Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28302616:
MiNalo mistä löysit sen herkkyyden? Mä googlailin enkä mistään löytänyt sen herkkyyttä. Edes Rfsun kotisivulta! :confused:=)

Taisin itse laitella s.postia RFSU:n maahantuojalle joskus muinoin ja vastaus oli: herkkyys 50mIU/ml=)
..kannattaa vaikka PC:n testillä dippailla, niitähän voi tilata vaikka Raskauskeijulta jos ei Marketilta halua lähteä hakemaan.

Ps. muistaa vain sinne lisätietoja kohtaan kirjoitella, että: PC:n testipaketin saa litistää..mahtuu silloin postilaatikkoon, eikä tarvitse postista lähteä hakemaan max.kirjettä.:wave:
 
Juu, kyllä mie täällä jo sitä akan kutaletta odotan(tai, odotan ja odotan..:vampire:)

Kyllä se tänne taas päräyttää ..ja veikkaanpa, että keskiviikona.

Dippasin vielä toisenhin testin..ja enää se terävä viiva näkyy mutta ilman minkäänlaista värin häivähdystäkään..kovasti jouduin kuvaakin jo tummentamaan, että se näkyis.



Mie niin jo tarkasti tiedän tämän kuvion: lämpö dippaa ales dpo10-11 ja sitten hieman vielä nousee - mutta EI enää entisiin lukemiin.
..ja olo niiiiiin PMS!!!!!!!!:kieh:..voisin syödä 100kg kermakakun ja saman verran suklaata!:p
Saan ihan hillitä ittiäin, etten paukuta kiroilla, sekä huutaa pahaa mieltäni ja vitustusta maailmalle..:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
murmur teitkö luultavasti laimeesta pissasta? Kun tossa kyllä näkyy mun mielestä väriä tossa kohassa missä sen viivan pitäs olla, ni siinä sen viivan keskitasosta ylöspäin.

Mää testaan taas huomenna...... :eek:
 
Täällä oli lämmöt vähän noussut ja koko päivän ollut outo olo.
Munasarjoja & kohdun seutua vihloo ajoittain ja on kylmä tunne alavatsassa..Kai se enteilee tätiä vaan. :confused: :| Taidan jättää dippaamiset ja odottaa ti-ke hanojen aukeamista vaan nöyränä. :ashamed:
mur-mur minä oon kans vetänyt tänään viikon edestä herkkuja ja roskaruokaa.. Maha on nyt sitten pystyssä ihan väärästä syystä :kieh::x
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Moikka vaan kaikille! Täältä löytyy yksi hätähousu lisää, juuri rekisteröidyin tänne kun arvalin et pakko päästä jakamaan tätä jännittämistä ja höyryämistä muiden kanssa! :) Muutamia kuukausia on lapsi ollut haaveissa ja nyt on jotenkin sellainen olo että olisi tärpännyt (Tai sitten vain toiveita jotka herättävät oireita :D )Kuitenkin, kuukautiset alkoi tässä kierrossa 16pv viime kuuta, ovulaation (ja mahdollisen hedelmöitymisen) jälkeen ihan muutama päivä niin rinnat alkoivat tuntua aroilta, nyt ovat ihan julmetun kipeät ja turvonneet! Lisäksi tänään oli pää tosi kipeä ja ihan kuin lämpöä olisi ollut plus jotain tuntemuksia alavatsassa... Tekisi mieli heti huomenna juosta apteekkiin ostamaan testi MUTTA vielä on ehkä kuitenkin liian aikaista :whistle:
 
murmur teitkö luultavasti laimeesta pissasta? Kun tossa kyllä näkyy mun mielestä väriä tossa kohassa missä sen viivan pitäs olla, ni siinä sen viivan keskitasosta ylöspäin.

Mää testaan taas huomenna...... :eek:
Samanvahvuisesta pisusta mie ne muuthin tänne laittamani olen dippaillut:)..ja päivä, pari taaksepäin, oli viiva vielä punertava jo 20min dippaamisesta..nyt ei enää edes 3h päästäkään punerra..tuo olematon väri on vain enää jäänne siitä alkaneesta punerruksesta.

Täti saapuu melko varmasti keskiviikkona jos luteaalivaihe se sama 14vrk kuin ennenhin.



