Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

suloinensalaisuus Davidid ei tod. oo herkkiä. Moni on saanut selkeän viivan muihin testeihin kun david on juuri ja juuri haamuilut. Toivotaan, että saat plussan jos kerran olotkin on sellaiset. :) mutta siis kokeile jotain toista testiä. :)

Salamanteri3 minä en kyllä näe mitään, mutta useinhan se on niin, että jos luonnossa näkyy hailakasti niin kuvassa ei välttis näy lainkaan. :)

Neinäsä aikas tumma on ovistestin tulos. :) ei muutakuin testailemaan. :) Turha tässä sanoa, että oota pari päivää, kun tiiän ittestäni, et testaisin heti jo r-testilläkin. Voipi olla kyllä, että r-testi ei näytä vielä vaikka ovistesti muuta väittäis. Jollain myös loppukierrosta ovistesti vahvistuu ihan vain muuten. Toivotaan, että sulla se vahvistuu siitä toisesta syystä. ;)

eltsu81 mä en näe kyllä mitään. Ihan kuin olisin viivasta sun aikasemmissa testikuvissa nähnyt..mikä kp sulla on?
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga, munkin mielestä ihmeen tumma ja kun tuli ihan hetkessä. Enkierron alussa saanut viivaa ollenkaan ovistestiin mut tätä kyllä suuresti ihmettelen :) r-testin teen vasta ihan kierron loppupuolella, viimeks tuli tehtyy liian monta liian aikasin ja kukkarokin keveni, turhaan. Noilla ovistesteillä vois kattoo et jos vahvistuu niin sit vois jo epäilläkkin jotain ;)
 
Mulla on nyt kp 30, enkä joo itsekään nähnyt tuossa testissä mitään :) Siinä aiemmassa Pregcheckissä muka oli jotain pientä, mutta tais olla kuvitelmaa :) Mä alan uskoa yhä enemmän, että ovis olikin vasta about kp 21-22 sillä silloin tuli kunnon kivut ja kirkkaat limat..eikä tosiaan menkkoja vielä näy. No, odotellaan!
 
Onko joku teistä availlut clear bluen viikkonäytöllistä testiä? Mulle tuli ei raskaana, mutta sitten avasin sen testin ja katsoin sisällä olevat liuskat. Toisessa liuskassa yksi viiva, toisessa kaksi (toinen kahdesta on haalea).

Tiedän epätoivoista, mutta kun aiemmin tänään sofiin tuli heti kastamisen jälkeen vaaleanpunainen toinenkin viiva, joka sitten häipyi kokonaan jo viiden minuutin jälkeen.

En taida olla raskaana :( Vaikka kovasti haluaisin. Nyt dpo 11-12. Yk 18 alkakoon sitten vaan.

katso liitettä 19258katso liitettä 19259
 
Viimeksi muokattu:
Luis mä avasin mielenkiinnosta ton digitestin (näytti: Raskaana 2-3) niin siellä oli kolme räikeen sinistä viivaa, siis kaikki suht samanvahvusia.. toisessa liuskassa oli kaks ja toisessa yks.. siis samanlailla ku tossa sulla.. mutta kaikki tummia.. )
 
luis niissä on aina kolme viivaa. Siitä digitestistä ei saa mitään selkoa jos sen avaa. Tuolta englanninkielisiltä palstoilta löytyy juttuja ja kuvia digitesteistä.

Nyt tytöt menee oikeesti jo järki! Älkää kysykö miksi, mutta ajattelin vielä huvikseni testata paritestiä. Tein eka ovistestin sen tulos oli seuraava.
12743083.jpg - Image - Aijaa.com
Minulle tuo oni siis tod. Vahva tässä kohtaa kiertoa.

Olin hiukan hämilläni, teinpä piruuttani pc:n. viivan tynkää näky heti testiajalla, mut sit äijä käski mennä maalaamaan yht vaneerii niin se testi jäi pöydälle. Kuivuneena tulos tämä!
Pahoittelen hieman punertavuutta, verta oli hiukan virtsan mukana. :ashamed:
12743084.jpg - Image - Aijaa.com

Nyt on siis kp3. Mitäs tostakin nyt sit ajattelis. Kai mä ootan et nää menkat, jotka on musta ihan tavalliset, niin katotaa jos testaan sitten uudestaan.
 
Kyllähän tossa Heilanga haamunalkua näkyy :eek: Oon joiltakin kuullut että pc:kin vois antaa ns. roskishaamuja, vaikka itse en ole sellaiseen törmännyt ja yleensähän sitä kehutaan tosi luotettavaksi. Itseasiassa viime raskaudessa (joka meni kesken 7+3) mulla tuli ensin haamujen haamu testiajan jälkeen ja muuttui sitten parissa päivässä ihan plussaksi :) pc:llä siis testasin.
 
Hei Asiantuntijat!

Voitteko jeesaa? :)
Toinen lapsi on toiveissa ja takana 2 iiinhottavaa keskenmenoa.
Nyt olen hieman hämilläni ja kaipailen jeesiä..
Tein apteekin omalla testillä testin nyt illalla. Kp 28/28.
testissä lukee että positiivinen testitulos tulee testiin 1 min kuluttua ja että negatiivisen poissulkemiseksi kuitenkin vaaditaan 5 minuuttia. Mitä tämä tarkoittaa? :)
Minä sain tuon reppana-viivani (näkyy luonnossa paremmin uskokaa tai älkää ;) noin 4 minuutin kuluttua. Niin että mitenkä tää nyt täytys ottaa. Saako pikkuisen jo toivoa???
KIITOS!

12743344.jpg - Image - Aijaa.com
 
Kiitos vastauksesta Heilanga!:heart:
Mua kyllä hieman epäilyttää edelleenkin, mutta kaipa vaan siksi että tätä on niin vaikea uskoa todeksi. :)
Nyt alkaakin kai kamala jännitys siitä, pysyykö tämä pikkuviiva sisällä turvallisille viikoille. HUOH!
Isot tsempit täällä jännääville piinailijoille!
<3
 
Täällä on niin hyvä testitietämys joten pakko kysyä :D

Dpo 10 david herkkä raskaustesti aamupissasta nega,olisko ,jos jotain tapahtunut,pitänyt tuolla testillä näkyä?
Elättelenkö turhia toiveita että voisi vielä positiiviseksi muuttua?

Olot viestii ihan muuta kuin negaa:D

Kiitos vastauksista!
Pakko vastata, toukokuulta on huonot kokemukset davidin testeistä. Dpo12 digi anto raskaana 1-2 ja davidin testi ei minkään näköstä viivaa. Ja samasta pissasta molemmat joten siihen en testiin minä en ainakaan luottais. =)
 
Hei kaikille, en ehtinyt sen enempää viettää teidän kanssa täällä kuin muutaman kirjoitukseni verran, 4 raskaustestiä tehnyt viime viikon aikana ja kolmessa plussattu, nyt labrassa olin ja sain tuloksetkin että raskaana sitä tässä ollaan. :) en ehtiny edes laittaa tänne tikutuksia kun jännittänyt niin paljon! :) onnen toivotuksia muille jotta plussaisitte pian!
 
Joo, niin taitaa tulla..pitää siis siirtyä takasin niihin pc:n testeihin, niihin en oo saanu viivanpaikkoja edes testiajan jälkeen vaikka kuinka tihrustais. Ärsyttävää tollanen :/
Minä luulin kans että ne ois hyviä ku on ulkonäkö verrattavissa toisiinsa mutta huono oli kyllä kokemus.. ja ei anna edes mitään haamu viivanpaikkaan vaan ihan kunnon viivan. Liputan ite pregcheckin nimiin =)
 
APUA! en ymmärrä yhtään
IKINä ei oo ollu menkat myöhässä.
Nyt kp 30/27-28 ja menkkoja ei näy. MUTTA ei näy plussaakaan rtestissä.
Tänään aamulla tein prismasta ostetun testin (pregent tms) ja puhdas nega.
DPO varmaan jo 14?

tosi inhoittavaa tällänen epätietoisuus. kun raskauskin on testillä pois suljettu. :/
 
katso liitettä 19270

Onko ihan normaalia saada ovistestiin noinkin 'vahva' viiva kuukautisten alussa? Kuukautiset alkoi eilen ja tänään kp 2 ovistestiin tuli tuollainen. Tarviiko tässä raskaustestiä lähteä ostamaan? Käytin ne kaikki ennen kuukautisten oletettua alkamisajankohtaa loppuun ja harmaitaviivanpaikkoja niihin tuli. Kuukautiset on ihan normit, hyytymiäkin tullut, mutta aika paljon kivuttomammat, kuin yleensä.

Oli vähän huono olo ja siksi testasin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä