Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heippa kaikille, olen jo seuraillut keskusteluanne pidemmän aikaa, ilman että itse olisin kirjautunut jäseneksi, nyt kuitenkin syyhys jo sormet siihen malliin että oli pakko. Yritystä meille vasta 5kk, ja se tunne kun täti tulee niin on ollut suuri pettymys. Plussaa on kovin toivottu, on haamujakin näyttänyt... Nyt kuitenkin uusi yritys jälleen kp25/30 joten pian pääsisi jälleen testailemaan. Itselläni kuitenkin hirveän turhautunut olo jos jälleen tulee pettymään, joten ei tee edes oikein mieli testailla, ja haamutkin on jotenkin vain itselläni " no mitä sitten"... nyt vaan siis odottelen pari päivää jotta voin testailla, jos onnistuisi. :) Ja harmi Heilanga kun sul ei näkyny viivaa. :(
 
Tänne kurvas täti paikalle vaikka lämmöt ovatoviksesta lähtien pysyneet koholla ilman notkahduksia. Täällä oli yk4 ja alkaa jo turhauttamaan. Ehkäpä pitää jättää tuo varsinainen yrittämällä yrittäminen pois ja jospa se sitten tärppäisi. Oli kyllä niin suuri pettymys kun huomasi kk:t alkaneen :(
 
Heilanga Mä näen viivan ja must vähän väriäkin... :) saitko lähetteen siihen hcg mittaukseen?

plussatuulia mä näen mielestäni viivan ja jollei siin oo niin sit mun silmät on punalasit normaalien tilal.. :D onkos oloja raskauden puolesta?
 
kp5 ja 6 tehty noi testit ja alin on kp5 ja ylin on kp 6 päivällä tehty ja muut kp 5 aamu ja päivä... mutta siis kp5!!! vuotoa oli 2pvää ja sitten 2pvää ei mitään ja tuo kp5 alkoi ruskea tipottelu muutamaa tippaa per pvä ja vieläkin välillä tulee ja nyt kp7...
 
Onpas outoa carolina...Mutta toivotaan nyt että plussa tuosta vahvistuu ja vuoto olisi valemenkat! :)

Mie tein tänään taaaas tuollasen HUAC digin, nyt se näytti miinusta. Menin sitten fiksuna tyttönä kattomaan sitä liuskaa siellä sisällä ja siinä kuitenkin on kaksi viivaa ja haamukaan ei nyt täysin haamu ole..Aukasin sitten sen toissa päiväisenkin ja siinä ei oo toista viivaa. o_O Kenelläkään kokemusta noista testeistä? Viime kerralla se ei kyllä toiminut kunnolla et oisko siks plussan siihen täräyttänyt.

Tässä vielä kuva noista liuskoista, ylempi toissa päiväinen ja alempi tehty tänään. 12717461.jpg - Image - Aijaa.com

Pitää varmaan käydä aamuksi vielä apteekin oma.. Oireet vaan jatkuu.
 
muumin Onkos toi vähän sillai ku cb:n ovistestit? Eli jos ei oo tarpeeks tumma ei näytä plussaa? Eli voisko olla, että se on vaan vielä liian haalea, sen tunnistamiseks, mut et jottai siel kuitenkin olis? :)
Carolina Mulla oli kerran samantyyppistä, ihan outoa! Jos se on jääny kemialliseks ja näkyy siks vielä...tai sit sulla on matkustaja! :) Toivotaan, että olisi kyytiläinen. eikös tollaset tiputtelut ole aika normaaleja alkuraskaudessa?
Tai sitten pc:n testeihin tulee nykyään aina haamu, kun kerran itsekkin niitä saan. Damn it!
 
alexandra1 yritystä on ollut tosiaan se kaksi vuotta, enemmän ja vähemmän. Oon testannu kaikki kikkakolmosetkin. Vehnäalkion öljystä lähtien. Kuuluin siihen clearbluen testiryhmäänkin. Tarkoitus ol mennä kokeisiin nyt syksyllä, mut ei oo saatu aikaseks. :/
Mies on ihan pihalla näistä asioista, joten kaikki soittamiset jää mun huoleks.
Kaikki kuvat testeistä on otettu n. 10min sisällä.

