Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minnu toivottavasti siella on tullut hyvia uutisia! :heart: Testasin sitten tanaan viimeisen One Stepin. Noh en osaa sanoa, hailurainen on edelleen ja pian lahti kontrolliviivastakin vari himmeneen... Tilaan jotain muita testeja ja odottelen perjantain yli.

Lilypie kylla kannattaa kokeilla! Selailin etta on ranskankielisilla sivuillakin mainintaa asiasta. =) Katsoitko tuota ConceiveEasy sivua?

mai- kerros miten kavi?

Yemina samanlaista hailuraa kun taallakin luultavasti samalla testilla. Puuuuh vahvistumisia! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Kantrinen: Kiitos!:heart: Mä en kovin vahvasti tunne itse ovulaatiota, mutta nyt parissa kierrossa on ollut aika selkeät. Vasemmalla tai oikealla puolella jomottaa niin paljon, että pitää oikeen särkylääkettä ottaa. Ja kipu tuntuu lonkissa saakka sekä polttaa ihmeellisesti.. Harmittelut sun sekaisesta kierrosta. Tiedän itse kuinka ärsyttävää se on, kun tädin tulo vaan venyy ja venyy..:headwall:

Babette: Aijjaa, toivotaan että molemmilla vahvistuisi ja tarkottaisi raskautta! :heart: Mä kyllä niin heitän nuo testit roskiin jos nämä nyt tarkoittaa vaan jotain viivanpaikkoja... Ja vielä kun viiva on vahvistunut. Ootkos sä tänään testaillu?? :)
 
Yemina just viimesen testailin aamulla - en ottanut kuvaa kun aika samanlaista on.
Pe on viimenen paiva kun menkat voisi alkaa joten sen jalkeen katsellaan uudestaan. Toivotaan parasta. :) Mika kp sulla on menossa?

Kantrinen toivon seuraavalle kierrolle parempaa onnea :hug: Mun keho on niin sekaisin ettei auta ovulaatioita bongailla. :D
 
Babette: Okei. Mutta luulis sielläkin jotain tapahtuvan, kerran semmoista viivaa antaa! Mulla ainakin yleensä jos on antanut viivanpaikan, niin seuraavassa testissä sitä ei tule.. Mulla on kp 20 nyt meneillään, lyhyt kierto. Veikkaisin et ovulaatio on ollut kp 9-10. Silloin ainakin sain ovistestiin plussan. =)
 
Iltaa kaikille! Tulis just töistä aika rättiväsyneenä mut siltin oli pakko istahtaa tähän kirjoittamaan ihania uutisia. Nyt se on meillekkin tulossa kauan toivottu pieni murunen <3 Digi näytti aamulla raskaana 2-3. Voi että oon niin onnellinen <3 Toivon kaikille kuumeilijoille oikein paljon plussatuulia:flower: Siirryn nyt odottajien puolelle. Ootte ollu ihanaa seuraa. Kiitos etenkin Mur-Mur joka jaksanut tsempata täällä kaikkia <3
 
Ehkä dpo5..Kuvattu n. 30min kohdilla(10mIU/ml) ja muokkailtu myöskin(kontrastia&kirkkautta)

..mitä näkyy ihunat?:wave:

..väsyttää koko ajan kovasti, hauuuuukotus|O pikkistä tuhrua, tänään lämmöt dippas ales ja nousivat muutaman tunnin päästä taas 37.1C..eipä mitään muuta "tuntemuksia"

Tanään Kp25..mutta tunnistin melko varmasti oviksen JO Kp11..tiedä nyt sitten:confused: kun en enää O-testejä käytä..lemmittiin tällä kierrolla vain kerran ja se oli 5.7
 
Viimeksi muokattu:
Niin minähin hyyyyvin hailuraa näen..olisi vaan t o d e l l a aikaista jos nyt jo näkyis - 5 päivää lemmiskelystä?