KOvasti tänne muille plop plop+++++++:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin katselin noita teidän kuvia ja kyllä niissä minusta viivat tihrustelematta näkyy! :)
Toivotaan tosiaan parasta! :heart:

Just kun minä kävin tänne hehkuttamassa raskaus oireita niin eikös pissalla käydessä paperiin jäänyt verta... :'( Tosin kuukautisten aika ei tosiaan olisi vielä, minulla yleensä ollut ennemminkin liian pitkät kuin lyhyet kierrot ja tänään vasta kiertopäivä 20... Verta ei tosin tule hirmuisen paljon, joten voisikohan kyse olla jostakin kiinnitymisvuodosta tms... hmh, mene ja tiedä. :mad:
 
Välli, Kaiken järjen (ja tuntemusten) mukaan mulla olisi ollut ovulaatio viime viikon keski vaiheilla... Yleensä mun kierrot on olleet siis tosi pitkiä, joskus hyvällä tuurilla sen +-30 päivää mutta joskus saattanut olla hurjat 40kin päivää, muttei ikinä ns. liian lyhyitä... Nyt ei taas verta tule ollenkaan (nimimerkillä. ravaan joka toinen minuutti vessassa tarkistamassa tilannetta :D ) Tänään päivällä oli tosiaan pää kipeä ja kuumeinen olo sekä tuntui että laatta lentää millä hetkellä hyvänsä ja tosi väsynyt olo. Mahtaisikohan tosiaan olla kiinnittymis tiputtelua :rolleyes:
 
Hoooh, voi kun olisikin. Minulla kyllä on nyt vähän semmosia menkkamaisia tuntemuksia alavatsan seutuvilla... Tiedä sitten näin ensikertalaisena kuuluuko se tommosiin kiinnittymisiin, jotenkin en vain jaksa uskoa että täti vielä olisi kurvaamassa kylään. Pitää huomenna raportoida lisää vieläkö vuodot jatkuvat. Tuskimpa saan ensi yönä juurikaan nukuttua (minäkö muka hätähousu :D ).

Nyt jauhan vaan itsestäni tässä, hirveesti tsemiä ja onnea muillekkin hätähousuille! :heart:
 
mur-mur Katselin sinun noita testejä jo aiemminkin ja oli sitten pakko ihan mielenkiinnosta kokeilla itsekin tuota merkkiä (kun perhoselta niitä tuli) ja sain siihen ihan samanlaisen viivan kuin sinulla noissa aiemmissa ja ensin sekin näytti että siinä olisi väriä, mutta kuitenkin se oli minulla vain se teräväviiva... En oikein osaa sanoa että mitä se merkitsee, mutta suosittelen kokeilemaan jotain toistakin merkkiä, kun minullakin tänään vasta dpo 5 eli eilen ei olisi pitänyt näkyä mitään testissä... Tuossa viimeisessä testissä sinulla kanssa on kuin siihen olisi punertavaa jo tarttunut, eli uusia testejä ja kuvia odotellessa :popcorn:
 


tämän aamun tulos, jotain haamua siinä taas vissiin näkyi, mutta en tiedä onnistuinko vangitsemaan sitä kuvaan. Onko kellään kokemusta myöhäisestä plussasta? Alkaa jo toden teolla huolettamaan tämän menkkojen puuttuminen. Mulla ei ole koskaan ollut menkat myöhässä, ellen ole ollut raskaana. Pitäisikö jo varautua ettei tuo tuosta plussaksi muutu vai onko vielä toivoa?
 
mur-mur Katselin sinun noita testejä jo aiemminkin ja oli sitten pakko ihan mielenkiinnosta kokeilla itsekin tuota merkkiä (kun perhoselta niitä tuli) ja sain siihen ihan samanlaisen viivan kuin sinulla noissa aiemmissa ja ensin sekin näytti että siinä olisi väriä, mutta kuitenkin se oli minulla vain se teräväviiva... En oikein osaa sanoa että mitä se merkitsee, mutta suosittelen kokeilemaan jotain toistakin merkkiä, kun minullakin tänään vasta dpo 5 eli eilen ei olisi pitänyt näkyä mitään testissä... Tuossa viimeisessä testissä sinulla kanssa on kuin siihen olisi punertavaa jo tarttunut, eli uusia testejä ja kuvia odotellessa :popcorn:
Täällä jo vahvasti täti ilmoittele tulostaa, ei voi mitään.

Minun testit eivät oleet Perhoset firmasta, vaan ostin Ebay:sta(Hong Kong)ja ovat herkkyyttä 15mIU/ml
..siksi saattoivat antaa herkemmin tuota punaväriä - oletan siis yritystä itselläni olleen.