Mun testit ei tullu postista. Perhana! :mad: kävin sit tuhlaamassa rahani apteekkiin. Tässä olis tulos. Ei tuosta ota pirukaan selvää. Eka kuva on testiajan sisällä toinen on sitten n. 15min päästä.
12718415.jpg - Image - Aijaa.com

12718413.jpg - Image - Aijaa.com

Ylin on siis uusin. Oli kyllä aika laimean oloista se pisu, että en sit tiiä....
Tässä vielä kuivuneena...ylin siis tää päivä.
12718597.jpg - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Olen pitkään lukenut tätä ketjua, mutta en ole voinut kirjoittaa kuin vasta nyt. Ikää siis 27v, tänään kp 26/26-28, dpo 12 ja yk 1. Monena aamuna olen testannut sofi one stepin herkillä puhtaita negoja, mutta tänään sitten testasin useamman tunnin pidättelin jälkeen iltapissasta clearblun testillä ja tämmöinen tuli:

Dpo 12 - Image - Aijaa.com

Mitä mieltä te olette? Minä ja mieheni näimme siinä livenä selkeän haamun, jota nyt kuvasta todella vaikea erottaa. Emme silti uskalla iloita, vaan päätimme testata sunnuntaina uudestaan, aamupissasta. Jännät paikat on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini
Voi kääk. Mä hajoilen. Monta testiä tehty, jokaisessa kuvittelen olevan haamulaisia. RFSU ja Pregent PC:n lisäksi testattu. Mulle iskee hulluus, etenkin kun en tiedä mikä dpo nyt on 100 % varmasti. Laskin että ehkä dpo10-11.. (?).

Koitin eilen ottaa kokoelmastani kuvaa, vaan kamerasta loppu akku. Ja nyt, en sitten oikeastaan viitsi edes ladata ku tympii tämä oma hulluuteni..
 
No pitihän se sitten aamuyön tunteina mennä lukemaan keskusteluja jossa tekemäni clearblun testi on todettu sudeksi, joka antaa vääriä positiivisia haamuja... Ei tässä taidetakaan olla raskaana... :( tänä aamuna tehty one step oli puhdas nega...
 
elokuuntyttö voi ei, mitähän lie se clearblue nyt sitten sulle näyttänyt. Kokeile myöhemmin uudelleen! Jospa se plussa vielä tulis. Niin kauan toivoa kun ei menkkoja näy..

Bambini Kokeile testata uudelleen vaikka parin päivän päästä, jos se hormonitaso ei vielä oo noussut tarpeeksi.. Jospa saisit plussan!! :)

On Niin, eilen dpo7 ja tuli ihan yhtäkkiä verta housuun, lorahtamalla. No sen lorahduksen jälkeen ei sitten tullukaan mtn enää illalla, eikä nytkään oo aamusta vielä mitään tullut. Uusi oire on se, että menkkajuilinta alko tänään aamusta. Kesti hetken, mutta nyt odotettavissa sitten menkat luultavimmin. Kaksi r-testiä tein ihan sen takia, ko lorahti housuun, vaan negaahan ne oli. Ei ylläri, nyt vasta dpo8. Huoh.. Miksi tämän pitää olla näin vaikeeta? Kaikista veemäisintä on tällä hetkellä se, että näköjään kierrot ei pidä yhtään paikkaansa. Ihan eka yk alko menkat viikko oviksen jälkeen (kp24), toka kerralla kp26, nyt eilen oli kp23 ja lorahti, mut menkoiksi en vielä laske kun tosiaan ei oo sen jälkeen tullut. Nyt kp24, oviksen jälkeen pitäs abt. 14pv mennä et tulee menkat, eli mulla se ois tässä kierrossa kp30. Vaan eheiii jos ne nyt alkaa. Eihän noin lyhyessä lt-vaiheessa mitään ehdi kiinnittyä.. :O Voiko tämmösestä asiasta mennä jo lääkärille, vai pitääkö mun silti se vuosi yrittää? Tiedän, että 3 kk hormoniehkäsyn jälkeen on vähän elimistölle palautua, vaan ei oo kiva jos kierto noinkin lyhyt että mikään ei ehdi edes yrittää kiinnittyä.. :'(
 
Elokuuntyttö Tuliko haamu testiajalla? Cb antaa helposti haamulaisia testiajan jälkeen. Toinen asia on, että testaa uusiks illalla. Aamu ei välttämättä näytä mitään. Täällä on monesti ollut juttua, että testit näyttää paremmin iltapissasta. :) eli toivo elää! :D

Itsellä apteekin oma viiva aamulla vahvempi kuin eilisessä! Jehna! Tulispa testit tänään! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy

Yhteistyössä