Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2



Näetkö sinä tässä mitään? Kuvausvälineenä Lumian lähes ammattikäyttöinen kamera - eli tuurilla saa kohtuullisia kuvia. ;) Ei ole mielestäni ennenkään One Steppiin tullut minkäänlaisia viivanpaikkoja mutta joissakin testeissä on painaumia. Tässä ei ollut.

LilliLotta toi on kyllä ikävintä kun koko ajan on nk. raskausoireet päällä. Tiedän kanssa kokemuksesta... Tsemppiä ja toivottavasti tulee pian selvyyttä asioihin :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Joosukka, negaksi minäkin harmaat viivat tulkitsen ja negaa oletinkin saavani. Lähinnä vaan ensi reaktion takia voisin vastaisuudessa vältellä nöitä testejä, jos tuppaavat usein antamaan noin selkeitä viivanpaikkoja
 
Tungetaan nyt vielä tännekkin. Mitäsnytillä tää tuomittiin jo negaksi, mutta itse näen siinä ihan haamun haamun. Vaaleanpunaiset viivanpaikat siinä erottui. Ei pitäisi testailla näin aikaisin kyllä, vielä kolme-neljä päivää menkkoihin ja iltapissasta testailin :ashamed:


:D
 
mai- näen haalean viivan, toivottavasti vahvistuu pian. :)

hihihi kyllähän siinä jotain näkyy. Ei muuta kuin uutta testiä aamupissasta! ;)

Pitää kanssa parin päivän sisällä testailla että tummeneeko tuo tuosta mihinkään.

Kiitos Neiti Näpsän äiti =)
 
Viimeksi muokattu:
:) on niin hauskaa lukee kun kaikki aina sanoo tuota aamupissaa. Itelläki on ne päivä ja iltapisut paljon tujumpia. Mulla ainakin näkee jo pissan väristä voiko sieltä odottaa millasta viivaa eräänkin tarkkailun tehneenä) Jos on kovin laihan näköstä niin en oo ikuna niillä mitään tummia viivoja saanu. sit taas kun alkaa olla ällö keltasta niin johan tulee viivaan väriä. Näin mulla sitä en tiedä miten muilla :)
 
Kiva että muutkin näkee jotain, vaikka silmät ristissä pääkalleellaan- tyyliin pitää katsoa! Mun ei pitäis vielä testailla edes, ehkä viikon päästä.. Miten niin malttamaton :saint:

Babette: Kyllä minäki jotain näen :)
 
Viivanpaikka tai haamu, niin se selviää myöhemmin. Mun ei tosiaan pitäis vielä testailla, nyt olis vasta 3+0 :saint: Kuopuksesta näkyi 3+5 aika hyvin :)

ja joo PregCheck testillä tehty, itse en oo saanu koskaan viivanpaikkaa sillä, mutta katsotaan :)
 
Mie yritän nyt unohtaa koko ovulaation, en oo aiemmin miettinyt testailua ovulaatiosta käsin vaan menkkojen perusteella, niiden ois siis pitänyt alkaa eilen ja kysymys kuuluu, millä VIIKOILLA ootte saanut haamuja tai plussia tai jotain?! :D Eli unohdetaan koko ovis nyt hetkeksi :D Oon kohta kuluttanut kaikki testit mitä mulla on kun en vaan osaa olla testaamatta!
 
Auttakaas nyt emäntää mäessä! Mitä tästä pitäisi ajatella ennen kuin sekoaa suuntaan tai toiseen?

Eli yritetään toista lasta ja menossa yk2. Ovulaation bongasin CB hymynaamalla 17.6 ja samana iltana tunsin selvät oviskivut. Viikon päästä oli rinnat hivenen kipeät ja kova hiki jatkuvasti. Viime perjantaina eli 28.6 testasin halpa-testin raskaustestillä roskishaamun, samoin lauantaina. Sunnuntaina 30.6 tuli halpa-testiin haamu testi-ajalla ja cb:n herkkään tuli haalea plussa testi-ajalla päiväpissistä. Samana iltana tuli kuitenkin isohko klöntti kirkasta limaa, jossa oli pieniä pisteitä kirkasta verta ja sen jälkeen tuli vähän kirkkaan punaista tuhrua ja oli selvät menkkaoireet. Tuo meni kuitenkin ohitse parissa tunnissa. Maanantaina eli eilen testasin pregcheckin testillä roskishaamun ja tänään aamulla samoin. Mutta... parin tunnin pidättämisen jälkeen tänään, ei aamupissasta, apteekin raskaustestiin tuli selvä haalea viiva testiajalla.

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Oliko kemiallinen raskaus, joka meni kesken sunnuntaina? Vai miksi noihin halpoihin testeihin tulee vain noita omituisia roskishaamuja/haamuja? CB:n ja apteekin testeihin tuli kuitenkin selvät haamut testi-ajalla, siis ei tarvinnut tiirailla vaan näkyvät kyllä, mutta eivät ole yhtä vahvoja kuin testiviiva. Miksi viivat ei vahvistu? Alavatsassa on painon tunnetta ja rinnat ehkä vähän arat, mutta olo ei ole sen kummempi. Tosin ensimmäisessäkään raskaudessa ei ollut juurikaan oireita...

Pitänee juu odotella menkkoja tai testailla parin päivän päästä. Mutta kun olisi niin kivaa ymmärtää, mitä tuolla masussa on menossa! Arvauksia? Anybody?
 
Viimeksi muokattu:
Sara_78 Minusta kuulostaa että oot raskaana :) Mie sain esikoisesta halpiksilla vaan testiajan jälkeen haamuja vielä sitten kun menkat oli viikon myöhässä, digi anto selkeen vastauksen :) Tekisin sinuna digin! Limaa en osaa selittää mut en usko sen olevan mitään erityistä :)

Ja sitten omaa napaa, menkathan ne alko joten taustailen tässä nyt seuraavaan testailuun, plussatuulia muille.
 
Heip! Täällä raskausoireet vaan jatkuu ja jatkuu, tänään eletään kp 11 tai dpo 14, jos viimeks saatu selkeempi raskaustestiplussa olikin ovis.. sen jälkeen tuli lyhyet kivuttomat menkat. Halpistesteihin saatu viivanpaikkoja, haamuja jo kolmisen päivää, kyllästyin ja päätin et ostan sen paljon puhutun Apteekin oman, johon ei viivanpaikkoja pitäis tulla... no onko tää nyt kumminki semmonen :O

FqHQNd - Image - Aijaa.com
 

Yhteistyössä