Testejä ei olekkaan jemmassa enempää..mikäli vuoto ei ala huomenissa, tilailen muutaman perjantaille/viikonlopulle..mutta silloinhan se täti jo saapuuhin.
 
mur-mur Kunpa se täti ei saapuisikaan sinne! Hus hus pois! :stick: Lämpimästi toivon sulle tärppiä! :heart:

Minä tein nyt vielä tänään viimosen testin..menkkoja odottelen huomiselle tai perjantaille viimestään. Testinä Pregcheck ja täytyy sanoa et se käyttäyty kyllä vallan oudolla tavalla. Heti testiajalla olin näkevinäni haaleaa punerrusta (kuten aikaisemminkin usein) ja sitten hetken kuluttua viiva jotenkin levisi ja vahvistuikin ehkä..Odottelin josko värikertymä siirtyisi kokonaan pois, mutta siihen se jäi! Nyt sitä punaväriä on vähän siellä sun täällä..enkä oikein erota et onko sitä siinä oikeassa kohdassa vaiko ei..?
Tulkinta-apua siis arvon leidit! :)
Tämä kuva on otettu 10 min kuluttua dippaamisesta:
puI85g - Image - Aijaa.com
Sitten 15 min kohdalla:
F0kXEu - Image - Aijaa.com
Toinen kuva samasta ajankohdasta:
CnBSob - Image - Aijaa.com
Ja lopuksi n. 20-25 min kohdalla:
E6Va3m - Image - Aijaa.com

Paljon oon kyseisellä testillä testannut eikä ikinä ole noin käynyt..:confused:
Mä en kyllä ala jos tuo nyt oli jotenki viallinen testi! :ashamed:

muoks. Ja täysin kuivunut testi n. 45 min kohdalla:
Bh1DmY - Image - Aijaa.com

Mä nään kaikissa viivan tynkää mut onko toi nyt sitten epäluotettava kun on tolleen levinnyt tuo punaväri!!? Voi äh, toii oli mun viimenen testi! :D
Jos nyt oottelis rauhassa et tuleeko ne menkat ja jos ei näy eikä kuulu niin sitten haen uuden testin...
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo ekassa testissä nään viivan ja plussalta näyttäis. Muissa en. Ja vikassa näyttää kuin ois levinnyt koko höskä :) Kyseisiin testeihin mä en ole saannut yhtään mitään, en edes tollasta. Uskaltaisitko kokeilla jollain toisella testillä? Toivotaan, että se siitä vahvistuisi :)
 
Auttakaahan! http://aijaa.com/9ugBc4

Tuollainen oli pregcheckin liuskatesti testiajan jälkeen...millasia kokemuksia teillä on tämän testin "roskishaamuista"? Testiajalla ei näkynyt väriä mutta todella haalea viiva kyllä....väriä alkoi saamaan about 10 min jälkeen pikkuhiljaa enemmän...

Nyt kp25/26-27

Olisin kiitollinen vastauksista!
 
epexina, mun kokemukset ton tostin roskihaamuista on kemiallinen. Kaikilla kolmella kerralla samallai alkanu viivat ilmestyä vasta ihan testiajan lopulla tai sen jälkeen.

MiNalo, kyllä tuossa ekassa näkyy. Ja kaikissa muissakin jos ei oikein viivasta voi puhua. Ehkäpä kantsii marssia hakemaan uus testi.
 
mai- puuhkun sinne plussatuulia ++++, toivottavasti pysyy tati poissa! :flower: =)

Minnu paljon onnea plussasta!! Hyvia uutisia odottelinkin. Aivan ihanaa! :kiss: :heart:

mur-mur ja MiNalo puuuuuuh puuuuuh pikku viivoille punavaria! :heart:

epexina nayttaa oikein patevalta haamulaiselta, sille vahvistumisia puuuuh! :whistle:

Taalla alkoi kirkas vuoto eilen, tai paremminkin aamulla. Eilen alkoi tiputtelemaan kipujen kera. Tuntui vahan silta etta ois alakerta puutunut ja sellasta paineen tuntua. Katsotaan mihin kehittyy. Verikokeisiin ollaan menossa selvittamaan etta mitahan tassa kropassa tapahtuu.
 
MiNalo - kyllä siun täytyis nyt uusi dipattava saada!(vai maltatatko odottaa..;))
..minähin näen ekassa haalean viivasen:heart: noissa muissa värin leviämisen..varmasti jotenhin viallinen testi.

epexinalla miusta viivanen kurkkii, toivotaan seuraavan dippauksen ilmestyvän jo testiajalla+++++puuuuuh:whistle::heart:

:attn:Oletteko muuten ihunat yleensä tarkkoja tuon dippaamisen kanssa, että ette dippaa liuska testiä yli max-viivan?
..itse olen tooooosi tarkka.:p

Silloin saattaa värikertymää tulla outoihin kohtiin testiä jos uittaa sen max-viivasen yli.




ON..täti löysi taas tiensä Kp26/dpo15..on niiiiiin tuttu reitti hällä.
Luulenpa että saattoi olla LH:sta johtuva tuo hailurainen viiva, olen saanut usein loppukierroilla aika vahvaa viivasta O-testeihin.
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan, täällä uusi hätähousu ilmoittautuu menoon mukaan! :)
Oon kauan aikaa teidän testailuja seuraillut ja nyt itsellä jännät päivät kun kp 27/30 ja dpo12.. Ei välttämättä päivät ihan tarkalleen oikein, koska vasta ensimmäinen luomukierto pillereiden jälkeen.

Oireillut olen oviksesta lähtien enemmän ja vähemmän, mutta voihan se olla että kroppa vain kiukuttelee ja totuttelee pillerittömyyteen.. Vaikka mahtavaa olisikin jos ensimmäisellä yrittämällä olisi napannut!
Nyt odottelen netistä tilattuja testejä, joiden huomenna pitäisi saapua... Malttamattomana kyllä äsken kauppareissulla pyörähdin myös apteekissa, mutta negaahan se näytti tunnin pidätyksellä.. Aamulla sitten uudelleen! :)

Ärsyttääkö muuten muita nuo apteekin omat testit? Tosi huono haamulaisia tiirailla sen lasin läpi, kun monesti ovat aivan naarmuisia.. :D
 
Tervetuloa Lahopää hätähousuilemaan.
Apteekin testien suurkuluttajana annan vinkin. Pura ne kuoret, niin paljon helpompi viivasia tutkiskella. Itsellä olisi monenmonta haamua jäänyt näkemättä, jos lasin läpi olisin vaan testejä tutkiskellut. Siis sininen suoja pois, ja valkoiset muovikuoret vaan irroittelet toisistaan, niin johan näkyy :p
 
Kävinhän minä vielä yhen paketin PC-liuskoja ostamassa tänään. Tänään siis menossa kp 28/28-30 ja dpo oletettavasti 15. Oon tosin ruvennut miettimään et oisko ovis sittenkin ollut myöhemmin kuin kp 13 jolloin oletin sen olleen. Tikutin sen kyllä mut testiviiva ei ollut aivan niin vahva kuin minulla yleensä oviksen aikaan on. Ja siis tuon oletetun oviksen jälkeen muutaman päivän ajan jatkui ne runsaat limat ja vatsakivut. Kp 14han mulla oli ihan jäätävät kivut koko alavatsalla..Noh, spekulaatiot sikseen! Huomenna tulee täti kylään ja sillä siisti. Kemiallinenhan tässä lienee (taas) kyseessä. :headwall:
Tässä tänään päivällä testattu:

Muokattuna:


Plussaonnea kaikille ihanille tänne!! :)
Tuun kyllä vielä kertomaan tännekin kunhan vuoto alkaa..Toivottavasti ei tän takia nyt ainakaan kauheesti myöhässä tuu. : /
 

Yhteistyössä