Euroviisut ei ole enää laulukilpailu

vierailija
Maailmalla on nostalgiavillitys meneillään. Nuoriso tykkää valokuvata
perinteisellä kameralla valokuvia. Vanhojen tIetokoneselainten kustannuksella ilakointi lienee hauskaa, kun ei ole itse elänyt aikaa, jolloin edellinen sukupolvi teki päivätyönsä sekoilevilla tietokoneilla lerppuineen ja korppuineen. Sitten olikin käytävä hierojalla, jonka käsittelyssä näin tähtiä kuin sarjakuvissa. Ortopedi, kiropraktikko, akupunktio ja hieroja noidankehä, jossa rimpuilin vuosikausia.
Älkää luulkokaan, että katson Euroviisuja. Evvk.
 
vierailija
Maailmalla on nostalgiavillitys meneillään. Nuoriso tykkää valokuvata
perinteisellä kameralla valokuvia. Vanhojen tIetokoneselainten kustannuksella ilakointi lienee hauskaa, kun ei ole itse elänyt aikaa, jolloin edellinen sukupolvi teki päivätyönsä sekoilevilla tietokoneilla lerppuineen ja korppuineen. Sitten olikin käytävä hierojalla, jonka käsittelyssä näin tähtiä kuin sarjakuvissa. Ortopedi, kiropraktikko, akupunktio ja hieroja noidankehä, jossa rimpuilin vuosikausia.
Älkää luulkokaan, että katson Euroviisuja. Evvk.
Lämpimät kiitokset kun et kieltänyt kaikkia palstalaisia katsomasta niitä ja kehottanut tekemään sitä ja tätä muuta sen sijaan
 
vierailija
Maailmalla on nostalgiavillitys meneillään. Nuoriso tykkää valokuvata
perinteisellä kameralla valokuvia. Vanhojen tIetokoneselainten kustannuksella ilakointi lienee hauskaa, kun ei ole itse elänyt aikaa, jolloin edellinen sukupolvi teki päivätyönsä sekoilevilla tietokoneilla lerppuineen ja korppuineen. Sitten olikin käytävä hierojalla, jonka käsittelyssä näin tähtiä kuin sarjakuvissa. Ortopedi, kiropraktikko, akupunktio ja hieroja noidankehä, jossa rimpuilin vuosikausia.
Älkää luulkokaan, että katson Euroviisuja. Evvk.
työllistävä vaikutus
 
Tuo Israelin muija on ihan sairaan hyvä! Eikä tää oo puolueellisuutta, mutta tuossa ois voittaja, jos ei politiikkaa sotkettais siihen.

Valloittavan ihana.❤

Jonnekin ketjuun jo laitoin EV:n parhaimmistoa. Taisi olla tämäkin siinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä