Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minalo nyt et kyllä vielä luovuta! :hug: Komias haamulainen se on edelleen.! Jos se oli vaan laimeampaa kuin aamulla. :heart:

Mä oon noita nyt saanut vahvempana ja ei niin vahvana ei viime, mut edellisest viikonlopusta lähtien. Mä jo epäilen kaikkea kamalaa, et mul on kasvain ja siks r-testit reagoi! :kieh:
En kans jaksa uskoa, että itsellä on mitään pysyvää mukana, kun ei ne tuosta vahvene. :(
 
No niin, hyvät naiset. Kiitos kannustuksesta jälleen kerran. :heart: Mutta kyllä tää oli tälläkin kertaa tässä. Unelmat murskaantuivat tän aamun testin myötä. :'( Viiva oli hävinnyt jotakuinkin kokonaan...Itkuhan siinä tuli! Ei onnistu niin ei onnistu. Täytyy oppia hyväksymään faktat ja fakta on se, etten minä sitä plussaa tule koskaan enää testissä näkemään.

Toivon parempaa onnea kaikille muille!! :heart:

MiNalo kiittää ja kuittaa! :wave:
 
Heilanga Tänäänhän sulle varmaan selviää tavalla tai toisella, miksi haamuilee, mutta vastaisuuden varalla suosittelisin vaihtamaan r-testi merkkiä. Yksilöllistä mikä kellekin toimii, mutta itse suosittelen ehdottomasti First Singal One Step kasettia (jollei sitten digiin halua tuhlata, mutta eihän se ole niin kivaa... :) )
 
Neiti Näpsän äiti Pahoitteluni :(
Ette ole hoitoja miettinyt???
Mä roikuin samassa ketjussa kuin sinä mutta siitä on jo 3 vuotta aikaa..yritettiin ja yritettiin toista lasta 3 vuotta eikä mitään.
Sitten mentiin hoitoihin ja kuopus syntyi 2011 ja nyt odotan 3. lasta jonka LA on parin viikon päästä.Hänkin on hoidoilla saanut alkunsa.Meillä ei mitään todettua syytä ole siihen miksei luomuna tärppää.

Tiedän miten turhauttavaa on ajoitella sänkypuuhia oviksen mukaan ja ruveta kuulostelemaan oireita.
Kovasti tsemppiä ja jaksamisia :heart:
 
shenda onnittelut pienokaisista. :heart:

Valitettavasti rahatilanne ei meillä anna myöden että hoitoihin pääsisi. Mies työtön itse työelämässä mutta eläminen maksaa.
Ja toisekseen paino taitaa olla ratkaiseva tekijä ettei noi kunnolla kiinnity.
Nyt vuodessa paino tippunut reilu 12kiloa ja lisaa pitäisi vielä tiputtaa. Tällä hetkellä ajatukset painossa eikä niinkään vauvassa. :)
Eli nykyään on asenne tulee jos tulee. Onneksi tuo yksi on niin ei tunnu niin pahalta.
Loppuvuodesta tai ensivuoden alussa taas ajattelin käydä gynellä tarkistelemassa. Mutta alkuvuonna ei ollut mitään poikkeavaa.
Kyllä se tästä. Monet itkut vuosien aikana itketty. Ja nyt vasta mieli on tasapainossa.
Ja jos tosiaan ihme tulisi meidän elämään niin en edes tiedä miten siinä vaiheessa olisin jos silloinkin pitäisin sitä mahdottomuutena. Ja olisi kokoajan pelko että se viedään pois. :(
Noh se saattaa ehkä olla sen ajan murhe jos niin käy. :)

Kyllä se tästä elämä opettaa arvostamaan pikku juttuja. Toiset ei sitä muutaman kuukauden jäkkeen vielä edes ymmärrä kun valitetaan mitättömyydestä. :)
Tää on rankkaa mutta kyllä se jollain tavalla palkitsee. Viimestään lempeällä pois menolla. :)
 
Me rahoitettiin hoidot pankkilainalla jota maksetaan vieläkin pois.
Ja painoa mullakin liikaa mutta sain lääkäriltä metformin-lääkityksen joka mulla ainakin paransi solujen laatua huomattavasti sekä mies lopetti tupakoinnin kokonaan.
Kuopusta odottaessa ravasin vähän väliä ultrassa kun pelkäsin todella paljon sitä että hänet otetaan vielä mieltä pois.