Heti dipattua testin määrätyssä valossa, näkyi viivan paikka kun kääntelin testiä.

Sitten n. 15-30min dippauksesta se terävä viiva ja reilusti tulkitsemisajan jälkeen n. 1-3h punertavaa terävän viivan kyljessä(molemmin puolinkin välillä)

Tuolla omassa pinossani dippailikin noilla Perhoset-firman testeillä äiskä ja hänen testeihin vertailinhin jo omia viivasiani(mihin kohden testiä ilmestyi jne)

Samalla tavoin(kun suurensin testikuvan kansiooni)näkyi hänelläkin se terävä viiva testiviivan kohdilla ja väri alkuun sellainen epätasainen/ei tasainen "palkki"

..ja äiskähän plussasi - Onnea vielä hälle kovasti.:kiss:

Tänään dippasin toka pisusta vielä(kin) yhden ja nyt tuli todellakin vain enää se terävä viiva esiin, ei yhtään punertavaa, vaikka olisin kuinka kuvan valoisuuttakin muokannut.

Uskon hedelmöittymisen tapahtuneen ja alkion hipaisseen kohdunseinää.
Kohdunnapukkaa kokeillelssa pikku tuhrua ja tuoksahtaa taas sille imelälle, ei yhtään verelle(tämä vuodon tuoksahdus aina miulla liittynyt kun tärppi käynyt ja ei kestänyt..)

Eli: eka viivanen alkoi näkymään pikku punerruksella muistaakseni 2-3.4/dpo6-7
..ihan en nyt enää musta, niin monta dippausta tein ja kuvia napsin:whistle:..mutta sieltä ne kuvaset löytyy kun katsoo täältä tai 40+ "so what" pinosta.=)
 
Tässä kumminhin vielä kuva siitä viivasesta, jossa ei väriä..valoisuutta oli säädeltävä, jotta sain sen edes näkyviin..

..taitaa kuvassa näkyä testiviivasen molemmat reunat sillä tapaa terävempinä..

Kyllä aiemmissa dippauksissani sitä punertavaa oli näkyvissä jopa ilman valoisuuden muokkausta kun vain kuvaa suurensin..

Ihan toimivia testejä, aika pian tärpin jälkeen alkavat jo näyttää sen punerruksen testiviivassa:)
..m u t t a kyllä PC:n testit kumminhin parhaita, eivät turhaa punertavaa liian aikaiseen tärpin käytyä näytä.
..ei se testiviivasen aikaiseen punerrus ole nimittäin mukavaa: sitä ensin innostuu kovasti siitä punaväristä..ja sitten suuri pettymys tuleekin kun viivanen ei alakkaan vahveta - niin kuin miulla:(
 
Viimeksi muokattu:
Mä nään madeia ihan ihan haalee viivan?

Tänään dipattu preg check, negahan se oli. Rfsulla sain eilen ihan ihan mini haamun mistä en ollu ihan varma ees et oliko se. Noh ehkä sit ens kierrossa. Tosin tänään onkin vast dpo 7-9..
 
mur-mur Toivotaan että ihme kävisi vielä, niin kauan on toivoa ennenkun menkat tuleep.... :heart:
Voisitko sinä ihanainen käydä kurkkaamassa "ovulaatiotesti kuvia" albumia kun mulla on siellä pieni kymysys... Mun kierto on vähän sekasin ja enää en tiedä että mikä dpo mennään..Ovis oli n.3-4pvä myöhässä.. :vampire:

Mä en hätähousuillut tänään, ajattelin odottaa tätiä. Toivottavasti ei ala, niin sitten testailen uudemman kerran! =) Madeialla mä nään kanssa jottain..Toivotaan että olisi sitä itseensä :heart:
 
Välli - ei aivan tasavahvat viivaset ole..vaikia siis sanoa kun ei ole vertailuna sitä seuraavan päivän dippikuvaa(et ilmeisesti enää dipannutkaan(ko?)

Itselläni ei tuon näköisistä O-testeistä kokemusta..ovatko Perhoset Firman?
..joskus tuon vahvuinenkin viiva voi olla ovis plussa - ja monella onkin, eivät koskaan saa tasavahvoja viivoja O-testiin.

Oliko siulla O-tuntemuksia minkään moisia silloin seuraavana päivänä dippauksesta?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä