Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minä liityn tänne teidän sekaan testailemaan heti kun testit saapuu postista :) dpo 4-5 ja nyt on MUKA oireita jo sen verran että pientä nippailua alavatsalla, kylmänväreitä tosi paljon ja valkovuotoa lorisee vaikka yleensä se lakkaa ovulaatioon päivän tarkasti.

Eletään jänniä aikoja :)
 
MiNalo musta sun plussa on vahvistunut? Sillä mun ei tarvinnut kuin mennä sun viestin ohi, kun bongasin viivat (ja jouduin peruuttamaan ja tarkistamaan, että koska oot laittanut..jotta onks mulla jotku plussaviivalasit päässä :D ) ja tosiaan ei tarvinut suurentaa kuvia, kuten ennen. Sen verran hyvin näkyivät (siis klikata kuvia auki).
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Siis tääl ollaan nyt ihan sekasin.. Oletin, että ovis jäisi väliin tässä kierrossa, koska viime kierrossa se tuli kahdesti! Nyt kuitenkin vatsatuntemuksien takia oon tikutellu, tänään kp20/34? , eilen ja edellispäivänä sain jo sellaset viivat et mietin onko, eikö oo.. No tänään (eilisen vrk puolella) oli selkee plussa. Mutta! Illalla huomasin et kuumottava olo, kuumemittari nousi hetkessä 37.1:een. Eikö lämmön pitäisi nousta vasta, kun ovis on jo tapahtunut? Ja ovisplussa testeissä vasta ennakoi tulevaa ovista? Voiko se tapahtua muutaman tunnin sisällä? Olen ihan hämmennyksissäni nyt. Muutenhan tällä ei olis väliä, mut en tiedä mikä dpo nyt on! Ja siis tässä kierrossahan mun ei niitä pitänyt edes laskea... Huppista... Toi selkee ovisplussa ja uudet konstit sai taas kerran vaan sen toivon nousemaan. Onko noihin iltalämpöihin edes luottamista? Yleensä mulla ei normisti nouse kyllä kirveelläkään yli 36,7, oli vuorokaudenaika mikä tahansa. Auttakaa joku hädässä olevaa :D
 
Ai niin Niinu88 siis mähän jouduin lopettaa greippimehun närästyksen takia, harmitti, kun tykkäsin sen mausta niin kovasti. Limoissa en myöskään huomannut mitään eroa, en mä koskaan ovista niiden perusteella bongaa... En muista teinivuosien jälkeen olleen ovislimoja. :/ Siks kiinnnostuin tosta munahommasta. Jos tästä raskaudun, ni kai sitä masukkii pitää sanoo sit tipuks. :D
 
Oletko Lilypie aivan varma ettet ole raskaana? Lämmöt pysyy silloin ylhäällä ja ovistesti voi näyttää raskauden hyvinkin aikaisessa vaiheessa, ennen r-testiä, ainakin minulla näytti ja TODELLA vahvoin viivoin ja plussauksin.
 
Ruska mult on otettu veritestit (hcg-määritys) kahdesti parin viikon sisään (jatkuvien oireiden takia) ja on ollu alle 5. Ymmärtäisin, että pissatestit vois valehdella,jos hcg:tä ei erity pissaan, mutta veritestit ei kai koskaan valehtele?
 
No luulis joo että verikoe pitää paikkansa, kai nekin siis _joskus_ voi näyttää väärin, mutta ymmärtäisin etä aika/todella harvoissa tapauksissa. Onko sulla oireita tai mitään selkeetä tunnetta yleensäkään että jotain olis silti tapahtumassa, jos oot ollu kuitenkin raskaana jossain välissä ja se onkin ollu esim kemiallinen, kohdun ulkoinen tai jotain muuta ja nyt vaan se vuoto puuttuu, mutta raskaus jotenkin junnaa silti siellä sisällä ja jostain syystä se ei halua irrottautua?

Ja sekin voi olla suuri osasyy jos stressaat asiaa, tietystikään se ei noita viivoja tikkuun tuo, mutta se saattaa estää kuukautisia tulemasta :O
 
p.s onko sulla nyt yhteenkään r-testiin tullut edes sitä kuuluisaa haamua tai edes sen haamun esi-isää? Sillä niinhän se menee että jos sitä raskaushormonia kehossa on ja jos sitä testiin asti päätyy niin sitten siellä on jotain ollut/on oikeasti, ei mikään muu saa aikaan sitä punaväriä (vaikka olisikin haaleaa haaleampi) kuin hcg hormoni.
 
No siis, rinnat on ollu kipeenä edelleen (ei yleensä koskaan), vatsa turpoo aina iltaa kohti ja alavatsaa vihloo. Ennenku sain noi tokat labravastaukset, olin 99% varma et oon raskaana, mut nyt aattelen et oli kemiallinen ja mielenterveyteni vuoks elän uutta kiertoo. Vaik mul siis koskaan ei menkat oo kivuttomat! Ja vaan 2-3 pv. Mut kai ne sit oli menkat. Jos vielä viikon-parin päästä näyttää raskaustestit negaa, ni pakko kai se on lääkäri varata. Paitsi et vannoin etten täl kertaa testaa ennenku menkat on myöhässä kunnolla.....
 
No kyllä mä sanoisin että siellä sitten jotain on tapahtunut tai tapahtuu edelleen, jostain syystä se raskaus ei ehkä vaan mene niinkun pitäis tai sit sulla vaan ei todellakaan nouse noi arvot. Oon ite tutkinu näitä juttuja tässä vauvakuumeissani enemmän ku paljon ja olettaisin että saat joko odotella niitä menkkoja/keskeytymistä tai sitten joku kaunis päivä sulle pärähtää testiin ihan selkeä plussa, ei siinä oikeestaan oo muuta vaihtoehtookaan.
Mutta jokatapauksessa suosittelen että koitat olla miettimättä koko asiaa pari päivää edes (on todella vaikeeta, tiedän), mutta niinkun jo sanoit niin ihan vaan sen mielenterveyden ja yleisen olemisen kannalta koita olla ressaamatta ja miettimättä. Ite et voi kuitenkaan enää nyt vaikuttaa siihen mitä siellä sun kropassa tapahtuu ja se miettiminen liiaksi ei auta, hajoo vaan pää : / niin yksinkertaselta ja tylsältä kun se kuulostaakin, niin se odottaminen on ainut mitä voi tehdä.

Ja varmaan tosiaan viikon päästä kannattaa alkaa soittelemaan sitten jo johonkin suuntaan jos vieläkään ei oo plussaa tai vuotoa. Mutta naisen keho menee helpolla sekasin ihan pienimmästäkin, ei ole helppoa olla hamekansaa :attn:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Ja jos mietit sitä ovista ja sitä että jos se nyt kuitenkin sit on siitä kyse, niin turhaan sitä nyt tikuttelet paniikissa. Otatte miehen kanssa vaan sen asenteen päälle että seksiä 2-3päivän välein niin ei mee ainakaan mitään "ylimääräsiö" ovulaatioita ohi vahingossakaan sitten. Helpostihan se menee niin että sitä raskautuu sillon kun vähiten odottaa, omaa kokemusta on ja tuli todella yllätyksenä kun yhtenä kuukautena heitettiin hanskat tiskiin ja harrasteltiin millon huvitti ja sitten pamahtikin plussa. Se tosin meni kesken rv 8+6 ja nyt jos osaisin niin antaisin saman vihjeen itelleni uudestaan, mutta kun se on niin vaikeeta päästä eroon tosta dippailusta :D rakas harrastus sentään.
 
Palaampa minäkin tänne jälleen kuumeilemaan, oviksen bongailut menossa tällä hetkellä ja kyllä se ihan lähi päivinä on ;) Viivoihin vahvistumia ja tarrasukkia puuh...:heart:
Kuva saastetta O-tikutteluna :D tikut tilattu ebayn kautta :)


lisätäämpäs tähän viel kuva mihin lisättynä tämän aamupäivän testi :)
 
Viimeksi muokattu:
Yönenkeli: Toivottavasti!:heart: Kyllä se niin selkeä on, varsinkin kuivuttua. Tänään onneksi pääsee verikokeisiin vielä varmistamaan. Että jännittää! Pelkään niin kovin, että siellä sanotaan sen olevan negatiivinen...:headwall: Ja hienot ovis viivaset siellä!! Toivoin, että parin vk päästä saat plussan testiin! :heart:

Tässä vielä parempi kuva muokattuna. 2jDOZp - Image - Aijaa.com, tosiaan ei viikkojakaan olisi kuin n. 3+1 -3+3..
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo tati saisi luvan unohtaa osoitteen siella! ;) :heart:

Lilypie toivon etta siella kuitenkin tulisi sellainen mukava yllatys. :heart:

epexina ja Yemina vahvistumisia viivasille. Puuuuuh! :heart:

Yönenkeli toivotaan samoja viivoja r-testiin. :heart:

Plussatuulia! ++++
 
  • Tykkää
Reactions: Yönenkeli

Yhteistyössä