Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Jospa se siitä vahvistuis.. <3 Oon kyllä aivan ihmeissäni, koska eilen oli niin vahvasti semmonen tunne, että ei oo tärpänny ja olin kyllä aivan valmistautunut siihen, että nega sieltä tulee niinku aina ennenki. Nyt sitte vaan ootellaan malttamattomana, että tummuis viiva. :D

Pitää päivittää tännekin.. tänään sain tuomion keskenmenosta :'( olo on aika tyhjä, ja ei osaa miettiä jatkoa.. jospa sitä joku päivä vielä selailis taas näitä sivuja!

Oikein kovasti onnea teille muille plussanneille, ja plussatuulia kaikille!

Hei hätäpöksyilijät!

Onnea plussanneille!!! Ja muille plussatuulia!!!

Osaiskos joku kertoo, onko ovistestien herkkyyksissä eroja?
Itse oon joskus Davideilla testannu, mut aattelin et vois olla jokin parempikin merkki.
Mulla on PCO, joten herkät testit näyttää viivaa koko ajan...eli vähemmän herkkä testi ois hakusessa :)

Daysleeper, mä oon tykästynyt Pregchekin ovistesteihin. Niissä ovisplussa on mulla ollut hyvin räikeä ja erehtyä ei ole voinut. Niissä kai herkkyys 25. Clearbluen digit on kolme kertaa näyttänyt mulle virheellisesti hymynaamaa (oon ollut vuoden hoidoissa, joten ultralla/verikokeilla tämä tullut todistettua). Davidin testeistä en mäkään tykännyt. Mullakin on PCO. Tsemppiä testailuihin! :)

• Tykkää
Reactions: Daysleeper
Mun ei pitänyt mennä testaamaan ennen perjantaita ja nyt menin kuitenkin :headwall: Ja testinä first response dpo 8. Testiajan sisällä näkyi hyvin hento viiva, mutta väristä en sitten niinkään tiedä. Testiajan jälkeen noin tunnin päästä selkeämpi viiva ja nyt melkein 4 h myöhemmin jo ihan silmin nähtävä roskishaamu, väristä ei kyllä varmuutta. Mutta en testaa enää ennen perjantaita :D Tässä teille arvioitavaa:

Testiajalla:

Noin 2 h testiajan jälkeen:

Ja vielä yli 3h:

Jotenkin kyllä uskon, että on vaan viivanpaikka, mutta ei kai näin aikasin muuta voikaan kuvitella :D
Sanoisin että on viivanpaikka mutta testaa ihmeessä parin päivän päästä uudestaan
jospa se siitä vielä väriä saapi :)

Kiitti vinkeistä Hydrangea ja mur-mur
Pitänee katsoa, jos jokin noista toimisi. Meillä alkamassa siis hoidot uudestaan nyt kun toista palleroa toivotaan :heart: lääkkeet siis kehiin ensi kuun alusta ja sit pääsee testailee
JEE-E!!!! :D

Hokapontas luulin ettei noilla testeillä herkästi tulis viivanpaikkaa mutta näköjään tulikin :( Mut en odottanut ite sen enempää ja jotenkin niin tärpänny olo ettei ees haittaa vaikkei vielä näkyny. Mut ihanaa et oot saanu pregcheckiin plussan, onnea paljon <3

Itse maltan tyytyväisenä perjantaihin jolloin testaan digin ja saan varmistuksen näihin oireisiin ;)

Onnea kaikille plussanneille, pahoittelut Pippuri85 :hug:

Tähtitomu tilasin tuolta mm ovistestejä ja sain kaupan päälle r-testejä jotka siis merkiltään wondfo ja on kuulemma lähes yhtä hyviä kun pregcheckit :) Turhia roskishaamuja eikä viivanpaikkoja ei antanut mulle :)

Viimeksi muokattu:
Jenniii antoi se First Response eilen vähän toivoa, kun oon testannu niillä aiemmin ja en oo mitään tollasta viivanpaikkaa löytänyt, kuitenkin eri ulkolaisilla sivuilla puhutaan viivanpaikoista jotka negoja.
Kiitos, ei voi muuta kuin toivoa että haamu vaan vahvistuis! Ja samaa toivon sulle! Mennään niin samoilla päivillä et ois hauska jatkaa tästä yhdessä plussanneisiin, jos niin hyvin käy :heart:

Mulla oli pakko saada varmuus ennen jussia, et tiiän ilmottaa appivanhemmille tullaanko mökille vai ei. En ois suostunu lähtee menkkoja kärsimään mökille jossa huussi eikä juoksevaa vettä. Eihän sitä vieläkään varmasti voi tietää mutta voin edes toivoa :)

hokapontas, mäkin testasin huvikseni jo oviksen aikaan toisen tollasen first responsen eikä se antanut kyllä yhtään mitään viivoja, ei edes testiajan jälkeen. Mutta en usko siltikään :D Olis kyllä hauskaa plussata yhessä, meillä lasketut ajat olis melkein samana päivänä! Mulla tosin menee maaliskuun puolelle, la olis 1.3.2014 ;)

• Tykkää
Reactions: hokapontas
Täällä kyllä nyt joutuu myöntää kuuluvansa tähän pinoon :D kp 25/26-28 mutta dpo8 ku ovulaatio oli ni myöhään.. Johan kerkesin testata :( eihän siellä nut vielä mitää näy.. Tein Alice pregnensy testin mitä huuto.netissä joku myi.. Onko kellää kokemusta tästä testistä? Myyjä sanoi herkäksi 10, mut jostai luin et olisi 20 herkkyyksinen.. Taidan kyllä ostaa kaupasta niitä pc liuskoja..

mikä dpo kannattais testata?

Tää nyt ei varsinaisesti kuulu haamuviivoihin, mutta tää on ainoa ketju, missä tulee pyörittyä, ja aattelin, että josko joku täällä osais vastata. Mun vanha kierto oli aika tarkka, 28, max. 30 päivää... Nyt yhtäkkiä pillereiden lopettamisen jälkeen viime kierto oli 5 viikkoa :O Tässä kierrossa testasin oviksen 11.6, jonka jälkeen viivat lähti haalenemaan normaalisti, eli tänään piti olla dpo 7... Noo, jostain syystä sain aamulla päähäni tehdä ovistestin ja tadaaaaa, plussa paukahti :O Hätäpäissäni dippasin raskaustestin samaan purkkiin ja ihan puhdasta negaa näytti. Kävin jo siellä keltarauhashormoniverikokeessakin eilen, kun oletin eilen olleen dpo 6, mutta nyt tuon uuden plussan myötä mietin, että hukkaan meni.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Testinä PregCheck...

mur-mur mä niiiiiin tykkään susta, kun autat kärsivää:)

kyllä mäki niissä jotain oon näkevinäni, dpo.t on tosi aikaiset, tosin en mä oo ihan varma et koska ovis ollu, kun ovistikut oli ihan yliluonnollisia.. mut veikkan et dpo5-8.. eli voiko olla mahdollistakaan.. 13.6 dippas lämmöt ja lähti nousuun, et haloo hei, voiko olla ees todellista?:O tosin niinku sanoin, ni voi olla jo kierrot pidemmälläkin.. noi lämmöt silti hämää. pitää rikkoa omat ennätykset ja kusasta tikkuun ainaki 20× tänään ja joka päivä:D tissit ihan överi turvoksissa ja kipeät, olo aivan super huono ja väsyttäääää.. ja kirjoitus sekavaa, ku eka luokkalaisella.

Yhteistyössä