Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Moikka! Oon lueskellu ketjua ja nyt pakko pyytää apua! Oon 26v ja meillä yk14 menossa. Tänään kp23/28 ja dpo9. Oireita on joka lähtöön, joita kahdessa km:ssa ei ollut.. Eli kysymys kuuluu; näenkö harhoja vai onko tossa kuvassa kaikkien haamujen esiäiti? Tiedän, on tyhmää testaa näin aikasin, mut en malttanut oottaa.. :D

rnYeCc - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Jee, kiitos, ehkä en olekaan hullu :) Ihanaa! Tiistaina teen aamusta uuden ja laittelen kuvaa sit, että miltä näyttää..iiik! Peukut ja varpaat pystyyn, että mikäli toukka on itämässä, niin pysyy myös matkassa mukana :heart:
 
Coyo kyllä se on sitä! Ja haaleampiakin olen joskus nähnyt. =) Mikä testi oli kyseessä, tai siis mikä herkkyys?

Mullakin on huomenna dpo9 ja kiusallanikin testaan, kun oloista ei osaa sanoa suuntaan tai toiseen. Tai siis... Välillä suuntaan ja välillä toiseen. :kieh:
 
Mulla on kans ollu koko jhannuksen sellasia oireita et alko epäilys herää et joku on kii tarrannu. Ihme vihlontaa ja sellanen jännä tunne mahassa. Ja mun on tehny ihan sikana mieli tulista ruokaa, mitä mä kyl normisti oon inhonnu :D
 
Mulla on ollu nyt torstaista lähtien kamalia hikipuuskia ja siinä yhteydessä tulee tosi etova olo, yäk. Ja tää tapahtuu yleensä iltasin. Poskia kuumottaa ja palelee :D Nii ja sit perjantaiaamuna alko tosi polttavan jomottavat menkkakivut selässä ja mahassa..erilaiset kun ennen menkkoja, mut kuitenki samanlaiset.. ja nekin tulee ja menee. Keskiviikkona tuli rusehtavaa vuotoa ja tää kuivakausi on kaikkee muuta ku kuiva :D Muuta ei toistaseks oo..paitti lievä ripuli :D Jeejee :D
 
Tätä teidän ketjua tuli viime viikolla ahkeraan luettua. Nimittäin: tiistaina testasin haamun. Selvä, mutta haamu. Keskiviikkona haamu aamulla, sitten alkoi menkat, kesti 1 vrk:n ja siinä se. Vielä virisi toivo. Torstaina nega. Jostain syystä vielä perjantai-aamuna testasin ja se oli selkeä haalea plussa, siis ihan kauempaakin katsottuna plussa! Jotenkin kuitenkin tuntui, että ei tässä nyt kaikki natsaa. Meillä ei ole minkäänlaista yritystä, mutta käytössä luomuehkäisyt. Mutta itse en usko ns. vahinkoihin (heh). No, tänä aamuna puhdas nega. Johonkin tämä piti päästä jakamaan, ensin tunteina paniikki, sitten innostus, sitten valtava onnentunne, sitten epävarmuutta ja onnentunnetta sekaisin ja lopulta; pettymys. Jotenkin se tunne, että jos nyt olisi ollut raskaana, niin se ei olisi ollut oma päätös, vaan tarkoitettu niin. Meillä on lapsia ennestään ja enää ei ollut tarkoitus kasvattaa perhettä, mutta näköjään se olisi ollut varsin tervetullut yllätys, kummallekin. Kyllä voikin ottaa koville.
 
Tässä minun testirivini tähän mennessä. Ylhäältä dpo9, dpo10, dpo11 ja dpo12. Dpo10 tehty virtsasuihkusta ja epäonnistui siinä mielessä, että kontrolliviivakin ilmestyi vasta muutaman minuutin päästä. Meinasin jo heittää roskiin kun ei tapahtunut mitään. Ohjeessa kyllä lukikin vain kupista dippaus ja virtsa ei saa osua max-viivan yli, kuten tässä tapahtui.



Näyttäisi silti viivasto vahvistuvan. Toivottavasti pysyy matkassa :heart:
 
Cassyput :D Nokun! Heitän sit kirveen kaivoon jos ei näy mitään niin yritän ootella mahdollisimman pitkälle, joopajoo! Teen varmaan testin heti kun ne tulee postissa :D Esikosta sain haamuja tikkuun vielä kun menkat oli viikon myöhässä ja vasta digillä selvän positiivisen, ja joo, niitä tikkuja tein ehkä noin tuhat :D

Muoks! Hmmmmm.. Pikkusukka on kyllä saanut selvän haamun jo dpo9, ehkä miekin sit testailen jo sillon :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä