Väpä08 Ihan selvä juttu!
Sitäpaitsi liuskoilla testatessa ei sen viivan kuuluukaan vahvistua kovin nopeesti. Hcg kun tuplaantuu 48-72 tunnin väleinköhän se oli.
Mut anyway, ONNEA!!! :flower:
elokuuntyttö Sulle kans nyt ihan virallisesti onnittelut! :flower:
Nnä Mun on nyt pakko sanoo et tuo näyttäsi olevan pc:n viivanpaikka. Itse oon sen sata kertaa varmaan sillä testillä sen saanut..mutta nyt kun taas lähes vuoden! tauon jälkeen sain siihen näkyviin tänään
oikean haamun, eron näkee selvästi. Mutta, kuten
elokuuntyttökin jo totesi niin toivottavasti on vain liian aikaista vielä testata ja plussa tulee näkyviin myöhemmin! Kovasti kovasti sitä sinulle toivon! :heart:
Heilanga Ne wondfon taitaa olla aika lailla samoja ku pc:t..kapeampia vain!
Sama herkkyys niissä ainakin on..Ja mitä tohon haamun näkymiseen tulee niin mulla tosiaankin on tänään dpo 12 ja
vasta nyt tuli näkyviin
selkee haamu.
Joten toivoa todellakin on!
Elikkäs elikkäs..mä sain kuin sainkin aamulla davidiin vahvemman haamun ja nyt iltapäivällä PC:n liuskaan ihka oikean punavärisen haamun! :heart: Ai, miten ihanalta se tuntuukaan..edellisestä plussasta on jo 11 kuukautta aikaa! En muistanukaan miltä tuntuu nähdä ihan aikuisten oikeesti jotain väriä testiviivassa!
Mutta..ja se on ISO mutta se. Katsotaan vahvistuukokaan tämä koskaan KUNNON plussaksi. Kemiallisiakin on nähty jakoettu ja tosiaan tämä viimeisin raskaus meni kesken rv:lla 6 ja testiviivat ei siten ikinä tasavahvoiksi vahvistuneetkaan. Mutta
jotain :heart: siellä kohtupesässä nyt tapahtuu..
Tässä aamuinen David (herkkyys siis 25):
Ja tässä heti sitten tehty PregCheck (testi vielä märkä) ja kuvassa näkyy myös kuivana aamun David:
Ihan huima ero noissa testeissä..Tarkotan et PC näyttää kyllä paljon selkeempää viivaa jo! :O
Ja tässä kuva kuivasta PC:stä (reilu 30min dippauksesta):
muoks. Pahoittelut huonoista kuvista..kännykamera. Livenä viivat paaaaaljon selkeempiä!