuna vasta! Nyt on olot vaan vahvistunu eikä menkoista tietoakaan. Kuvottaa ja alavatsaa nipistelee ja vihloo. Myös vatsa tuntuu alhaalta samanlailla kovalta kuin mitä kahdesta edellisestä raskaudestakin. Kaikennäköisiä oireita on ja tuntuu aika saakelin hullulta, jos olen nämä kaikki keksinyt päästäni... Nyt menossa 31/30...
 
Viimeksi muokattu:
Tuntuu niin epätoivoiselta, kun kaks eri testiä on niin erilaisia :( toi rfsu antoi mulle kemiallisessa semmosia värikertymiä mitkä ei olleet koko viivana.. mutta tuo mikä tuli (tein kolme testiä loppuviimeks eri pissoista, kaikki samanlaisia..) oli ihan selvä viiva, tikkusuorat reunat ja väriä. Huoh. Jos olis toisinpäin että rfsu näyttäis heikommin ni uskoisin jo olevani raskaana..
Namibihibibi, tuu sitten heti ilmoittamaan miltä näyttää! :)
 
Tätä ketjua lukiessa miettii vain, että miksi te testaatte noilla rfsu testeillä, kun aika moni saanut niillä vain pahan mielen? Itse luotan apteekin omaan, digiin sekä wondfoon.
Joo en kans enää koske niihin enkä myöskään tilaa mitään halpatestejä mistään vaan nyt oottaa digi tuolla laatikossa ja teen sen aattoaamuna ja jos se mitään näyttää ni sen mukaan sitten jatkossa... Jotenki menee usko noihin ihme halppisjuttuihin ku tuntuu että niitä on sitten ihan väkisinkin pakko ostaa se iso läjä ja joka perkeleen päivä sitten tutkia et jokonyt...Kun ostaa yhden vähä tyyriimmän ni on PAKKO odottaa, että ne menkat myös oikeesti on myöhässä kun ei tohdi huvikseen tuhlata kallista testiä... Sitä en mene sanomaan, etteikö ne halpatestitkin toimis, mutta ollessaan juurikin edullisia ja monipakkauksissa saatavilla niin tulee testailtua liika aikasin...
 
Apteekin oma antoi haamun pregcheck minusta nega (joku oli siinä viivan alkua näkevinään) ja tänä aamuna olin itsekin jotain yritystä näkevinäni, mutta ei näy selvästi niin luulen että on nega. Miten tämä teistä sitten on mahdollista? Jos apteekin oma on haamu, miksi muut on negaa???? Digiä en pitkään aikaan saa kun lähin apteekki on 200km päässä ja postit ei nyt oikein tänne "korpeen" kulje...
 
Aamulla pregcheckiin haamun. Samoin alko vuoto. Huoh. Erikoista että se on myöskin ruskeaa välillä, täytyy testata pyhien jälkeen vielä jos on epäilystä, mutta näillä näkymin kp 1/28-31. Hyvää joulua ja plussaustuulia teille muille <3
 
Saattoipa olla että meni yli maxin, mutta plussaa en kyllä enää ole odotellut vaan testaillut ihan vaan "huvikseni" menkat on ollut viimeksi syyskuussa. testit näyttänyt välillä selkeää värillistä viivaa joita olen neuvolssakin näyttänyt. Ultrattu pariin kertaan ja varmistettu nega. Ovistestit näyttää ihan kokoajan plussaa. Tänään ois ollut aika erikoislääkärille, mutta minä pöhlö kämmin sen menemällä väärään sairaalaan :LOL: no joo ei paljon aamulla naurattunut. Sain uuden ajan ensikuulle. Mitä lie vikana minussa, mutta raskaudesta on turha nyt haaveilla.
 
Heippa!

Olen ihan uusi täällä (kirjaimellisesti ekaa viestiäni kirjoitan) ja melkeinpä puolipaniikissa, kun tänään tein pari Apteekin raskaustestiä, joissa ilmeni mielestäni haamu alle 3 min. sisällä. Olen siis 22-vuotias naikkonen, ja lopetin pillerit pari kuukautta sitten kun sovittiin miehen kanssa, että tulee jos on tullakseen. En ole yhtään perehtynyt mihinkään hedelmöittymisslangiin, ja tiedän vain, että kuukautisiin on vielä muutama päivä (olen siis aikaisin liikkeellä :D).

Testin tein siksi, koska rinnat ovat olleet kummallisen kipeät, tai nännit oikeastaan, ja näin viime yönä unta, että tein kolme positiivista raskaustestiä. Sen lisäksi on vain väsyttänyt ja ollut kylmä, mutta muita "oireita" ei ole. Haamu ilmestyi kuitenkin testiin melko nopeasti, ja hain sitten saman tien toisenkin samanlaisen testin, joka reagoi ihan samalla lailla. Ja menkkoihin on tosiaan vielä muutama päivä aikaa, notta voihan tämä jotain hormooniplärinääkin olla...





Nihkeää tässä on se, että olen surullisen kuuluisa kärsimättömästä luonteestani, ja muutaman tunnin päästä pitäisi lähteä jouluksi anoppilaan muutaman sadan kilsan päähän. Toivottavasti on joku apteekki välipäivinä auki, että uusia testejä saan hommattua. Nyt jännittää ja hermostuttaa niin maan per..usteellisesti,
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Noniin... Täällä on meikäläinen menettänyt hermonsa! Nyt pidän taas taukoa vaikkapa sen viikon ja testaan uudelleen. Nyt näytti taas ihan selkeää negaa testit ilman sen kummempia haamuviivojakaan. Menkkoja ei kuulu, vatsa on alhaalta pinkeä ja muutkin oireet raskaudesta vaan vahvistuvat. Menkkoja ei vain kuulu. Nyt on kylläkin vasta kiertokin 33/30... Esikoisestakin näytti vasta viikolla 7 plussaa.... Että semmosta... Rauhallista Joulua teille ja onnea plussanneille!! :) Me muut kärsimättömät odotellaan niitä plussia puikkoihin!

:p
 

Yhteistyössä