Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Noniin, täsä se nyt sit oli. Jotain pientä vuotoa jo havaittavissa. Voi ny perkele! Sori, mut ketuttaa! Noh, voi ainakin huomenna ennustaa veritestin tuloksen.
Nutturuu
minä näen tossa kuivuneessakin viivaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tää taitaa olla ihan sitä itseään..ei mitään niagaranputouksia, mutta selvää verta pyyhittäessä. Kiitos, tytöt kuitenkin. :)

Jotta ei vastauksia saisi liian helposti. Se missä kävin verikokeessa on aika pieni paikka ja nyt se labrantäti on kipeä. Onneks siellä on yks tuttu töissä. Lupas tarkastaa tulokset ja soittaa mulle kun löytää ne. :) Pienen paikkakunnan hyviä puolia.

olo on vähän hassu. Toisaalta surullinen, toisaalta helpottunut, että tää ikuisuus kierto on ohi. Jotenkin on tullut sellainenkin ajatus, et mitä jos sitä lasta ei oliskaan? Tosin, pitempään kun miettii niin mikä merkitys mulla täällä sitten on?
Noh, kai se taas tästä. Jälleen kerran.

30 päivää etiäpäin mä oon täällä taas latailemassa kuvia. :)
Tosin toivottavasti saan siks vastauksia. Mä haluan tietää, miks ne testit kummittelee mulle? Mikä mun elimistössä voi nostaa hcg arvoa niin, että kotitestit ainakin reagoi?Eihän mulla voi tuulimunakaan joka saakelin kierto olla.
Toivottavasti olisin saanut siksi tilattua sen ajan myös siihen, että alotetaan tutkimukset. :)
Elämä on.
Kengumamma Selvä viiva. Varovaiset onnittelut. :) :heart:
Nutturuu Minusta siellä viiva näkyy! :) :heart:
 
Heilanga voi harmi että vuoto alkoi. Oisi voinut tämäkin jännitys päättyä paremmalla tavalla. :( :hug:


minalon tavoin itsekkin odottelen vuotoa. Menkka kipuja ei tule kun aaltoilevina Ristiselkää on särkenyt nyt viikon verran joka on mun mielestä jotain uutta pms oireissa. Kamala nälkä ja huono olo vuodon odotuksen seurana. :)
 
Heissan tytöt. Elikkäs tulokset tuli. hieman alle 3. Kuulemma olen hedelmällisessä vaiheessa, mutta ei raskauteen viittaavaa. Minä kun en ymmärrä nuista luvuista mittää, niin en sitten tiiä, että oliko kenties yritystä vai eikö ollu mittää. :)

Tilasin jo ovistestit enskiertoon. Hitsi kun mä oon sinnikäs.:D
 
Luin nyt sitten nerona tuolta sivuilta, noista arvoista....eihän sen nyt kuuluisi missään 3 olla jos en oo raskaana?!! Sen mukaan mitä katoin, jotain taulukkoa, mä olisin 3 tai 4vk raskaana! WHATTA??:confused:
Pihalla ollaan kuin talitintti, mutta ollaan sitten.
Tosin jos mulla on normaalisti Hcg arvo hieman alle 3 en ihmettele enää miksi testit kummittelee....nehän mittaa jotain 2-2,5....eikö?
*muoks*
Oonko vähä blondi! Sehän o 20 ja 25. :D
En oo onneks kovi tyhmä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on Medix laboratorion hcg viitetaulukko
Viitearvot
naiset fertiili-ikäiset alle 5 IU/l
raskaus/raskauden jälkitila yli 25 IU/l
postmenopaussi alle 14 IU/l
miehet alle 3 IU/l

Itselle lapsettomuuslääkäri aikoinaan sanoi veritestin jälkeen,kun hcg oli alle viisi,että mitään ei ollut edes yrittänyt tapahtua.

Toivottavasti sinulle Heilanga se toivottu plussa kuitenkin tulisi.
 
Viimeksi muokattu:
Tillu79 onkohannoi uusia viitearvoja? Löysin meinaan samanlaisia taulukoita uudemmilta nettisivuilta. Noiden mukaan mä olisin mies. ;) tosin tällä yrittämisellä, en sitäkään ihmettelis. Kyl mun hormoonit niin sekasin on.

Mieliala heiluu taas tänään oikeen kunnolla. Nyy o sellanen olo, et paskat olkoon, ei saada sitten lapsia! On meillä tosa toi yks laps. Juoksee nytkin joku paperipallo suussa edestakaisin, raapii ja puree, maukuu kun on nälkä ja ignooraa kun ei tartte mitään. :) eiks se oo melkein sama.
 
Nutturuu, mäkin ehkä jotain pientä nään tuossa kuivassa..

Itsekin täällä edelleen testejä kulutan, kun ei ole menkat alkaneet (kp 30). Vaan eipä näissä kyllä näytä mitään näkyvän..?


Alan epäilemään, että mun ovis olikin vasta paljon myöhemmin mitä luulin.
 
Täällä on niin hyvä testitietämys joten pakko kysyä :D

Dpo 10 david herkkä raskaustesti aamupissasta nega,olisko ,jos jotain tapahtunut,pitänyt tuolla testillä näkyä?
Elättelenkö turhia toiveita että voisi vielä positiiviseksi muuttua?

Olot viestii ihan muuta kuin negaa:D

Kiitos vastauksista!
 
SuloinenSalaisuus Mun kuuleman mukaan Davidin "herkkä" ei todellakaan ole sen herkempi kuin muutkaan, että vielä se toivo elää ja aika varhainen vaihe näkyä plussaa tuo dpo10 muutenkin :)

Yritän täällä olla pessimisti ja ajatella, että ei ole mitenkään mahdollista, että raskaana olisin sillä n. 2vk sitten alkoi kuukautiset. Tosin todella oudot sellaiset. Ensinnäkin alkoivat 4pv myöhässä, kaksi päivää valui ja sitten vielä tiputteli pyyhkiessä hitusen ruskehkoa vuotoa 4päivää. (Anteeksi kuvailut) Yleensä täysin punaista veristä vuotoa kestää n. 4pv. Oirelut jatkuneetkin eli lämmöt koholla olleet jatkuvasti viimeisen bongatun oviksen jälkeen, mahaa nippaillut, turvotusta vatsassa, palelua ja tänään sitten hengästyin tavallista helpommin, sekä aamupalan jälkeen alkoi hieman oksettamaan. Välillä vain käy mielessä, että voisiko vuodosta huolimatta olla raskaana, kun se nuin outokin oli?? En testaillut ennen näitä outoja kuukautisia enkä niiden jälkeen.

Kokemuksia, mielipiteitä?
 
Täällä todellistakin todellisin hätähousu :D Eli tänään ollu ihan järkky olo, väsyttää ja heikottaa. Myös pikkarit kastuneet paksusta valkovuodosta, joten näiden perusteella aattelin huvikseni kokeilla ovistestillä jos se vaikka haistaisi jo jotain. Tällä hetkellä menossa Dpo 5-6 (clearbluen ovisdigi antoi viime lauantaina plussan, joten en ihan varma ole onko tapahtunut lauantaina vai sunnuntaina). Mutta joka tapauksessa, tässä kuva pregcheckin ovistestistä 12740151.jpg - Image - Aijaa.com ja tuo viiva piirtyi miltein heti kun tikku oli kunnolla kastunut. Eli alle minuutissa. Mitä mieltä ihmiset, olenko liian hätänen ja kuvittelen vai voisiko tosissaan olla mahdollista, että tuo testi näyttää oikeaa?
 

Yhteistyössä