Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heilanga: Testasin siis clearblun testillä juurikin iltapissasta ja useamman tunnin pidättelyn jälkeen. Haamuviiva tuli saman tien toisen viivan kanssa, eli ei mennyt edes kolmea minuuttia. Testiähän voi tulkita 3-10 min ajan. Sen jälkeen emme sitä enää tuijotelleet. Toivottavasti sinunkin viivasi siitä vaan vahvistuisivat!

ON: Testasin myös tänään apteekin oman ja siihen tuli haamujen haamu.. Mutta kamera sitä ei ikuistanut.. Ostin seuraavaksi testiksi CBn digin sitä sitten testailemaan sunnuntai-aamuna, jos sinne asti malttaa odottaa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heilanga ja Maicy
Kääk. Professorin Raskaustestillä (tai mikä onkaan Yliopiston Apteekista) testattu iltapäivällä muutamien tuntien pidättelyn jälkeen. Toooosi hailakka haamu jota taas tuijotin pitkään. Nakkasin roskiin ja päätin että annan olla, vaan kappas, selkeähkö, silmin erottuva roskishaamu n. vartin jälkeen. Nyt sitten eletään siinä toivossa.

Kokeilin napsia pari kuvaa, aika heikoin tuloksin. Sanokaa että negoja nämä kirkkaat kuvat on ja sillä selvä, loppuu tää mun hulluus!



 
Minustakin se on vahvistunut! Toisaalta alavatsan krampit on pahentuneet ja pelko menkoista on kova. Ei auta kuin odottaa. Äijäkin on jo ihan hermona, et miks en vaan mee sinne veritestiin. Sovittiin et jos vk-loppuna menkat ei ala ja viiva haamuilee. Meen maanantaina testiin. :)
 
Heilanga toivotaan et molemmilla viivat vahvistuisi :heart:

Kyllä nää omat yk (33) jo riittäisi :)
Pitänee maanantaina ottaa uusiksi. Tänään tuli vain joku heikko hetki joka laittoi testaamaan.
Ja sanotaanko että viikon verran kun on ilmoja päästellyt KOKO ajan herätti ajatuksen entäs jos :whistle:

Viikko sitten näin raskaus unen. Siinä tosin mulla oli kokoajan km pelko.
Paripäivää sitten jotain tapahtui alavatsalla kun asentoa vaihdoin niin tuli hervoton viilto kipu oikelle puolelle. Ja menkkakivut aaltoilevina palannut.

Toiveita en kamalasti nostele noista viivoist kun aika usein ne on multa viety. :/
 
Mulla tuli sitten äsken plussa ruutuun! Testi oli se sama Huacin.. Toivotaan nyt että on oikia plussa! :)
Oireet kyllä on sitä luokkaa et on kyllä kroppa ja pää tosi sekasin jos ei tää raskautta ole. :D Jos edellisistä menkoista lasken niin nyt ois rv 4+5 ja luullusta oviksesta 4+0.

Tässä vertailun vuoksi kuva vielä liuskasta. 12721887.jpg - Image - Aijaa.com Uskalsin avata kun oli testi sammunut itekseen. :D


Heilanga Ei mitään hajua miten se testi toimii. Luultavasti sun ehottamalla tavalla. :) Kyllä sun viivas on vahvistunut ja nyt erottuu tuo vaaleanpunainenkin paremmin!
 
Viimeksi muokattu:
muumin onnea plussasta! :heart: tarrasukkia matkaan. :)

sassunen Haamuhan siellä pilkottaa. :)

Neiti näpsän äiti kauan ootte tekin yrittäneet. Toivotaan, että nyt olis SE yk. Ootteko muuten käyny tutkimuksissa?

Arvatkaas ketä ketuttaa ihan pirusti nyt. Tein aamulla testin, kun aattelin, et kerkeen ennen töihin menoa, noh en kerinnyt jäämään katsomaan paria minsaa kauempaa. Sellainen haamuhan siellä kurkki kun ennenkin, mutta tulos kuivuneessa testissä.
12722928.jpg - Image - Aijaa.com
Meinasin saada hepulin! Tein testin päivällä, mutta en kyllä siihen saanut oikein mitään. Parin tunnin pidätys ja aika laimealta näytti, joten toivotaan sen viitattomuuden johtuvan siitä. Tässä nyt vielä sekin.
12722942.jpg - Image - Aijaa.com
 
Moikka taas kaikille! Monilla on hienoja plussia ja toisilla orastavia haamuja! Toivon niille kovasti vahvistumista! :) Mulla menossa dpo 10 ja sorruin testin tekoon..taas. Vaikka vannoin etten testaa ennenku menkkojen alkamispvn aikasintaan. Mutta mutta..tikkuun on nyt pissitty ja kyseess Davidin 25 herkkyys testi..onko kokemusta?? Itse oon aikaisemmin testannu vaan 10 herkkyys olevalla. Mutta siis analysoikaapa te seuraavaa: 12724451.jpg - Image - Aijaa.com
 
Minalo: Hieno haamu! Toivotaan, että vahvistuu. Mä niin toivon, että olis sun vuoro. :)

Plussatuulia: pahoittelut tädistä.

Itse tein aamulla testin. Ihan hailakka viiva, jos ollenkaan.
Huomenna siis veritestiin.
Mun pitäis käydä muutenkin, kun toi veri on vissii vähän turhankin paksua. Huomasin vaan, kun sain haavan ja se veri hyyty aika nopeesti. Voi siis olla, että siks menkat 15pv myöhäs. Tosin en usko sen aiheuttavan haamulaisia. :)
 
Heilanga, tsemppiä veritestiin! Jos veri tuntuu "liian paksulta" mutta ei löydy mitään syytä sille, niin käy luovuttamassa vähän. Itsellä nimittäin oli joskus sellainen olo, että verta on nyt liikaa / liian tuhtia, kävin luovuttamassa ja olo oli sen jälkeen pirteä! vaikka yleensä verenluovutus väsyttää
 
elokuuntyttö minä näen punaista! Vahvistumisia sille. :)
mannamaaria eikös sen pitäisi suht nopeastikkin sitten näkyä...en silti tiiä varmaks.

omanapa tänään on tullut ihan vähän jotain ruskeaa tuhrua...taitaa täti kurvata kohta paikalle.... :( ei kyllä mitenkään paljoa ja pyyhittäessä ei tullut mitään..
Tein tietty vielä iltatestin. Taas siinä on jotain, eikö?
Eka kuva on testiajalta olisko n. 4minsan kohilta.

12727601.jpg - Image - Aijaa.com

Toka sitten 20min päästä.

12727631.jpg - Image - Aijaa.com
 
Heilanga edelleen mä noissa viivasta nään :)
toivottavasti tuhru on ihan mitätöntä, sinuna silti kävisin siellä kokeissa huomenna :)

tässä olisi taas mun kuvia ja jos haluaa antaa tietoa näkyykö mitään ois kiva :)

kuva siis kuivana ja tämän päiväinen ylhäällä, keskellä eilinen ja perjantainen alhaalla.





tässä märkänä ja testiajalla tän päivänen




taas sen tein vaikka piti olla testaamatta :ashamed: :)
 

Yhteistyössä