Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

minalo vaikka itsekkin haluaisin että se vahvistuu. Niin en usko että niin käy. :)
Kuivana testissä näkyy jotain hailuraa.
Mutta omalta osalta olen aika varma että tuohon se jääkin.
Vuotoa odottelen torstaiksi tai perjantaiksi.
Kuten sanoin että omaksi iloksi testaan. Mutta ihmeisiin EN enään omalta kohdalla usko.
Tämä vuosi ollut aika koetinkivi niin usko jo horjunut moniin juttuihin niin en halua toivoa liikoja. Vaan pysyn pessimisti asenteella.
Sinun viivan toivon olevan pysyvä. :heart: :)
 
Kiitos! <3 Mutta ihan tasan samanlainen pessimisti on täälläkin. Vaadittaisiin ihme jotta meille se vauva saataisiin. Ei ole uskoa siihen enää pätkääkään. Saattaahan tuo mun viiva tuosta vahvistuakin mutta en usko et siitä mitään vauvaa tulis.
 
Heilanga Okei, no toivon mukaan tilanne selviää pian! Suuntaan tai toiseen. Ja toivottavasti siihen toiseen eli plussaan! :)

NNÄ Joo, kyllä se vain niin on että pessimisti ei pety! :D Me ollaan molemmat jo niin konkareita ja kaiken kokeneita tällä alalla et mikään ei ole itsestäänselvää. En oikeasti usko tuon mun viivankaan vahvistuvan..vuoto tulee alkamaan torstaina tai perjantaina, niin se vaan on.
 
No hitsi..en kyllä tiedä..oon siis tuohon jo noita kontrasteja muokannut. Kiertokin on niin sekaisin vieläkin km:n jäljiltä, että vaikea miettiä millon testata, nyt kp 27 (ja edellinen oli vain 23pv)..edellisestä keskenmenneestä oli ihan samaa haamujen esiäitien tihrustelua, pitääkin tähän aina lähteä :D
 
eltsu Jotain tooooosi haaleeta nään tuossa naarmusta huolimatta! :) Jospa sun kiertos ei vielä ole lopuillaan vaan hätähousuilet ja plussa tekee tuloaan. ;)

Madeia Mä oon joskus saanu tommosen harmaahkon viivan..ja en sillon ollu raskaana. Seon kyllä totta ettei nuo davidit näytä plussaa kovin aikaisin. Ja suotta häpeilet! :) Minä oon kans monta kertaa dippaillu menkkojen jälkeenki ku on ollu omituisia oloja..

Nutturuu Minä en valitettavasti näe noissa mitään...purit ilmeisesti siis tuon kasettitestin auki. Mutta toooosi aikainen vaihe testata sulla vielä. Peukut pystyyn että se plussa sieltä vielä myöhemmin tulisi! :heart:

Minäkin totesin jälleen kerran tuon Davidin huonouden. Dippasin myös huvikseni ovistestin. Ja tässä tulosta..
 
Täällä kans uus haamuilija. 2 negaa takana, viimeviikolta kp 20 ja kp 24, muistaakseni. Ja tänään illalla professorin raskaustestiin tuli haamu, nyt kp 28.
Teki niin mieli huutaa, mutta pysyn hiljasena huomisaamun ja kattoo silon mitä se näyttelee.

Aikasemmin tosiaan maaliskuussa km todettu rv 9, kyllä tästä noustaan ja koitetaan voittaa tämä erä ;)
 
Heilanga Kyllähän sulla edelleen hailura viiva siellä näkyy..kauanko nuita haaleita viivoja oot nyt saanut? Toivottavasti pääset siihen veritestiin sit huomisen jälkeen!

Testasin mä iltapäivällä toisen pc:n tälle päivälle..tai pitäskö sanoo et tuhlasin. :( Musta alkaa taas tuntumaan tuttuun ja turvalliseen tapaan siltä et kemiallinen tässä on kyseessä. Eli kun tänään tosiaan on jo dpo 13 ja viiva on noinkin onneton ja sit toisekseen ku se ei oo pätkääkään vahvempi kuin aamuinen. Oon aina saanu iltapäivästä vahvempia viivoja kuin saman päivän aamuna...Katson vielä huomisaamuna, mitä näkyy, mutta kyllä toivo alkaa pikkuhiljaa hiipumaan..
Tässä iltapäivällä tänään dipattu PC:
12733394.jpg - Image - Aijaa.com
 

Yhteistyössä