Toivottavasti se plussa teille tulisi ja paras lahja siitä 9kk päästä.
Se toisen lapsen kaipuu oli jäätävää ja pelkäsin todella paljon sitä että jäädään yksilapsiseksi vaikka totta se että kun edes sen yhden saanut kun toiset ei saa sitäkään.
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän onkin tuolta muista ketjuista tuttuja nimiä :) Pahoittelut plussien katoamisesta MiNalo ja Neiti Näpsän äiti :hug:

Itsellä nyt dpo12/13 ja testi näytti aamulla puhdasta negaa :'( Ei kuitenkaan ole täti vielä kurvannut kylään... Onko teidän mielestä raskaus edes mahdollinen jos ei tässä vaiheessa haamulaistakaan näy?? Sori jos kyselen asiaa mitä on täällä jo puitu, en ole ehtnyt lukemaan ketjua kunnolla läpi...
 
kengumamma mie ainakin nään haamulaisen. :)
Nutturuu kuivassa testissä olen jotain näkevinäni.

omanapa ei menkkoja näy, eikä edes siltä tunnu. Kuuluuko alkuraskauteen huimaus ja kuumat aallot vai onko mulla jo mummotaudit!? :kieh:
Kävin veritestissä...yksityisellä kylläkin saan tulokset vasta huomenna. Kunnalliselta olis saanu vissiin heti. Noh, ehkä mä kestän huomiseen. Käääk! Nega se on kuitenkin. Hoen sitä ittelleni kokoajan.
Ajattelin vielä laittaa kuvan kuivuneesta apteekin omasta, ettei vaan pääse tapa unohtumaan. :LOL: livenä näkyy selvemmin, mutta joo selitykset sikseen.
12735687.jpg - Image - Aijaa.com
 
Heilanga Huimaus on ihan yleistä, koska verimäärä lisääntyy ja voi verenpaineeseen vaikuttaa, varsinkin makuulta ylös noustessa. Ja täältä ainakin löytyy kuumat ja kylmät aallot - välillä palelee niin, ettei riitä villaviltti ja villapaita ja sitten hetken päästä oon vääntämässä pattereita kiinni ja partsin ovea auki :D Jännäilen täällä vielä sun puolesta huomiseen :) Ja muuten, joillakin ei erity se Hcg virtsaan tai aamupissa voi olla jostain syystä (en muista mikä se oli) huonoa/tujua, ettei se anna tuloksia. Ootko ajatellut digiä? Mun mielestä toi viiva on ihan selvä <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Digi testi on hyvin julma tuloksensa kanssa, se ei jätä tulkinnan varaa....

Mieki olin jotain testissä näkevinäni, siispä tein nyt illalla vielä uuden kun aika laimeasta sen ekan päivällä tein... ( Ja näitä testejä tullut jokunen tilattua....)No, eka näkyi ehkä jotain, sit n. 5min kohdalla näkyi! Mutta, sit se viiva siitä aika nopeaan hävisi ja kuivassa tekstissäkään ei näy kun ehkä tummempi viivan paikka... Täytyy huomenna testata muulla testillä, nämä ei tunnu kovin luotettavilta!

Testi n. 5 min kohdalla
12735792.jpg - Image - Aijaa.com

Kuivana
12735802.jpg - Image - Aijaa.com

heilangantestissä mieki haamun näen!
 

Yhteistyössä